Fje1981

Fje1981 : 29 mei 2020 : Dr. Hajder : Jan van Goyen

Recommended Posts

Ik bedoel dat ik tot 10 uur heldere dranken mag nemen daarna mag ik niets meer nuttigen!😂

Oh dat is kort! Ik mocht 12 uur lang niks eten en alleen tot 3 uur van tevoren water drinken. En ramen wassen met dit weer is niet eens zo heel erg, tenzij je natuurlijk een enorm huis hebt met veel ramen.. 

Spannend!!

Neehoor valt mee doe alleen de beneden verdieping en ben zo achterlijk vroeg op dat zoeen extra klus een welkome afleiding is😜

Weet iemand hoe snel je alcohol mag drinken na de operatie? Ik weet dat je 2 dagen van tevoren geen alcohol mag nuttigen maar wat het advies daarna is mij onbekend. 

Volgensmij komt het op hetzelfde neer. Ik mag niets meer eten vanaf vannacht 0.00 uur en alleen heldere dranken drinken tot 10.00 uur mijn operatie is rond 12.30 uur.

Ooooh ik dacht tot 10 uur dat je nog lekker mocht eten 🙂

Over alcohol heb ik ook niks gehoord na de operatie, dat wilde ik nog vragen toen ik daar was, maar toen voelde ik me een beetje een alcoholist en heb mijn vraag ingeslikt 😄 Dit staat op de site van kliniek Veldhoven:

Thanks en 3 dagen geen wijntje red ik wel☺️ Sigaretten heb ik ook voorlopig afgezworen wellicht wel voorgoed

Ja hè, maargoed ben vaker gestopt dus zeg niet nooit. Maar voorlopig zeker niet tis zoeen gore gewoonte🙈 Zelfs mijn dochter van 5 word er niet blij van!

Oehhh het is BIJNA zover !

Ik zal aan je denken !!!!

X

Spannend!! Morgen heb je mooie nieuwe boobs!!😃😃