Anastasia

Ogen niet kunnen sluiten na ooglidcorrectie

Recommended Posts

@Robijntje huisarts gesproken en die verwees me weer door naar kliniek daar het nog maar kort geleden is, dus daar ben ik vanmorgen geweest, heb zalf gekregen tegen irritatie Van mijn hoornvlies, en zeiden dat het wel 6 weken kan duren voordat ogen weer sluiten....heb hier echt nog nooit van gehoord. Zalf bied wel verlichting, maar nogsteeds niet gerust dat ogen niet volledig sluiten. Ik ben Echt helemaal uit mijn doen. 

Dit krijg ik terug van Faceland:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit nog niet eerder heb meegemaakt omdat onze artsen liever iets te weinig weg halen.
Dus ik durf ook niet te zeggen of dit met 6 weken minder gaat worden. Ik denk dat je het beste even dit kunt aankijken en daarna weer terug gaan naar de kliniek waar je bent geholpen.

ja dat zou je ook denken he, dat ze vooral aan de voorzichtige kant zijn. 

maar, was het al meteen zo of is het zo geworden in de afgelopen dagen? of is het toch al iets verbeterd? 

probeer - als dat al kan, hoor - je rust te bewaren. kunt nu toch niks doen.

Is dit denk ik het advies van Whitney Koeiman van Faceland?

Het is denk ik wel de waarheid, hoe klote dit ook voor jou is...

Dus idd die 6 weken afwachten en hopelijk/waarschijnlijk is je huid na die tijd ietsjes uitgerekt waardoor je ogen wel weer sluiten. Meer kun je op dit moment niet doen..

Die kans is dat t uiteindelijk goed komt is best groot hoor, dus probeer rustig te blijven, hoe moeilijk dat ook is... 

Ik heb van mn moeder gehoord dat er klanten in haar zaak kwamen die ook een ooglidcorrectie hadden ondergaan en waarbij ook te veel huid was weggehaald (is wel al 20 jaar geleden hoor..), waardoor ze hun ogen niet goed konden sluiten en dat t uiteindelijk toch weer goed kwam, maar t had wel tijd nodig, en waarschijnlijk zal dat obij jou ook t geval zijn. 

Hou hoop dus! 🍀🍀🍀

@Spookbewoning12 ze konden in het begin al gelijk niet goed sluiten, kreeg direct al oogdruppels mee. Toen dacht ik er verder niks van, weet ik veel, dacht is normaal vanwege zwelling, maar nu zwelling grotendeels weg en kan ik ze nogsteeds niet sluiten, meer het idee dat zwelling ogen juist iets meer dicht drukte...

@Robijntje02, zeker klote...enige wat erop zit is geduld hebben en hopen dat het goed komt. Maar ben onwijze piekeraar en maak me snel zorgen, dus het is nog het moeilijkste om het te laten rusten en die weken af te wachten. Bericht van je moeder geeft me wel weer wat hoop, dankjewel!! 🙏🏼

Blij dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen en ik snap dat de komende weken stressvol voor je zijn, daar ben je mens voor. Zou raar zijn als je je er niet mee zou zitten. Maar t komt wel goed hoor..

Even afwachten meis, en zou je ons op de hoogte willen blijven houden? 

Veel liefs 😘

Nog even geduld hebben vrees ik... 

Maar goed dat je gebeld hebt! Nu toch een beetje gerust hoop ik. 

Wil je ons op de hoogte houden? 
succes met je herstel, hopelijk is het snel zoals het moet zijn. 

Toch vandaag weer contact gehad met kliniek, nu 28 mei (was niet eerder mogelijk) naar oogarts, nu ff volhouden met zalf en kunsttranen.

xx

Ik duim ook voor je! 🤞🏻🍀