Ga naar inhoud

Stephanie9 : 8 mei 2020 : Dr. Lefèvre : OLV Ziekenhuis : Aalst


Aanbevolen berichten

@TinyAA Dankuwel. Heb mij gisterenavond nog een pijnstiller genomen en eigenlijk heel goed geslapen. Nu trekt het wel allemaal een beetje tegen maar het gaat. 

 

Ik ben wel echt benieuwd. Nu zit er zo een gigantisch verband, zouden hier nog veel watten onderzitten waardoor ze groter lijken dan het werkelijk is? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Stephanie9 zei:

@TinyAA Dankuwel. Heb mij gisterenavond nog een pijnstiller genomen en eigenlijk heel goed geslapen. Nu trekt het wel allemaal een beetje tegen maar het gaat. 

 

Ik ben wel echt benieuwd. Nu zit er zo een gigantisch verband, zouden hier nog veel watten onderzitten waardoor ze groter lijken dan het werkelijk is? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

zal ook zwelling zijn hoor.  Fijn dat je goed geslapen hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Stephanie9 zei:

@Nog even wachten Dankuwel. Vannacht echt goed kunnen slapen eigenlijk, hopelijk blijft het zo.  Ja en dat verband plakt ook super hard dus zal niet eenvoudig zijn om dat er af te trekken. 

 

Ik heb Motiva Ergonomics implantaten 300cc. 

Dat is fijn hoor zo'n goede nacht.  Ik had de eerste nacht meer pijn aan mijn rug dan aan mijn borsten.  Scheelt denk ik ook wel dat ik ze voor de spier heb gekregen.  

Maar dat ziet er wel erg mooi uit al onder het verband. Gelukkig plakt het nu goed, dat zorgr er ook voor dat je niet stiekem gaat spieken 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.