Fje1981

Fje1981 : 29 mei 2020 : Dr. Hajder : Jan van Goyen

Recommended Posts

@Fje1981 spannend Meis 🤗

Heel veel succes morgen 🍀 kijk uit naar je verslag 😊liefs

En en en?! Hoe ging het??

Ben wakker dames. Operatie is prima gegaan. Net al snelle blik geworpen en zover ik kan zien zijn borsten ongeveer hetzelfde qua grootte. Kon alleen liggend een foto maken en ben ook nog niet super helder maar er zag zo snel  geen extreem verschil zien qua maat. Ben benieuwd hoe ze eruitzien als ik sta! 

Rise and shine !!

Zal ook nog wel zwelling zijn en herstel natuurlijk, gelukkig is alles goed gegaan x

@Fje1981 yeah gefeliciteerd 🥳 

Fijn dat het goed is gegaan !  🍀Heb je nog verband om of gewoon gelijk in een strakke vest/ BH. Ik ben heel erg benieuwd zeg. Lekker uitrusten en genieten 😉 

Heb nu zoeen operatiebeha aangekregen met haakjes ad voorkant. 

Kapselvorming was extreem! Ik had gevraagd of ik de prothesen kon zien. Dr had gezegd dat als hij ze in zijn geheel kon verwijderen hij ze zou bewaren en anders zou hij foto’s maken. Dat laatste heeft hij gedaan want om de prothesen te kunnen verwijderen heeft hij erin moeten knippen want kapsel was knoerthard door verkalking. 

Blij dat ze eruit zijn. Wel fijn dat de prothesen niet konden lekken zelfs niet hij knippen want ze hadden een vaste  vorm. Weet nog dat dit leek op een winegum.