Ga naar inhoud

Consult Dr nio maar twijfel over voor of na zwangerschap


Emmaa

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

ik heb binnenkort een consult bij dr nio alleen nu begint de twijfel erg toe te slaan! Ik heb een dochtertje van 2 en na mijn zwangerschap zijn mijn borsten een beetje gaan hangen, ik zou heeel graag mooie grotere borsten willen zo snel mogelijk. 
 

Alleen ik twijfel heel erg of ik het nu moet doen, of moet wachten totdat ik helemaal klaar ben met kinderen krijgen. Ik zou opzich volgend jaar zomer wel weer willen proberen voor een tweede. En weet niet of dat meteen lukt of niet.

 

Ik hoor verschillende verhalen van mensen om mij heen die zeggen dat hun siliconen juist mooier en natuurlijker zijn geworden, maar ik ben ook erg bang dat het er niet mooier op wordt na een zwangerschap en stuwing etc. Alleen dit zou betekenen dat ik nog bijna 3 jaar zou moeten wachten. 
 

zijn er hier dames die ervaring hebben met hoe hun borsten zijn geworden die redelijk kort na een borstvergroting zwanger zijn geraakt? 
 

alvast heel erg bedankt! Ben super benieuwd en zit erg in dubio

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat je binnenkort een consult hebt! Ik heb ook vaker gelezen dat na een zwangerschap het resultaat niet zo mooi meer is als ervoor. Uiteraard weet je nooit zeker of een 2e kindje jullie gegund is, maar als je al plannen heb zou ik (tenzij geld geen issue is), toch wel wachten na de zwangerschap. Het is niet een nieuwe broek die je koopt, maar een serieuze ingreep die financieel, maar ook emotioneel impact heeft. 

Succes met de keuze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je serieus plannen hebt om volgend jaar al voor een tweede te gaan zou ik persoonlijk met wat ik nu weet wachten. Mijn borsten zijn er echt niet mooier op geworden, stuwing met siliconen = meloenen🙈. Ik heb daarbij ook nog borstvoeding gegeven helaas ook meer met mijn rechter omdat ik links weinig melk had. Resultaat twee verschillende verslapte borsten met siliconen.

Misschien je plannen voor een tweede proberen wat naar voor te schuiven ( mits het jullie natuurljk gegund is). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 12-5-2020 om 15:25, Emmaa zei:

Hallo allemaal!

 

ik heb binnenkort een consult bij dr nio alleen nu begint de twijfel erg toe te slaan! Ik heb een dochtertje van 2 en na mijn zwangerschap zijn mijn borsten een beetje gaan hangen, ik zou heeel graag mooie grotere borsten willen zo snel mogelijk. 
 

Alleen ik twijfel heel erg of ik het nu moet doen, of moet wachten totdat ik helemaal klaar ben met kinderen krijgen. Ik zou opzich volgend jaar zomer wel weer willen proberen voor een tweede. En weet niet of dat meteen lukt of niet.

 

Ik hoor verschillende verhalen van mensen om mij heen die zeggen dat hun siliconen juist mooier en natuurlijker zijn geworden, maar ik ben ook erg bang dat het er niet mooier op wordt na een zwangerschap en stuwing etc. Alleen dit zou betekenen dat ik nog bijna 3 jaar zou moeten wachten. 
 

zijn er hier dames die ervaring hebben met hoe hun borsten zijn geworden die redelijk kort na een borstvergroting zwanger zijn geraakt? 
 

alvast heel erg bedankt! Ben super benieuwd en zit erg in dubio

 

groetjes

Dag,

 

Ik heb de Mcghan 235 cc en heb 5 jaar geleden een kindje gekregen. Ik vind niet dat mijn borsten daar lelijker van zijn geworden. Ik heb wel 10 maanden borstvoeding gegeven en best wat last gehad van ontstekingen. Ik ga nu over 1 week voor een propthesewissel omdat ik erg last heb van kapselvorming en ze na bijna 20 jaar wel toe zijn aan vervanging. Ik heb de arts vandaag nog gesproken en gevraagd of de ontstekingen er wellicht ook voor hebben gezorgd dat ik kapselvorming heb gekregen. Hij gaf aan dat dit heel goed zou kunnen. Om die reden zou ik je dus aanraden om toch te wachten. Het is zo zonde als je zoveel geld hebt betaald en je daar te kort van kan genieten omdat moedertje natuur dit verpest. Ook zal je voor een groter formaat kunnen gaan want je borsten zijn dan al wat uitgerekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.