Ga naar inhoud

quieroboobs : 21 juli 2020 : Prof dr. van der Lei : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

55 minuten geleden, Mmmmi zei:

Wat fijn zo'n goede nacht! Mijn eerste nacht was vreselijk hahah.

 

Ik had dit gevoel ook zag dat soort van naden (anita xtreme controle) ter hoogte van wond zaten. Dus heb bh beetje naar beneden getrokken. Er zaten bij mij ook abs. Verbanden tussen wondjes en bh band dus deze heb wissel ik telkens

Aahw balen!! Hopelijk slaap je nu wel beter? 

 

Oh top! Hoevaak verwisselen je die verbanden? 

Ik heb de bh zelf nog niet uit (durven) te doen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, quieroboobs zei:

Aahw balen!! Hopelijk slaap je nu wel beter? 

 

Oh top! Hoevaak verwisselen je die verbanden? 

Ik heb de bh zelf nog niet uit (durven) te doen haha. 

Jaa gaat nu beter, is vandaag een week geleden. Als ik ga douchen doe ik nieuwe, dus om de dag of om twee dagen. Vond eerste keer douchen vreselijk maar ook wel lekker hoor. Heb een douchekruk en gewoon gaan zitten en aan overgeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heyy Dames, 

 

12 dagen PO alweer. 

Ik heb mijn album even openbaar gezet.. Ik zit met een paar dingetjes. 

 

Ik hoop dat ze nog mooier gaan zakken, vooral in de onderpool, maar ik vraag me dan af of ik wel genoeg bovenin houd? 

Ik heb extra high , ronde implantaten, maar vind het totaal niet zo lijken... 

Ik baal ook wel van de ruimte tussen de borsten, maar dat had ik natuurlijk voor die tijd ook al wel. 

 

Ook is mijn linkerborst groter.... Pfff al die onzekerheid haha. 

 

En als laatst, wanneer worden ze wat zachter? Ze zijn zo hard haha... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, quieroboobs zei:

Heyy Dames, 

 

12 dagen PO alweer. 

Ik heb mijn album even openbaar gezet.. Ik zit met een paar dingetjes. 

 

Ik hoop dat ze nog mooier gaan zakken, vooral in de onderpool, maar ik vraag me dan af of ik wel genoeg bovenin houd? 

Ik heb extra high , ronde implantaten, maar vind het totaal niet zo lijken... 

Ik baal ook wel van de ruimte tussen de borsten, maar dat had ik natuurlijk voor die tijd ook al wel. 

 

Ook is mijn linkerborst groter.... Pfff al die onzekerheid haha. 

 

En als laatst, wanneer worden ze wat zachter? Ze zijn zo hard haha... 

 

- Ze zullen vast nog wel zakken, je bent “nog maar” 12 dagen po 

- En eens je een beugel bh draagt komt het volume bovenin wel weer, nu heb je amper ondersteuning van je bh. 
- De ruimte tussen je borsten daar kan je niet veel aan veranderen, maar met een bh kom je al een heel eind. 
- verschil van borsten: Denk aan dat vreselijk woord geduld... (ieuw vuile praat weeral!) misschien ben je nog niet al het vocht kwijt. 
- zachter worden ze nog wel! Ik ben nu 7w po en voel ze al iets zachter worden. Maar na drie maanden tot een jaar zal je ook nog verschil gaan voelen. Hier moet je ook weer aan dat verschrikkelijk woord gaan denken... 

 

Maar om zo kort po te zijn vind ik je borsten al heel mooi hoor! 🥰

Nog even en je kan genieten van mooie bloesjes, bh’s, jurkjes, bikini’s, ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @quieroboobs! Ik ben hier even niet actief geweest en jij bent alweer geopereerd.. ik ben eindelijk op consult geweest bij vd Lei vandaag en ook een operatiedatum als optie geprikt, nu alles goed overwegen dus ik ging gelijk naar jouw topic op zoek natuurlijk!

 

Ik ga zo even je topic doorspitten, benieuwd hoe jij het allemaal ervaren hebt. Het ziet er al heel mooi in ieder geval (zag net je album), wat een verschil hè! Uiteindelijk ben je dus voor 400cc gegaan begrijp ik, bij mij adviseerde hij 375 (ook high profile), ik ben benieuwd.. Verder nog bijzonderheden, hoe vond je de nazorg etc? 

 

En mbt de ruimte tussen je borsten: ik snap je helemaal, maar het heeft echt te maken met je voorsituatie, borsten kunnen wel een stukje naar elkaar toe gezet worden door een kundige chirurg (en dat is vd Lei natuurlijk), maar het blijft gewoon jouw anatomie dus ze moeten werken met wat ze hebben om het zo maar te zeggen. Geef het wat tijd, zeker het verschil in grootte, waarschijnlijk zit er in de één nog meer vocht dan de ander of moet de ander nog wat meer zakken. Het eindresultaat wordt vast prachtig!

 

Succes nog met je verdere herstel, heel benieuwd hoe het gaat worden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, flowersoflove zei:

Hi @quieroboobs! Ik ben hier even niet actief geweest en jij bent alweer geopereerd.. ik ben eindelijk op consult geweest bij vd Lei vandaag en ook een operatiedatum als optie geprikt, nu alles goed overwegen dus ik ging gelijk naar jouw topic op zoek natuurlijk!

 

Ik ga zo even je topic doorspitten, benieuwd hoe jij het allemaal ervaren hebt. Het ziet er al heel mooi in ieder geval (zag net je album), wat een verschil hè! Uiteindelijk ben je dus voor 400cc gegaan begrijp ik, bij mij adviseerde hij 375 (ook high profile), ik ben benieuwd.. Verder nog bijzonderheden, hoe vond je de nazorg etc? 

 

En mbt de ruimte tussen je borsten: ik snap je helemaal, maar het heeft echt te maken met je voorsituatie, borsten kunnen wel een stukje naar elkaar toe gezet worden door een kundige chirurg (en dat is vd Lei natuurlijk), maar het blijft gewoon jouw anatomie dus ze moeten werken met wat ze hebben om het zo maar te zeggen. Geef het wat tijd, zeker het verschil in grootte, waarschijnlijk zit er in de één nog meer vocht dan de ander of moet de ander nog wat meer zakken. Het eindresultaat wordt vast prachtig!

 

Succes nog met je verdere herstel, heel benieuwd hoe het gaat worden! 

Heeyy! 

 

Klopt! Ben vandaag precies 2 weken PO alweer! 

Ik ben erg blij dat ik Bergman gekozen heb, ik had en heb nogal eens wat vraagjes, en ze helpen/reageren erg snel, wat ik erg fijn vind. 

 

Klopt... Als ik naar mijn voorsituatie kijk en nu, staan ze zeker wat dichter bij elkaar. En als ze zachter etc zijn, kan ik altijd nog doormiddel van BH ze wat naar elkaar pushen 😊

 

Dankjewel! Ik zelf ook haha. Maar na 2 weken ben ik al best blij! 

 

Welke implantaten krijg je? Welk merk? Ik twijfelde namelijk best tussen de Nagor die hij aanraadde of de motiva ergonomix waarover je veel goed leest haha. Dus ben wel benieuwd wat hij jou adviseerde 😊

 

Heb je al een datum? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, quieroboobs zei:

Heeyy! 

 

Klopt! Ben vandaag precies 2 weken PO alweer! 

Ik ben erg blij dat ik Bergman gekozen heb, ik had en heb nogal eens wat vraagjes, en ze helpen/reageren erg snel, wat ik erg fijn vind. 

 

Klopt... Als ik naar mijn voorsituatie kijk en nu, staan ze zeker wat dichter bij elkaar. En als ze zachter etc zijn, kan ik altijd nog doormiddel van BH ze wat naar elkaar pushen 😊

 

Dankjewel! Ik zelf ook haha. Maar na 2 weken ben ik al best blij! 

 

Welke implantaten krijg je? Welk merk? Ik twijfelde namelijk best tussen de Nagor die hij aanraadde of de motiva ergonomix waarover je veel goed leest haha. Dus ben wel benieuwd wat hij jou adviseerde 😊

 

Heb je al een datum? 

 

Fijn dat alles zo goed bevallen is, ik ben dus al eerder bij Bergman geopereerd en ook toen was ik heel erg te spreken over alles, je betaalt misschien wat meer (ook niet vergeleken met overal hoor maar dat hoor ik anderen vaak zeggen), maar je krijgt er ook wel echt wat voor terug en het is echt niet alleen de naam. Fijn ook dat je zo goed uit je narcose kwam en de eerste nachten etc. zo goed gingen (heb inmiddels alles even doorgelezen), hoe ging het herstel verder? Heb je nog veel pijn, kan je de meeste dingen alweer? En inderdaad, met een mooie bh straks heb je alweer een heel ander effect denk ik en het is in ieder geval mooi opgevuld tov je voorsituatie.

 

Van der Lei heeft mij mentor aangeraden, het meest ideale vond hij de mentor high profile 375cc, dus daar ga ik nu eens goed over nadenken. Nagor en andere merken zijn niet eens ter sprake gekomen, Motiva heb ik naar gevraagd maar Mentor had zijn voorkeur. Ik zal straks mijn album ook nog even updaten met de 3D foto's van vandaag.

 

13 oktober staat mijn optie, nu goed nadenken..  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, flowersoflove zei:

 

Fijn dat alles zo goed bevallen is, ik ben dus al eerder bij Bergman geopereerd en ook toen was ik heel erg te spreken over alles, je betaalt misschien wat meer (ook niet vergeleken met overal hoor maar dat hoor ik anderen vaak zeggen), maar je krijgt er ook wel echt wat voor terug en het is echt niet alleen de naam. Fijn ook dat je zo goed uit je narcose kwam en de eerste nachten etc. zo goed gingen (heb inmiddels alles even doorgelezen), hoe ging het herstel verder? Heb je nog veel pijn, kan je de meeste dingen alweer? En inderdaad, met een mooie bh straks heb je alweer een heel ander effect denk ik en het is in ieder geval mooi opgevuld tov je voorsituatie.

 

Van der Lei heeft mij mentor aangeraden, het meest ideale vond hij de mentor high profile 375cc, dus daar ga ik nu eens goed over nadenken. Nagor en andere merken zijn niet eens ter sprake gekomen, Motiva heb ik naar gevraagd maar Mentor had zijn voorkeur. Ik zal straks mijn album ook nog even updaten met de 3D foto's van vandaag.

 

13 oktober staat mijn optie, nu goed nadenken..  

 

Klopt... Het is best wat geld, maar voor wat je er voor krijgt vind ik het wel waard idd.. 

Liever 500euro meer en goede nazorg etc. 

Ik had veel last van mijn PO bh, erg strak. En kreeg gewoon gratis een nieuwe opgestuurd. Dus dat vind ik erg positief.

 

Ooh was dat ook een borstoperatie? 

Qua herstel mag ik denk ik niet klagen! 

Natuurlijk waren de eerste dagen erg pijnlijk, maar te doen. Mijn moeder heeft mij de eerste week vooral verzorgd haha. 

Over algemeen prima geslapen snachts. 

Na de 4e dag begon de pijn echt af te nemen. Toen gestopt met naproxen. Na een week PCM ook gestopt. 

 

Ik heb nu nogsteeds wel eens pijn, maar dit is dan bij bepaalde bewegingen...  Dus ik luister erg goed naar m'n lichaam wat kan en niet. Eigenlijk doe ik erg weinig nog op een dag. Heb namelijk nog vakantie tot 17 augustus. Geen kids of andere verplichtingen dus ik neem alle rust haha. Maar de normale dagelijkse taken kan ik zelf. Ochtend klaarmaken aankleden, brood smeren etc. 

 

Kan niet wachten tot de andere 4 weken ook voorbij zijn en ik kan BH shoppen haha! 

 

Wat betreft het merk dat hij je aanraad... Ik denk dat hij gewoon goed kijkt welk merk het best bij de patiënt past... 

 

Ik ben tot nu toe blij dat ik de Nagor gekozen heb. Wat ik begrijp is dat de Motiva ergonomix wat druppelvormig vallen.  Ik zou persoonlijk niet nog meer Bolling bovenop gemist willen hebben. 

 

Ooeh 13 oktober! Spannend. Gaat sneller dan je denkt haha. Succes met aftellen! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, quieroboobs zei:

 

Klopt... Het is best wat geld, maar voor wat je er voor krijgt vind ik het wel waard idd.. 

Liever 500euro meer en goede nazorg etc. 

Ik had veel last van mijn PO bh, erg strak. En kreeg gewoon gratis een nieuwe opgestuurd. Dus dat vind ik erg positief.

 

Ooh was dat ook een borstoperatie? 

Qua herstel mag ik denk ik niet klagen! 

Natuurlijk waren de eerste dagen erg pijnlijk, maar te doen. Mijn moeder heeft mij de eerste week vooral verzorgd haha. 

Over algemeen prima geslapen snachts. 

Na de 4e dag begon de pijn echt af te nemen. Toen gestopt met naproxen. Na een week PCM ook gestopt. 

 

Ik heb nu nogsteeds wel eens pijn, maar dit is dan bij bepaalde bewegingen...  Dus ik luister erg goed naar m'n lichaam wat kan en niet. Eigenlijk doe ik erg weinig nog op een dag. Heb namelijk nog vakantie tot 17 augustus. Geen kids of andere verplichtingen dus ik neem alle rust haha. Maar de normale dagelijkse taken kan ik zelf. Ochtend klaarmaken aankleden, brood smeren etc. 

 

Kan niet wachten tot de andere 4 weken ook voorbij zijn en ik kan BH shoppen haha! 

 

Wat betreft het merk dat hij je aanraad... Ik denk dat hij gewoon goed kijkt welk merk het best bij de patiënt past... 

 

Ik ben tot nu toe blij dat ik de Nagor gekozen heb. Wat ik begrijp is dat de Motiva ergonomix wat druppelvormig vallen.  Ik zou persoonlijk niet nog meer Bolling bovenop gemist willen hebben. 

 

Ooeh 13 oktober! Spannend. Gaat sneller dan je denkt haha. Succes met aftellen! 

 

 

Heel netjes van die bh inderdaad, dat bedoelde ik dus.

 

Goed naar je lichaam luisteren inderdaad, voor nog zo kort geleden klinkt het allemaal heel normaal! Ik heb zelf eerder een borstverkleining gehad dus weet wel een beetje hoe en wat nog, het gaaat voorbij en straks herinner je je dit niet eens meer haha! Hopelijk herstelt alles snel en mooi en kan je snel weer alles goed doen. En inderdaad snel mooie lingerie kunnen kopen haha! 

 

Trouwens, bij Bergman krijg je geen drains ed. toch? En hoelang zijn ze bezig geweest met de operatie? En na hoe lang mocht je weer naar huis? Haha vragenvuur.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, flowersoflove zei:

 

Heel netjes van die bh inderdaad, dat bedoelde ik dus.

 

Goed naar je lichaam luisteren inderdaad, voor nog zo kort geleden klinkt het allemaal heel normaal! Ik heb zelf eerder een borstverkleining gehad dus weet wel een beetje hoe en wat nog, het gaaat voorbij en straks herinner je je dit niet eens meer haha! Hopelijk herstelt alles snel en mooi en kan je snel weer alles goed doen. En inderdaad snel mooie lingerie kunnen kopen haha! 

 

Trouwens, bij Bergman krijg je geen drains ed. toch? En hoelang zijn ze bezig geweest met de operatie? En na hoe lang mocht je weer naar huis? Haha vragenvuur.. 

 

Haha heel begrijpelijk hoor. Had ik ook. 

- Ik heb geen drains gehad. Ik had wel het pech van een kleine bloeding in mijn linkerkant, maar dit is tijdens operatie gewoon opgelost.

- pfoe ik denk echt maar een uurtje, of anderhalf...  Eerlijk gezegd niet op de klok gekeken. 

- ik moest 4uur op je eigen privekamer blijven, dan krijg je eten, drinken en tijd om rustig bij te komen. (ik heb nog een dutje gedaan). Dat ze dit doen vond ik ook een fijn gevoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal! 

 

Hierbij even een laatste update! 

Ik ben de 7 weken gepasseerd en net mijn Controle gehad Bij prof vd Lei. 

 

Ten opzichte van mijn voorsituatie ben ik erg blij met het resultaat! Maar wat ik wel erg jammer vind is de 'landingsbaan'. Mja... Was te verwachten gezien mijn voorsituatie. Misschien over 10+ jaar beter haha. 

 

Volgens de Hunkemöller ben ik een 70E.... Schrok ik even van, dat lijkt helemaal niet zo vind ik! 

 

Borsten worden steeds wat zachter gelukkig, hopelijk word dit nog zachter. 

 

Foto's staan in mijn album... Beide gemaakt op mijn consulten. 

 

Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.