Ga naar inhoud

Fje1981 : 29 mei 2020 : Dr. Hajder : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Aardbeitje zei:

 

Probeer dan maar eens rustig te blijven, hier twee meiden nou.......

In één woord : poehhhhh 

De een is aan het pre puberen en de ander haalt streken uit oftewel alles wat niet mag.

 

Ze kunnen soms ook lief zijn 😅

Ja hou maar op! Die van mij is 5 en wel lief hoor maar mama is gewoon efficiënter dus sommige dingen doe ik liever zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Aardbeitje zei:

 

Ook leuke leeftijd hihi hier 9 en 4....

 

Mijn vent helpt waar hij kan maar mamma kan alles beter, maar zal nu nog niet klagen alhoewel af en toe een opmerking zoals ' heb je de was nog niet gedaan, waarom ligt daar nog van alles, ben je nog niet klaar ' 🤣😂

 

 

OMG ik hoor mijzelf 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steken en dat soort sensaties kunnen zelfs een jaar PO optreden. 

En ik denk dat je lichaam wel even een seintje gaf dat het klaar was.. 

 

Maarre chapeau! 6 van die druktemakers binnen. Ik moet er niet aan denken🙈😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dag allemaal!

 

Ben inmiddels 2 weken po af en mag dus zo goed als alles weer doen.

Ben dus weer ah sporten maar probeer daarbij geen borstoefeningen te doen.

 

Littekens worden 2 x ingesmeerd met Bapscar crème. Heb af en toe nog steeds last van jeukende huid dus smeer die dan extra in met verkoelende bodylotion van Ylonn.

Vanmorgen merkte ik echter iets bijzonders. Het goede nieuws is dat ik weer gevoel begin te krijgen aan onderkant maar het mindere is dat er een klein deukje aan de rechter onderkant zit. Als ik heel goed kijk is dat ook met het blote oog te zien. @Ld1234 ik moest meteen aan jou denken had jij niet zoiets bij je laatste wissel?

Ik vind het zo gek want mijn borsten lijken vanaf 2 weken niet echt meer te veranderen maar dit is iets nieuws want het was mij nog niet ongevallen.


Het deukje voelt zacht en mijn borsten zijn niet helemaal symmetrisch. De kant waar het deukje zit is de wat kleiner borst.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Fje1981 zei:

Dag allemaal!

 

Ben inmiddels 2 weken po af en mag dus zo goed als alles weer doen.

Ben dus weer ah sporten maar probeer daarbij geen borstoefeningen te doen.

 

Littekens worden 2 x ingesmeerd met Bapscar crème. Heb af en toe nog steeds last van jeukende huid dus smeer die dan extra in met verkoelende bodylotion van Ylonn.

Vanmorgen merkte ik echter iets bijzonders. Het goede nieuws is dat ik weer gevoel begin te krijgen aan onderkant maar het mindere is dat er een klein deukje aan de rechter onderkant zit. Als ik heel goed kijk is dat ook met het blote oog te zien. @Ld1234 ik moest meteen aan jou denken had jij niet zoiets bij je laatste wissel?

Ik vind het zo gek want mijn borsten lijken vanaf 2 weken niet echt meer te veranderen maar dit is iets nieuws want het was mij nog niet ongevallen.


Het deukje voelt zacht en mijn borsten zijn niet helemaal symmetrisch. De kant waar het deukje zit is de wat kleiner borst.

 

 

 

 

Ja ik had een deukje de eerste weken rechts onder (of ja de onderpool was daar nog niet rond). Dit kwam door strak hechten aan ribweefsel en was na 3 weken wel weg (plaatsing voor de spier). Ik zou even je pc vragen hoe hij heeft gehecht. Je borsten kunnen nog wel tot een jaar po veranderen.

 

Neem aan dat je nu 2 maanden po bent ipv 2 weken😜

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ja ik had een deukje de eerste weken rechts onder (of ja de onderpool was daar nog niet rond). Dit kwam door strak hechten aan ribweefsel en was na 3 weken wel weg (plaatsing voor de spier). Ik zou even je pc vragen hoe hij heeft gehecht. Je borsten kunnen nog wel tot een jaar po veranderen.

 

Neem aan dat je nu 2 maanden po bent ipv 2 weken😜

Hi ja staat er een beetje gek ik ben nu dus niet meer in mijn po weken want zit op week 8 en er staan 6 weken voor ‘kan je het nog volgen’🙈

Ik ben ook aan mijn ribben gehecht zit mij net te bedenken dat het ook zo kan zijn dat ik die deuk nu voel omdat het gevoel terug ah komen is en ik dagelijks mijn littekens insmeer?


Bij jou was die deuk er dus in je eerste weken. Ik heb ze overigens ook voor de spier! Mag bij dr. Hajder op 3-maanden consult dus zie hem sowieso eind Augustus.

 

Hoe snel ben jij trouwens begonnen met sporten?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Fje1981 zei:

Hi ja staat er een beetje gek ik ben nu dus niet meer in mijn po weken want zit op week 8 en er staan 6 weken voor ‘kan je het nog volgen’🙈

Ik ben ook aan mijn ribben gehecht zit mij net te bedenken dat het ook zo kan zijn dat ik die deuk nu voel omdat het gevoel terug ah komen is en ik dagelijks mijn littekens insmeer?


Bij jou was die deuk er dus in je eerste weken. Ik heb ze overigens ook voor de spier! Mag bij dr. Hajder op 3-maanden consult dus zie hem sowieso eind Augustus.

 

Hoe snel ben jij trouwens begonnen met sporten?

 

😅😅😅 ik sport niet...hahaha

Slecht he😜.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Bridt zei:

Oh een deukje heb ik nog niet, maar klinkt op zich niet heel gek dat het ook weer weg gaat. Wel vervelend dat het nog jeukt.

 

Ik sport trouwens ook niet, dan val ik teveel af 🙂

Wat een luxe @Bridt😂

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Dag @Robijntje02 ik ga volgende week voor mijn 3-maandelijkse controle naar dr. Hajder. Gisteren weer wat foto’s gemaakt en de borst lijkt ietwat hij te trekken. Soms denk ik weleens dat het bijna weg is maar als ik dan een normale beha heb aangehad voel ik toch een kleine afvlakking. Ben dus benieuwd wat hijzelf erover gaat zeggen.

 

@Chantal1972 wat leuk dat je ook door dr. Hajder wordt geopereerd. Welke protheses krijg je en hoe worden ze geplaatst? Is het je eerste x? Zal je aan mijn album toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-8-2020 om 12:00, Robijntje02 zei:

Hallo @Fje1981, hoe gaat het nu met je? Ben je blij met je nieuwe (wissel)boobs? Ik meen gelezen te hebben dat je ene borst een iets andere vorm had dan de andere..? Zo ja, is dat inmiddels bijgetrokken?

Veel liefs!

Ben overigens dik tevreden hoor ook als ze zo blijven. Tis echt zoeen verbetering met wat ik had!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.