Ga naar inhoud

Fje1981 : 29 mei 2020 : Dr. Hajder : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

19 minuten geleden, Veerveertje zei:


Kreng is wel duur!! Maar moeite waard dus? Ik heb die Satisfyer Pro 2, dat was voor mij goud. Ding geeft echt een herhaling van orgasmes, niet normaal. Wel een beetje saai in gebruik, omdat het een luchtdrukvibo is, dus weinig beweging mee mogelijk. Maar damn 😩 

Haha die heb ik ook. Ding ligt gewoon in kartonnen doos in mijn nachtkastje weet zeker dat mijn dochter mijn nachtkastje weleens heeft opengetrokken. Stel dat ze de doos opent ziet ze gelukkig geen typische vibo anders was ze zeker verhaal gaan halen🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Janou zei:

aahhh oke dan....

 

Ik heb al 2x de womanizer gesloopt! wat een prul! en die zuigfunctie vond ik ook maar lala!

Hahaha ik ga echt stuk om je bewoording lala is lang geleden dat ik die benaming heb gehoord!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Fje1981 zei:

Hahaha ik ga echt stuk om je bewoording lala is lang geleden dat ik die benaming heb gehoord!

 

Ja soms dekken die woorden precies de lading... Ik vond middelmatig in dit geval te positief klinken voor een 'lala' product🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2020 om 12:43, Shanmil zei:

Lady!! Hoe gaat het met jou inmiddels? Al goed aan het herstellen?

Zou ik mogen kijken hoe het bij jou er nu uit ziet... Ik zit er ook over te denken om via Jan v Goyen te doen. Hoe vond je de zorg? 
Liefs

Dag @Shanmil

 

Met mij gaat het prima wel wat steekjes en jeuk maar dat hoort er bij. Mijn ervaring met Jan van Goyen en dr Hajder zijn zeer positief! Ik heb je toegang geven om mijn album te bekijken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

 

Vandaag nog precies 1 week te gaan voordat ik weer helemaal los kan (bij wijze van) want dan zitten de 6 po weken er op!

 

Gisteren had ik een verlaat kinderfeestje thuis van mijn dochter en dat was heftig (op zijn zachtst gezet).

Mijn dochter en vriendjes hadden het het fantastisch maar 6 kleuters op een bovenwoning voor 3 uur is echt teveel van het goede!

Uiteraard aan voorbereiding en huishoudelijke taken mijn man het meeste laten doen, maar alles wat niet te hoog stond of zwaar was zelf gedaan.

 

Sinds gisteravond dus steken en zelfs brandig gevoel rondom prothesen en tepel.

Ik ben ook sinds gisteren begonnen met het smeren van een littekencreme (Bap Scar silicionengel 25 spf).

Ik was muv wat licht getrek en jeuk eigenlijk wel af van de pijn dus dit verbaast mij.

Ook vroeg ik mij af of een creme wellicht die symptonen kunnen veroorzaken?

Vandaag lijkt het wat minder te zijn.

 

Boobies zien en voelen verder normaal maar de brand en steek sensaties verbazen mij?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Nog even wachten zei:

yeah ook snel gegaan zeg. Ik weet dat @bent001 dat ook had rond 6 weken po. Dus even je rust pakken vandaag en in het weekend, hoe moeilijk dat ook is

Oh jee @bent001 volgensmij had ze net als ik ook kapsel, borsten zijn nu erg mooi geworden, maar volgensmij was ze zelf niet helemaal tevreden?

Maar ben het met je eens ik moet het rustiger aan doen, komt goed vandaag ben lekker luxe met auto naar werk gegaan en vanavond op visite voor bbq ik doe helemaal niets 😀

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Fje1981 zei:

Oh jee @bent001 volgensmij had ze net als ik ook kapsel, borsten zijn nu erg mooi geworden, maar volgensmij was ze zelf niet helemaal tevreden?

Maar ben het met je eens ik moet het rustiger aan doen, komt goed vandaag ben lekker luxe met auto naar werk gegaan en vanavond op visite voor bbq ik doe helemaal niets 😀

 

Kapsel weet ik niet zo goed, maar wel idd ook steken na een tijdje. Ze is idd niet helemaak tevreden vanwege het verschil in grote en hang. Is een lift geadviseerd. 

 

Goed zo laat he maar verwennen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Kapsel weet ik niet zo goed, maar wel idd ook steken na een tijdje. Ze is idd niet helemaak tevreden vanwege het verschil in grote en hang. Is een lift geadviseerd. 

 

Goed zo laat he maar verwennen!

Thanks nou hoop dat ze reageert en anders stalk ik haar wel even prive 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi nou kijk nooit maar zie ineens allemaal tags staan 🙈

Maar ik had dit inderdaad ook, volgens mij zelfs rond de 7 weken zelfs pas ( moet je nagaan hoe snel alles weer vervaagd) 

Heb zeker last gehad tot 10

weken po en soms nog wel eens een beetje drukkend gevoel aan de linker kant. 
Bij mij is er volgens mij geen kapsel verwijderd, had lichte kapselvorming. 
 

Maar klopt ze zijn nu heel mooi geworden maar dat loopt allemaal nog🙈 maar dat heeft niks met dit te maken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @bent001 wat ontzettend lief dat je reageert, je stelt me wel gerust hoor!

Was het forum al ah afstruinen en dan lees je dat sommige dames 8,5 maand po zijn en nog wel steken voelen.

Ik ga er dus maar vanuit dat dit bij het herstel hoort en dat ik het gewoon rustig aan moet doen.

DAS kennelijk nu zoo lastig! Mijn leven is nu ook anders als moeder 20 jaar geleden hoefde ik alleen aan mijzelf te denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Fje1981 zei:

Hi @bent001 wat ontzettend lief dat je reageert, je stelt me wel gerust hoor!

Was het forum al ah afstruinen en dan lees je dat sommige dames 8,5 maand po zijn en nog wel steken voelen.

Ik ga er dus maar vanuit dat dit bij het herstel hoort en dat ik het gewoon rustig aan moet doen.

DAS kennelijk nu zoo lastig! Mijn leven is nu ook anders als moeder 20 jaar geleden hoefde ik alleen aan mijzelf te denken.

Hahhaa ja zat me op mijn werk een beetje te vervelen hahaha en had een melding van een privé bericht. 
En inderdaad wat een verschil hè! Bij mijn eerste bv heb ik 6 weken mega rustig aan gedaan, lekker chill en deze keer was dat soms toch lastig met twee kids. Is net als een tweede zwangerschap 🤣 kan je ook niet meer in bed liggen wanneer je moe bent 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Nou helemaal met twee kinderen, dan is rustig nemen of rustig aan doen vaak onmogelijk 😁🤣

Echt he!! Is gewoon niet te doen... en dan heb ik nog jongens ook en geloof me die breken de tent af🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Aardbeitje zei:

 

Probeer dan maar eens rustig te blijven, hier twee meiden nou.......

In één woord : poehhhhh 

De een is aan het pre puberen en de ander haalt streken uit oftewel alles wat niet mag.

 

Ze kunnen soms ook lief zijn 😅

Hahahaha ach ja zo hebben ze allemaal wat maar hier ook hoor, zou niet zonder ze kunnen 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.