Ga naar inhoud

Julie88 : 6 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

gister ben ik geopereerd bij kliniek heyendael. Tot nu toe heel tevreden over. Goed behandeld en super lieve mensen allemaal. 

 

even mijn situatie. Ik ben 165 lang en mijn gewicht is 53kg. Ik had een slappe c cup en miste vooral de volume in de boven kant van mijn borsten. 

 

op consult hebben we gesproken over 350 en 375cc. Hij zei dat 350 goed zou staan.  400 zou teveel zijn. 

 

gister eenmaal aangekomen bij de kliniek om 12:15 moest ik mijn handen ontsmetten en een mondkapje dragen. Ook werd ik nog getemperatuurd. In de toilet kon ik mijn kleding uitdoen en in een box leggen. Het smurfen pak mocht ik aan trekken en een haarnetje op doen. Ik mocht op een relax stoel gaan zitten met prachtig uitzicht. Daar kreeg ik 2 paracetamol en er werden nog wat gegevens doorgenomen. Toen mocht ik op een bed gaan liggen en werd het infuus geplaatst. Vlak voordat ik naar de OK mocht kwam dokter straaten. Hij zei ik heb 350 cc en 375cc. Ik dacht dat dat er in ging en zei heb ik dan 2 ongelijke borsten dat er in de 1 meer gaat dan de andere? Hahaha stom dat was niet zo hij zei nee we hadden het toch over 350cc en 375cc gehad. Ik zei Ooh ja! Ik vroeg of ik 375 goed kon hebben en hij zei dat dat goed kon ook met de breedte. Dus daarvoor gekozen. 

 

toen mee gelopen naar de OK. Ik denk dat het toen rond 13:30/13:45 was. Daar stonden ook weer super lieve mensen klaar. Ik kreeg iets in het infuus en daardoor voelde ik al dat ik slaperig werd. Daarna zeiden ze ga maar lekker even slapen en toen voelde ik me wegzakken heerlijk gevoel en was ook helemaal niet zenuwachtig. Ze riepen bij het wakker worden mijn naam en voelde me eigenlijk best goed. Nog even gekletst met een meisje die voor mij was geholpen en kreeg een raketje. Even later vroeg ze me of ik de bh wilde aandoen. Ik zei ja is goed nou toen werd ik ineens wat misselijk. Er waren meer mensen misselijk deze dag zeiden de verpleegkundig en de dag ervoor niet. Wat ik hoorde deed de anesthesist die de dag ervoor opereerde een middel tegen misselijkheid in het infuus en die ik gister had deed dat niet. Dus kreeg gelukkig er nog wat voor. Daarna aangekleed en voelde ik me super suf en nog wat weeeig. Iets gespuugd en luchte wel wat op. Toen een krackers met jam gehad. Ik was nog erg slaperig het liefst zou ik een nachtje daar willen slapen hahaha. Zat ook op tegen de autorit van een uur ook omdat ik snel last heb van wagenziekte. Opzich ging t redelijk. En heb ik niet hoeven spugen. Snel doorgereden naar de apotheek om de medicatie op te halen net optijd voor sluitingstijd. 

 

mijn moeder paste op de kinderen en bij thuiskomst was die aan het koken. De etens lucht was moeilijk te verdragen dus ben meteen naar boven gegaan en in bed gaan liggen. Toen even nog lekker een half uurtje geslapen. Met het uur voelde ik mij opknappen. De druk was er wel maar wel te doen. Tegen 00:30 gaan slapen. Werd vannacht wakker rond half 4. Even gekeken hoe laat t was op mijn telefoon en weer gaan slapen tot 07:30 dus wel een goede nacht gehad. Vanmorgen ging het overeind komen wat zwaar wel hulp gehad natuurlijk maar het is net een blok beton die je mee trekt omhoog en de boel voelt wat stijfjes. Zit nu beneden op de bank met een kopje thee en een krackertje gehad. Mijn rug begon ook zeer te doen van het liggen dus dit is wel even fijn zo. 

 

Douchen stel ik denk ik nog even uit. Ik heb ook de bh nog niet uitgedaan. Volgens mij zijn ze puntig en lelijk. Maar geduld hé! 

ik heb er alle vertrouwen in. Mijn man gaat zo eventjes werken en dan komt een vriendin hier. 

 

Ik zal nog even foto’s van de voor situatie plaatsen en zodra ik eraan toe ben ook nieuwe foto’s maken. 

tot zover mijn update van de boobies! 

 

 

 

 

aangepast door best_boobie
openbare foto's verwijderd op verzoek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Super dat alles goed is gegaan. Lekker rustig aan doen de komende tijd en geniet van het proces; ze worden per dag mooier! 😊

Ik kijk ook graag mee in je album wanneer je die hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Julie88 zei:

Hoi allemaal,

ik loop een beetje tegelijk met @Es1234567

1 dag later geopereerd. Vanavond voor het eerst gedoucht ik durfde nog niet eerder🙈
herstel gaat wel goed zover ik het kan inschatten. Merk met de dag verschil. Slapen gaat ook goed. 

 

ik vond ze net als @Es1234567 ook zo puntig en zo hard wat logisch is. En ik miste zelf heel erg de volume aan de bovenkant. Ik heb moderate plus cohesive 1 implantaten en rond. 
mij had duidelijk gemaakt de bolling boven in te missen en dat vooral wilde dus ga ook wel uit van de kunde van dokter straaten. Maar werd net toch even heeel onzeker ineens. @Veerveertje klopt het dat jij ook cohesive 1

moderate plus hebt? En heb jij wel wat volume/bolling bovenin? Vriendinnen van mij hebben allemaal high profile gekregen en hun resultaat vond ik ook mooi. hij raadde mij dit aan hopelijk krijg ik t gewenste resultaat zoals ik voor ogen had. 
 

ik ga kijken of ik ze in een album kan krijgen 

heb even met je meegekeken in je album en even specifiek gelet op de vullling bovenin. En ik snap wel dat je daar wat onzeker over bent. Meeste dames hebben in het begin juist teveel bolling. Ik denk eigenlijk niet dat de bolling gaat komen nog, maar ik heb er natuurlijk niet voor geleerd. Hoeveel cc heb je gekregen? Even naar boven gescolld en is dus 375cc. Zo lastig te zeggen hoe het gaat ontwikkelen. Wellicht kan best_boobie je hier het best over adviseren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

heb even met je meegekeken in je album en even specifiek gelet op de vullling bovenin. En ik snap wel dat je daar wat onzeker over bent. Meeste dames hebben in het begin juist teveel bolling. Ik denk eigenlijk niet dat de bolling gaat komen nog, maar ik heb er natuurlijk niet voor geleerd. Hoeveel cc heb je gekregen? Even naar boven gescolld en is dus 375cc. Zo lastig te zeggen hoe het gaat ontwikkelen. Wellicht kan best_boobie je hier het best over adviseren. 

Ja ik heb geen idee. Heb mezelf voorgenomen geduld te hebben en dan het maar te zien. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Julie88 bedankt dat ik een kijkje mag nemen. Ik begrijp wat je bedoeld met bolling boven kant . Maar wat ik ook zie is zwelling. Ik vind wel dat jij een mooie voor situatie heb een mooie natuurlijke  vorm. 

Ik ben benieuwd hoe het over een paar weken uit ziet. Ik denk , maar ik ben natuurljk geen arts, dat ze straks steeds ronder gaan worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Lindan zei:

Hi @Julie88 bedankt dat ik een kijkje mag nemen. Ik begrijp wat je bedoeld met bolling boven kant . Maar wat ik ook zie is zwelling. Ik vind wel dat jij een mooie voor situatie heb een mooie natuurlijke  vorm. 

Ik ben benieuwd hoe het over een paar weken uit ziet. Ik denk , maar ik ben natuurljk geen arts, dat ze straks steeds ronder gaan worden. 

Ja precies er zit idd ook wel wat zwelling volgens mij. Ja ik was ook altijd wel tevreden over de vorm alleen vond ik ze leeg bovenin en dat wilde ik graag opgevuld hebben. 
We gaan zien hoe ze zich gaan ontwikkelen! Bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even gekeken in je album. Ik vind ze er mooi natuurlijk uitzien! Zie idd ook nog zwelling..dus het kan heel goed zijn dat ze nog ronder gaan worden. Ik zie dat je arts je moderate plus heeft geplaatst..mijne heeft me specifiek de full van motiva aangeraden (staat gelijk aan high profile van mentor), omdat ik bij mijn eerste vergroting ook vulling bovenin miste. Maja ik ben geen pc dus ik kan er weinig over zeggen of die vulling bovenin nog komt.

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, TinyAA zei:

@Julie88 fijn day het goed is gegaan en je zo veel kon slapen de eerste nacht. De misselijkheid lijkt mij niks 😖 vraag me af of ik ook dat middeltje in de infuus heb gekregen, want ben niet misselijk geweest. Zou ik in jouw album mogen kijken?

Jahoor ga je toevoegen 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.