Ga naar inhoud

Juni : 10 juni 2020 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Juni zei:

Dat trekkerige herken ik, probeer bewust steeds mezelf een beetjed te dwingen rechtop te lopen. Loopt 30 min met de hond begin als n omaatje en aan het einde vh rondje loop ik rechtop🤣.

Met slapen probeer ik ook redelijk recht te liggen zodat het toch een beetje stretcht. 

Probeer ook asl minder pcm te nemen alleen voor het slapen blijf ik ze nog even nemen zodat dat in ieder geval lukt.

Heb jij achter de spier? Misschien dat het daarom zon pijn deed?


oh wat fijn dat rondje lopen. Ik heb mijn Bella ondergebracht bij vrienden. Ze komt woensdag weer thuis dus ga ik ook weer lekker rondjes lopen 🤗 Mis dat wel!

 

Ik heb de afgelopen 2 nachten ook redelijk plat gelegen, heb echt wel fijn geslapen. Beter dan het half zittend.

 

bij mij is het tussen de spier geplaatst. Dat voel ik wel ja! En ze voelen zoooo zwaar! Weet niet of t nu komt door de dual plane plaatsing of de protheses zelf die nog aan t lichaam moeten wennen. Kan ook combi daarvan zijn. Ik vind het iig heel gek aanvoelen en ze staan ook superstrak!! Nergens op mn lichaam staat mn huis zo strak als daar 😂 is dat bij jou ook t geval?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voelen hier ook mega zwaar alsof er 2 flinke gewichten inzitten. Vooral boven in staan ze redelijk gespannen en er tussen. Waar het blauw is nu. In de ochtens zijn ze meer ontspannen en heb ik zelfs een soort van decolleté.🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Juni zei:

Voelen hier ook mega zwaar alsof er 2 flinke gewichten inzitten. Vooral boven in staan ze redelijk gespannen en er tussen. Waar het blauw is nu. In de ochtens zijn ze meer ontspannen en heb ik zelfs een soort van decolleté.🤩


Ja precies dat! Ik heb nog geen blauwe plekken. Maar zie wel gele verkleuring rondom mijn tepels, ben benieuwd hoe het er woensdagochtend uitziet nadat de pleisters zijn verwijderd.

 

Oh echt nu al een decolleté!? 😍 en t wordt alleen maar mooier 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zekers ja in de ochtend dan. Zodra ik ga staan begint de zwelling. Dus is ie vrij snel weer weg. Ze lijken wel elke dag wat minder te zwellen. De blauwe plek begint te zakken begint nu onder mn maagstreek ook geel te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die pleisters weg zijn inderdaad zo benieuwd of het allemaal al een beetje dicht is. En hoe de littekens eruit zien. Zal wel raar zijn die draadjes. Want die zullen we dan wel weer gaan voelen.

Heb jij nog wel overal gevoel? Of misschien juist overgevoelig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Juni zei:

Sorry voor mn late reactie ik voeg je toe. 

Zou ik ook bij jou mogen kijken?

Hoe gaat het nu met je? 

No problemo.. Maar dan wil ik de jouwe ook zien! 😉

Gaat wel prima zolang ik me rustig houdt.... Ze worden ook al wat ronder maar je ziet dat de huid rondom het 'anker' zo gespannen staat dat het rond worden nog wel even gaat duren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Juni zei:

Als die pleisters weg zijn inderdaad zo benieuwd of het allemaal al een beetje dicht is. En hoe de littekens eruit zien. Zal wel raar zijn die draadjes. Want die zullen we dan wel weer gaan voelen.

Heb jij nog wel overal gevoel? Of misschien juist overgevoelig?


zwaar overgevoelig! Had ik wel al verwacht. Ben sws heel gevoelig qua alles wat mn lichaam betreft, kan weinig hebben zeg maar 🙈

het lijkt ook net alsof ik steeds iets door mijn borsten heen voel stromen, vooral rondom mn tepels... heeeeel gek gevoel. Ik had ook zo’n soort gevoel toen ik stuwing kreeg na m’n bevallingen.. niet heel fijn 🥴

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Elisabeth37 zei:


zwaar overgevoelig! Had ik wel al verwacht. Ben sws heel gevoelig qua alles wat mn lichaam betreft, kan weinig hebben zeg maar 🙈

het lijkt ook net alsof ik steeds iets door mijn borsten heen voel stromen, vooral rondom mn tepels... heeeeel gek gevoel. Ik had ook zo’n soort gevoel toen ik stuwing kreeg na m’n bevallingen.. niet heel fijn 🥴

Jow.. Bizar..! Lijkt me ook freaky idd. 

Ik heb na de eerste BV een jaar lang geen gevoel gehad en met van die verdoofde bollen rondgelopen.. Hoop dat ik deze keer wat sneller het gevoel terug krijg... 

Is toch een beetje jammer als ze alleen maar voor de sier mee doen.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Elisabeth37 zei:


zwaar overgevoelig! Had ik wel al verwacht. Ben sws heel gevoelig qua alles wat mn lichaam betreft, kan weinig hebben zeg maar 🙈

het lijkt ook net alsof ik steeds iets door mijn borsten heen voel stromen, vooral rondom mn tepels... heeeeel gek gevoel. Ik had ook zo’n soort gevoel toen ik stuwing kreeg na m’n bevallingen.. niet heel fijn 🥴

Bij mijn borstvoeding niet op gang dus stuwing ken ik niet. Maar heb gehoord dat dat geen pretje is. Ik ervaar af en toe kleine steekjes. En soms een borrelend gevoel soort luchtbelletjes. Maar voornamelijk strak trekkerig gevoel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Janou ik lees even mee. 1 jaar verdoofde bollen ? 
duurt het echt zo lang ? Ik loop ook met verdoofde bollen . De hele onderkant heb ik totaal geen gevoel

Mijn vriend noemt het  ; zombie bollen 😳

omdat ze mooi zijn maar voel er verder niks mee,
Ik voel soms wel een jeuk 😂

maar wat je dan zegt dat het daarna volledig terug komt het gevoel?

gr. Linda 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Lindan zei:

@Janou ik lees even mee. 1 jaar verdoofde bollen ? 
duurt het echt zo lang ? Ik loop ook met verdoofde bollen . De hele onderkant heb ik totaal geen gevoel

Mijn vriend noemt het  ; zombie bollen 😳

omdat ze mooi zijn maar voel er verder niks mee,
Ik voel soms wel een jeuk 😂

maar wat je dan zegt dat het daarna volledig terug komt het gevoel?

gr. Linda 

 

Hey.. 

 

Ja dat duurde zeker een jaar. 

Maar dat is uiteindelijk wel helemaal goed gekomen. Maar een jaar is lang he.. Om ze op non actief te hebben😅

 

Zombie bollen... 🤣🤣🤣

Maar jeukjes en steekjes en sjizzle is goed. Betekent volgens mij dat nieuwe zenuwbaantjes worden aangelegd. 

En ze zijn idd prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2020 om 09:04, Jessss zei:

hoihoi, ik word morgen geopereerd wat een stress zeg. 

 

 

Jij zit al wat verder in je herstel ondertussen :) 

Mag ik eens piepen in je album? 

Grtjs

@jesssik zie je beticht nu pas. Succes vandaag ik voeg je toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor controle geweest. Wat een maf gevoel het verwijderen van de pleisters. Omdat niet alles even gevoelig is heel raar. Hechtingen zien er keurig uit. Geen irritaties of iets. Na het kijken weer netjes afgeplakt.

En ik zie dat je nu ook langzaam wat boller beginnen te worden aan de onderkant. Zo benieuwd hoe het er over een maand of 3 uitziet. Volgende week mag k de pleisters verwijderen en als ik last krijg van lange hechtingen deze afknippen. Recept voor siliconenpleisters meegekregen en nog n tube litteken creme.

Maak later deze week nog wel even een foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Juni zei:

Vandaag voor controle geweest. Wat een maf gevoel het verwijderen van de pleisters. Omdat niet alles even gevoelig is heel raar. Hechtingen zien er keurig uit. Geen irritaties of iets. Na het kijken weer netjes afgeplakt.

En ik zie dat je nu ook langzaam wat boller beginnen te worden aan de onderkant. Zo benieuwd hoe het er over een maand of 3 uitziet. Volgende week mag k de pleisters verwijderen en als ik last krijg van lange hechtingen deze afknippen. Recept voor siliconenpleisters meegekregen en nog n tube litteken creme.

Maak later deze week nog wel even een foto.

Klinkt positief allemaal! Super. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Juni zei:

Vandaag voor controle geweest. Wat een maf gevoel het verwijderen van de pleisters. Omdat niet alles even gevoelig is heel raar. Hechtingen zien er keurig uit. Geen irritaties of iets. Na het kijken weer netjes afgeplakt.

En ik zie dat je nu ook langzaam wat boller beginnen te worden aan de onderkant. Zo benieuwd hoe het er over een maand of 3 uitziet. Volgende week mag k de pleisters verwijderen en als ik last krijg van lange hechtingen deze afknippen. Recept voor siliconenpleisters meegekregen en nog n tube litteken creme.

Maak later deze week nog wel even een foto.

Ohh fijn zeg! lekker dat het zo goed heelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Juni zei:

Hoi tuurlijk geen probleem. Je kan nu de frankenboobies zien.


Mag ik ook frankenboobs zien??? En het proces van frankenboobs naar prinsesboobs 😝

Als je terug wil loeren hoor ik het wel, ik ben 3+ maand po. 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Juni zei:

Vandaag voor controle geweest. Wat een maf gevoel het verwijderen van de pleisters. Omdat niet alles even gevoelig is heel raar. Hechtingen zien er keurig uit. Geen irritaties of iets. Na het kijken weer netjes afgeplakt.

En ik zie dat je nu ook langzaam wat boller beginnen te worden aan de onderkant. Zo benieuwd hoe het er over een maand of 3 uitziet. Volgende week mag k de pleisters verwijderen en als ik last krijg van lange hechtingen deze afknippen. Recept voor siliconenpleisters meegekregen en nog n tube litteken creme.

Maak later deze week nog wel even een foto.


gek gevoel hè dat verwijderen! Hoe is t nu met je? En hoe gaat t slapen bij jou? 
ik kan echt niet wennen aan het rug slapen dus heb gebroken nachten.. Ben een buikslaper

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Veerveertje zei:


Mag ik ook frankenboobs zien??? En het proces van frankenboobs naar prinsesboobs 😝

Als je terug wil loeren hoor ik het wel, ik ben 3+ maand po. 😁

Goedemorgen ik heb je toegevoegd. Ik zou graag willen terugloeren😂.

Ben benieuwd wat er in 3mnd allemaal veranderd. Ik zet vandaag de voor situatie er ook bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Elisabeth37 zei:


gek gevoel hè dat verwijderen! Hoe is t nu met je? En hoe gaat t slapen bij jou? 
ik kan echt niet wennen aan het rug slapen dus heb gebroken nachten.. Ben een buikslaper

Hoi ja heel maf. Sommige stukjes voelde ik alleen doorf de trilling😋. Zo leuk om te kunnen zeggen dan mn boobies door trillen. Andere stukken voelde ik wel en was ik bang dat mn hechting of tepel meekwam🤭. Volgende week mogen ze er helemaal af. Nu heeft ze ter ondersteuning nog wat geplakt.

Slapen op mijn rug is geen probleem. Helaas kon ik, door mijn ziekte, al een klein jaartje moeilijk tot niet op mn zij of rug slapen. Dus ben mn rug al gewend. Lijkt me lastig als je inderdaad anders gewend bent. Helemaal op je buik. Soms neem ik van die melatonine tabletjes vd kruitvat als ik vermoed moeilijk in slaap te komen. Zal wel raar gevoel zijn als je uiteindelijk weer op je buik mag😉 .

 

Hoe gaat het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.