Ga naar inhoud

Juni : 10 juni 2020 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Juni ahh spannend! Heel veel succes morgen. Ze zijn super aardig en professioneel bij Boerhaave, dus je wordt goed verzorgd daar. En je gaat morgen de beste slaap van je leven hebben! Haha en daarna wakker worden met nieuwe borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterochtend om 5:15 ging de wekker. Na een toch al korte en nerveuze nacht. Toen schoonmoeder was gearriveerd zijn wij rond 6:20 richting adam vertrokken.
Om 7:05 arriveerde we al in Boerhaave. Daar wat formulieren getekend en gewacht op de verpleegkundige. Tegen 7:30 werd ik opgehaald en kreeg een bedje toegewezen waar ik me mocht omkleden en de chill pil kreeg.
Al snel kwam dr Bakker de landkaart tekenen en werd ik opgehaald door de anesthesist. Op ok was ik zo weg en werd relaxed wakker. Kreeg bh aangemeten en naar de kamer gebracht. Pijn was prima te doen. Ik kreeg 2 beschuitjes met kopje 2 die ik ca 2 uur later op heb gegeten, viel nog even in slaap. Tussendoor meerdere hazenslaapjes gedaan. Tegen uur of 16 was ik goed wakker en konden we doorgeven wat we wilde laten bezorgen. Dr Bakker kwam tussendoor nog even langs. Operatie was goed gegaan, er is een nwe borstplooi gemaakt en dus dieper gehecht, dit verklaarde gelijk het beurse gevoel. Daarna lekker ad sushi gezeten😜 en zitten kletsen met kamergenoten en na slaappil heerlijk geslapen.
Vanochtend kwam dr Bakker weer om hechtingen te bekijken ziet er prima uit. Onderkant nog hoekig door nwe plooi en nog wat flinke zwelling niets bijzonders.
Pijn is op paracetamol te doen. Voel het wel maar niet dramatisch. Nu voornamelijk erg stijf en beurs gevoel.
Fotos volgen later. Voor fotos probeer ik binnenkort in album te zetten.
Al met al nu al super.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag allemaal,

 

Het gaat hier prima borsten zijn nog flink gezwollen en hoekig. Doordat de borstplooi is verplaatst gaat het nog even duren voordat ze vorm krijgen. Voornamelijk pijn/stijfheid onder de borst waardoor ik gister krom liep. Vannacht besloten om zo plat mogelijk te gaan liggen om de boel een beetje te rekken. Wel tramadol/paracetamol genomen. Heerlijk geslapen en kan nu al stuk beter rechtop lopen. Doe erg rustig aan beetje netflixen en boekje lezen. Vanochtend even gekeken + tepels gecheckt en ondanks de rare vorm en zwelling ben ik erg tevreden. Donderdag de 1e controle . Zondag of maandag ga ik douchen. Dat durf ik nu nog niet aan. Ben momenteel dus nog mooi gecamoufleerd met roze hibiscrub en blauwe stift

Mijn album volgt later kan me er nog niet toe zetten om achter mn pc te kruipen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Juni zei:

Goedemiddag allemaal,

 

Het gaat hier prima borsten zijn nog flink gezwollen en hoekig. Doordat de borstplooi is verplaatst gaat het nog even duren voordat ze vorm krijgen. Voornamelijk pijn/stijfheid onder de borst waardoor ik gister krom liep. Vannacht besloten om zo plat mogelijk te gaan liggen om de boel een beetje te rekken. Wel tramadol/paracetamol genomen. Heerlijk geslapen en kan nu al stuk beter rechtop lopen. Doe erg rustig aan beetje netflixen en boekje lezen. Vanochtend even gekeken + tepels gecheckt en ondanks de rare vorm en zwelling ben ik erg tevreden. Donderdag de 1e controle . Zondag of maandag ga ik douchen. Dat durf ik nu nog niet aan. Ben momenteel dus nog mooi gecamoufleerd met roze hibiscrub en blauwe stift

Mijn album volgt later kan me er nog niet toe zetten om achter mn pc te kruipen.

Wat fijn dat je goed hebt geslapen, dat scheelt veel. 

Zou ik in je album mogen kijken. Ik vond ze toen ik ze de eerste keer zag ook vreemd. beetje hoekig en bovenop driehoekig bij de tepel en onder vierkant. Gelukkig had ik me er al op voorbereid dat het er vast niet uit zou zien en was het allermooiste dat ik wel kon zien dat mn tepels kleiner waren en op dezelfde hoogte stonden (in mn nek met de rest van de prothese😁)

 

Ik mocht ook gister pas douchen omdat de drains er pas gisteren uit gingen.. Ik vond het doodeng weer. ben erin gestapt en er weer uit om mn man te halen. die heeft me gewassen terwijl ik mn borsten maar heb vastgehouden.. vond het maar niks zo 'blij in  de wei' zonder mn sportbh🙈

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Elisabeth37 zei:

Hiii! Hoe gaat t met je? Jij al gedoucht inmiddels? Ik nog niet 🤭😂 ik durf nog niet echt! Dus alle dagen maar ff laten wassen door mn mannetje haha. 

Gaat nu langzaam weer wat beter. Had door narcose enorme obstipatie😱, kon afgelopen nacht amper slapen.

Nu hopelijk opgelost . Dus beetje bijslapen nu. Verder gaat het goed denk ik. Niet heel veel pijn meer een vreselijk trekkerig gevoel onder mn frankenboobies😜. Voor zover ik door pleisters kan voelen alleen aan li borst een klein stukje gevoelloos. Vandaag voor het eerst zelf gedouched is een hele onderneming maar goed te doen. Na t douchen even half uurtje drogen op bed en sportbh weer aan. Zatersag vh eerst gedouched voelde me zo vies toen ook voor t eerst de boobies gezien. Tja wat zal ik ervan zeggen spondgebob zal er trots op zijn. En inderdaad erg diep gehecht.  Gek genoeg bern ik er erg blij mee en er van overtuigd dat het goed gaat komen.

Donderdag 1e controle hoop dat pleisters er dan afmogen denk dat ze dan wat sneller gaan vormen.

Ik zal zo even een album aanmaken. Kan je mn frankenboobies zien.

Hoe gaat het met jou? En je herstel?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-6-2020 om 13:46, Janou zei:

Wat fijn dat je goed hebt geslapen, dat scheelt veel. 

Zou ik in je album mogen kijken. Ik vond ze toen ik ze de eerste keer zag ook vreemd. beetje hoekig en bovenop driehoekig bij de tepel en onder vierkant. Gelukkig had ik me er al op voorbereid dat het er vast niet uit zou zien en was het allermooiste dat ik wel kon zien dat mn tepels kleiner waren en op dezelfde hoogte stonden (in mn nek met de rest van de prothese😁)

 

Ik mocht ook gister pas douchen omdat de drains er pas gisteren uit gingen.. Ik vond het doodeng weer. ben erin gestapt en er weer uit om mn man te halen. die heeft me gewassen terwijl ik mn borsten maar heb vastgehouden.. vond het maar niks zo 'blij in  de wei' zonder mn sportbh🙈

Sorry voor mn late reactie ik voeg je toe. 

Zou ik ook bij jou mogen kijken?

Hoe gaat het nu met je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Juni zei:

Gaat nu langzaam weer wat beter. Had door narcose enorme obstipatie😱, kon afgelopen nacht amper slapen.

Nu hopelijk opgelost . Dus beetje bijslapen nu. Verder gaat het goed denk ik. Niet heel veel pijn meer een vreselijk trekkerig gevoel onder mn frankenboobies😜. Voor zover ik door pleisters kan voelen alleen aan li borst een klein stukje gevoelloos. Vandaag voor het eerst zelf gedouched is een hele onderneming maar goed te doen. Na t douchen even half uurtje drogen op bed en sportbh weer aan. Zatersag vh eerst gedouched voelde me zo vies toen ook voor t eerst de boobies gezien. Tja wat zal ik ervan zeggen spondgebob zal er trots op zijn. En inderdaad erg diep gehecht.  Gek genoeg bern ik er erg blij mee en er van overtuigd dat het goed gaat komen.

Donderdag 1e controle hoop dat pleisters er dan afmogen denk dat ze dan wat sneller gaan vormen.

Ik zal zo even een album aanmaken. Kan je mn frankenboobies zien.

Hoe gaat het met jou? En je herstel?


aah wat goed om te horen! Ik ga vanavond voor het eerst douchen spannendddd 😅

 

is de obstipatie nu opgelost? Ik had er ook last van en heb een klisma gekregen.. beetje branderig gevoel 🔥🥴 maar helpt super!

 

frankenboobies 🤣🤣 hoe kom je erop!?? 🤣 Ja ben erg benieuwd naar je nieuwe boobies. Ze moeten uiteraard nog vorm krijgen. Die van mij hebben twee verschillende vormen.. de rechterborst lijkt wel platgeslagen 😱 erg hoekig zijn ze ook. Zal vast bij trekken... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Juni zei:

Hoe gaat het met jou? En je herstel?


ohja.. met mij gaat t redelijk goed. De eerste dagen echt een helse pijn gehad. Maar sinds 2 dagen gaat t stukken beter. Wel verstijfd. Vooral nek, schouders en rug. En gebruik sinds vanochtend geen pcm meer.. even kijken of ik het helemaal op eigen kracht kan 💪🏼🤓

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet zeker dat het allemaal gaat bijtrekken. Niet schrikken hoor noem ze niet voor niets frankenboobies😋.

Spannend hoor douchen vooral het zonder vertrouwde bh is een ding. Voelen enorm zwaar en dan heb ik niet eens hele grote protheses.

 Ben zo benieuwd hoe ze over een paar maanden uitzien zonder zwellingen etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Juni zei:

Weet zeker dat het allemaal gaat bijtrekken. Niet schrikken hoor noem ze niet voor niets frankenboobies😋.

Spannend hoor douchen vooral het zonder vertrouwde bh is een ding. Voelen enorm zwaar en dan heb ik niet eens hele grote protheses.

 Ben zo benieuwd hoe ze over een paar maanden uitzien zonder zwellingen etc.


jaaa ik ook! Kan niet wachten!! Nou die van mij zien er ook horror uit 😱 vooral omdat die doorzichtige pleisters nog op mn tepels zitten en je daardoor al dat bloed ziet 🥴 niet heel fraai dus.

maar komt vast goed met ons 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Elisabeth37 zei:


ohja.. met mij gaat t redelijk goed. De eerste dagen echt een helse pijn gehad. Maar sinds 2 dagen gaat t stukken beter. Wel verstijfd. Vooral nek, schouders en rug. En gebruik sinds vanochtend geen pcm meer.. even kijken of ik het helemaal op eigen kracht kan 💪🏼🤓

Dat trekkerige herken ik, probeer bewust steeds mezelf een beetjed te dwingen rechtop te lopen. Loopt 30 min met de hond begin als n omaatje en aan het einde vh rondje loop ik rechtop🤣.

Met slapen probeer ik ook redelijk recht te liggen zodat het toch een beetje stretcht. 

Probeer ook asl minder pcm te nemen alleen voor het slapen blijf ik ze nog even nemen zodat dat in ieder geval lukt.

Heb jij achter de spier? Misschien dat het daarom zon pijn deed?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.