Fje1981

Fje1981 : 29 mei 2020 : Dr. Hajder : Jan van Goyen

Recommended Posts

Zoo dus dacht vandaag weer lekker erop uit te gaan met dochter. Manlief moest werken en ik voel mij te goed om de hele dag thuis te zijn. Zijn dus naar de dierentuin gegaan. Na 2 uurtjes werd ik overmand door vermoeidheid en heb de rest van de middag op apengapen gelegen.

Vind het zo lastig in te schatten wat wel en nog niet haalbaar is. 
Het niet tillen lukt redelijk maar armen continu in T-rex lijkt niet altijd nodig want voel het niet altijd trekken.En als ik het wel voel trekken ben ik bang dat ik teveel heb gedaan, maar dat trekkerige gevoel zal je altijd wel hebben als je beweegt of opstaat? 

Vandaag ook nog maar 2x paracetamol genomen en zal voor het slapengaan voor de vorm nog wat nemen.

Morgen wellicht afbouwen naar alleen ochtend en voor het slapengaan.

Beursheid heeft niet echt doorgezet normale kleur begint alweer terug te komen.

Ja knudde is dat hè. Je denkt de hele wereld aan te kunnen en opeens kom je erachter dat je gewoon een zware operatie achter de rug hebt :45:  We vergeten het makkelijk, dat het toch echt een operatie is, en je lichaam heeft genoeg rust nodig om te kunnen herstellen. Alle energie die verbruikt wordt aan andere dingen, kunnen je herstel in de weg zitten helaas. 
Geef jezelf de tijd om te herstellen ;)

Je hoeft geen paracetamol te nemen als je geen pijn hebt hè. Mag ook gewoon alleen als zonodig genomen worden. 

Lopen als een t-rex is niet aan te bevelen. Je moet juist bewegen, maar dan niet je ellebogen hoger heffen dan schouderhoogte, tenzij je eigen pc anders voorgeschreven heeft. Dus niet gaan lopen zwaaien en kracht gaan zetten, maar als een dinosaurus of quasimodo lopen, is ook niet echt bevorderlijk voor je herstel haha. 

xx BB

Net eens gekeken naar pleisters en aan 1 kant zie ik dat er wat heeft gelekt. Is dat normaal? Die kant lijkt ook wel vaker te trekken dan de rechterkant.

Zal de foto’s in mijn album doen.

@best_boobie dank en goed om te weten dat ik mij nou ook niet helemaal hoef in te leven in de levenshoudingvan de t-rex😂

Vermoeidheid is dus bekend euvel en ik zal mij eraan toe moeten geven. Gelukkig hoef ik pas te werken op 10 juni ‘kantoorbaan’ 

Zie mijn pots hierboven aangaande de pleisters kan je daarover adviseren?

Ik heb even gekeken en dat ziet er goed uit. Is wat bloed en dat komt vaak voor!

Mocht het meer lekken, tag me dan weer ff of stuur me pb. Als je het niet vertrouwd is het natuurlijk goed om je pc te consulteren. 

Voor nu ziet het er goed uit :35:

xxx

Dank voor nu gerustgesteld en houd het in de gaten🙏🏽

• Upvote 1

verpleegkundige ;) Ik ga bewust nooit op de stoel van de arts zitten. Vertrouw ik het niet, stuur ik je altijd door naar je pc.

Verpleegkundige met 8 jaar tietenervaring :45: 

Ik heb mijn 1 week PO in mijn album geplaatst!

Herstel gaat muv paniekactie aangaande linkerpleister prima☺️

Ik kan er maar niet overuit hoe zacht mijn borsten voelen. Dat komt natuurlijk ook omdat ik zolang met harde kapselborsten heb gelopen.

Littekens trekken steeds minder opstaan uit bed is minder pijnlijk en ik gebruik sinds woensdag geen paracetamol meer.

Vermoeidheid in de middag slaat nog toe maar daar kan ik nu ik nog niet hoef te werken heerlijk aan toegeven.

Oooooohhhh; fantastisch zeg! Je borsten zien er  supermooi, zacht uit @Fje1981; heel vrouwelijk en mooi in verhouding met je lichaam; en ook heel natuurlijk!!

Dank u en ja ze voelen weer zoals ze horen te voelen THANK GOD,🙏🏽