Ga naar inhoud

Resultaat na borstvergroting


Maudje6

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben 4 dagen geleden geopereerd voor een bv. Ik ben 1.60 en weeg 49,5. Ik heb 240 cc dual plane mentor protheses high Profile.
Ik moet een week een borstband dragen en 6 weken de speciale bh die ik kreeg van de kliniek. De pijn is wel te doen vind ik, zeker met wat pijnstilling. 

Op zich ben ik blij met het resultaat maar heb ook onzekerheden... zo vlak na een operatie ziet het er natuurlijk nog niet uit zoals het moet worden. Mijn tepels staan erg bol nog vind ik, waardoor je vanaf de zijkant eigenlijk twee bollingen ziet, die van de prothese (of de spier die erop ligt, dat kan ook die bult zijn), én de bolling van de tepels. Vind ik niet zo mooi... hopelijk daalt de prothese nog en zakt die bovenste bolling nog weg. En stiekem hoop ik dat de tepels ook nog wat ‘terug trekken’. Ik vind ze vooralsnog vrij groot ogen, schrok er echt een beetje van, maar ik lees dat door de zwelling en vocht ze in het begin groter ogen. Geduld hebben denk ik.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Gefeliciteerd! Klopt, je borsten staan in het nog zooo onder spanning en het eindresultaat kan nog ver te zoeken zijn. Je borsten zullen de eerste dagen/weken enorm veranderen, helemaal bij dual-plane. Gaat zeker heel mooi worden! Ik heb je aan mijn album toegevoegd, kun je eens zien hoe het veranderd 😀

 

Als je bestboobie tagt met je datum & door wie en waar geopereerd dan wordt je post verplaatst naar de operatie topics. Dan is het ook wat zichtbaarder voor anderen om te reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm ik dacht dat ik op dit topic had gereageerd. Gefeliciteerd met je nieuwr aanwinsten. 

Een week de borstband is wel te doen, ik had er na 4 weken wel een beetje genoeg van, maar alles voor een mooi resultaat. 

Mijn tepelhoven zijn ook erg uitgerekt geweest (en gelukkig had ik al best grote tepels). Mijn arts heeft me voor de operatie aangegeven dat huid minder rekbaar is dan de tepelhoven dus dat die als eerste zullen gaan meerekken. Meestal is dan tussen 6 weken en 3 maanden weer hersteld. 

Hoe gaat het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maudje6 gefeliciteerd met je nieuwe boobs! De Franken Boobs fase is even afzien meid, maar je krijgt wel een mooie eindresultaat voor terug. Snap dat het even schikken hoor. Ze hebben nog een lange weg te gaan! Probeer elke dag een foto te maken zodat je ze naast elkaar kunt zetten en de progressie kunt zien. Want soms denken we dat er niks gebeurt, maar als je de foto’s naast elkaar ziet zie je echt grote verschillen hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Je moet echt nog een flinke dosis geduld hebben hoor, wat ze hier ook zeggen ze veranderen iedere week. Nu is alles nog zo gespannen. En een weekje een band is prima te doen, ik heb hem 11 weken gedragen 🙈 deze zorgt er juist voor dat ze wat gaan zakken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ladies, dank voor jullie geruststellende woorden, en het klopt.  En nu 10 dagen post operatie en de tepels zijn weer als vanouds!! Ook zie ik de borsten al iets zakken, dus de bolling boven wordt wat minder. Ben superblij met m’n nieuwe boobies! Denk dat het een C-tje wordt. Afwachten natuurlijk maar ik hoop het! Ik kan eigenlijk al bijna alles weer, pijn is goed te doen. En de borstband is nu af, dat geeft ook echt verlichting!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nina_a, bedankt voor het toevoegen. Mooi resultaat ook hoor! Zul je zeker blij mee zijn! En ze veranderen idd nog gedurende de eerste weken/maanden zie ik. Nou, ik ben benieuwd en wacht geduldig af, maar ben nu al dik tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag, wat fijn dat het resultaat er nu al bijna uitziet zoals verwacht! Ik ben volgende week ad beurt voor een propthesewissel, vind het zo spannend! Zou ik misschien ook in je album mogen bekijken?

 

Op 14-5-2020 om 07:31, Maudje6 zei:

Ja ladies, dank voor jullie geruststellende woorden, en het klopt.  En nu 10 dagen post operatie en de tepels zijn weer als vanouds!! Ook zie ik de borsten al iets zakken, dus de bolling boven wordt wat minder. Ben superblij met m’n nieuwe boobies! Denk dat het een C-tje wordt. Afwachten natuurlijk maar ik hoop het! Ik kan eigenlijk al bijna alles weer, pijn is goed te doen. En de borstband is nu af, dat geeft ook echt verlichting!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.