Ga naar inhoud

Juni : 10 juni 2020 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Juni zei:

Goedemorgen ik heb je toegevoegd. Ik zou graag willen terugloeren😂.

Ben benieuwd wat er in 3mnd allemaal veranderd. Ik zet vandaag de voor situatie er ook bij.


Haha je bent toegevoegd hoor. Ben benieuwd naar je voorsituatie! Door de “frankenlook” heen gekeken zie ik wel een super volume! Wordt vast te gek 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Veerveertje zei:


Haha je bent toegevoegd hoor. Ben benieuwd naar je voorsituatie! Door de “frankenlook” heen gekeken zie ik wel een super volume! Wordt vast te gek 😍

Thanks ik hoop het🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Juni zei:

Hoi ja heel maf. Sommige stukjes voelde ik alleen doorf de trilling😋. Zo leuk om te kunnen zeggen dan mn boobies door trillen. Andere stukken voelde ik wel en was ik bang dat mn hechting of tepel meekwam🤭. Volgende week mogen ze er helemaal af. Nu heeft ze ter ondersteuning nog wat geplakt.

Slapen op mijn rug is geen probleem. Helaas kon ik, door mijn ziekte, al een klein jaartje moeilijk tot niet op mn zij of rug slapen. Dus ben mn rug al gewend. Lijkt me lastig als je inderdaad anders gewend bent. Helemaal op je buik. Soms neem ik van die melatonine tabletjes vd kruitvat als ik vermoed moeilijk in slaap te komen. Zal wel raar gevoel zijn als je uiteindelijk weer op je buik mag😉 .

 

Hoe gaat het met jou? 


klinkt goed allemaal! En zo zijn we alweer 9 dagen verder, gaat snel hè!! 
 

met mij gaat t wel goed. Alleen die borstband dag en nacht dragen vind ik niet zo fijn. Was net een beetje pijnvrij. Dat ding drukt de implantaten omlaag. Maar goed, wie mooi wilt zijn....

 

heb vanacht echt heerlijk geslapen ondanks dat t op m’n rug was  🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Juni mag ik ook meespieken met de Frankenstein boobs, die inmiddels waarschijnlijk al een stuk minder Frankenstein zijn?

De martelband is inderdaad soms echt niet fijn,  maar geloof me ik ging me zelfs kaal voelen zondef. Het stabiliseert de boel ook. Mocht je last krijgen van schuurplekken op je huid en in je oksels, dan kun je proberen een oude sok de tenen eruit te knippen en deze over de band te schuiven,  voelt een stuk zachter aan. Over of het charmant is doe ik heb uitspraken,  maar ik had dan ook zwarte sokken over een witte band,  maar goed dat was in maart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Janou zei:

Yo Juni...

Hoe is het met de frankenboobies?

De barbamamma's hier beginnen nu ook langzaam te ontspannen. 

 

Goedemorgen, wat fijn dat de barbamamas zich lekker chill beginnen te voelen😋.

De Frankenboobies beginnen langzaam aan ook wat zachter en minder vierkant te worden. Gister de pleisters verwijderd en een paar lange stukken 'visdraad' afgeknipt. Volgende week plaats ik tussenfoto. Ik denk dat het helemaal goed gaat komen met onze boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten tuurlijk geen probleem ik heb je toegevoegd. Ik ben borstband loos. Bij mij zijn ze voor de spier geplaatst dus borstband was niet nodig.

Heel langzaam beginnen ze te vormen. Kon wel even duren gezien ze erg strak en diep gehecht zijn. Volgende week plaats ik een tussenfoto. Zou ik ook in jouw album mogen kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.