quieroboobs

quieroboobs : 21 juli 2020 : Prof dr. van der Lei : Bergman Clinics

Recommended Posts

Hallo allemaal! 

Ik kijk al een hele tijd rond op dit fijne forum. Veel informatie opgedaan.

Ik zal even zo kort mogelijk mijn situatie uitleggen.

Ik ben  20 jaar en mijn borsten zijn nooit verder gegroeid dan een kleine A cup. Wat mij ook vooral onzeker maakt is de afstand en vorm van mijn borsten. 

Vorig jaar ben ik op conuslt geweest bij Dr van Selms en dr Nio. Ik had namelijk interesse in de Monobloc hydrogels.  Bij van Selms had ik een erg goed gevoel, maar omdat die implantaten niet meer geleverd konden worden heb ik het daar geannuleerd, aangezien het voor mij erg ver rijden was ben ik het wat dichter bij huis gaan zoeken.

Na goed nadenken heb ik besloten om toch voor de normale implantaten te kiezen. Ik heb al een telefonisch consult gehad met Prof dr van der Lei. 11 mei heb ik een fysiek consult staan. Ook mocht ik alvast een operatiedatum plannen omdat het anders lastig word met werk etc. mocht mijn gevoel goed zijn word het 21 JULI ! 

Ik ben 1,70 lang en 65 kg. Ik ben heel benieuwd welke CCs hij zal adviseren.  Bij van Slems kwamen we op 320.  

Ik heb er zoveel zin in, maar ben ook zo zenuwachtig. Ik heb namelijk niemand over mijn onzekerheid verteld op mijn moeder, vriend en beste vriendin na.  Ik zie er vreselijk tegen op om het mijn familie te moeten vertellen en op mijn werk. Hoe zijn jullie hier mee omgegaan? 

Mochten jullie ervaring hebben met de PC hoor ik het graag! 

Liefsss 

• Like 1

Hi, wat spannend dat je deze stap neemt! Op het werk heb ik niets verteld, ik heb gewoon 2 weken vrij genomen. Ik heb geen ervaring met deze PC, je kunt eens via de zoekbalk zoeken naar ervaringen. Weet je al of je voor rond of anatomisch wilt gaan? Ik ben wel even groot/zwaar en heb 295 anatomisch. Ik ben er super happy mee maar was echt graag een maatje groter gegaan. Ik heb wel al 2 kindjes en ben zo’n 15 jaar ouder, dus mijn lichaam is niet meer zo strak als toen ik 20 was 🙈🙈🙈 (al heb ik niets te klagen hoor😀). Toch vind ik dat echt wel verschil uitmaken wanneer ik resultaten voorbij zie komen. Bij jongere dames ziet het er vaak net wat voller uit vind ik.  Ik heb je toegevoegd aan mijn album, kun je eens kijken hoe het eruit ziet. 

Hoi ! 

Wat lekker dat je eindelijk de stap heb gezet om een borstvergroting te nemen ! 

Ik word ook geopereerd bij Bergman Clinics, maar dan bij Dr. Koopmann en krijg 350cc ronde implantaten! Ik ben 2 juni al aan de beurt :)

Zelf ben ik ook nog jong, 21 dus leuk om iemand te zien met bijna dezelfde leeftijd op dit forum, ben zelf wel iets langer dan jij. Zelf heb ik het met mijn ouders, vriend en beste vriendin besproken... hoe ik dit verder wil gaan doen weet ik ook nog niet. Ik denk dat ik gewoon niks ga zeggen, als het gedaan is merken ze het vast vanzelf wel en dan zeg ik gewoon eerlijk dat ik het heb gedaan. 

Liefs :) 

Super goed dat je de stap hebt gezet! Ik heb geen ervaring met die kliniek of arts, maar volg vooral je gevoel. Ik heb het mijn familie gewoon verteld, ik ben al jaren onzeker. Mijn schoonmama telt mee af naar de datum, aan haar heb ik echt heel veel! Ik werk momenteel niet meer, en volg een opleiding, dus de komende weken kan ik mijn modellen niet helpen. Ik ben wel een pak ouder dan jij, maar twijfel al jaren over al dan niet een operatie. En nu ben ik super blij dat ik eindelijk (!!!) de stap heb gezet. Volgende week maandag krijg ik 750cc bij dr. Nio, ik ben 173cm en weeg 59kg ik vind het ZO spannend nu. 

Ik ben heel open er over geweest, maar als je dat niet wilt lekker niet doen he. Je hoeft op het werk niet te vertellen waarom je er niet bent. Maar super dat je de stap nu hebt genomen. 

Bedankt voor alle reacties! 

Ben vandaag op consult geweest en heb echt een erg goed gevoel bij deze arts! 

Hij heeft me 330cc geadviseerd. nagor ronde implantaten en dan double plane. Hij vertelde hierbij dat als ik toch groter zou gaan ik meer kans heb op een double bubble. (door de aantal cm van de tepel tot aan de borstplooi). Ik vond dit erg interessant aangezien ik hier verder nooit iets over gehoord had bij vorige consulten.

Nu aftellen tot 21 juli🤪😍

• Like 1

Wat spannend!!! Nog even en je hebt je boobies! 

Knap! Ik twijfel nog... Aangezien ik net deze baan heb, überhaupt m'n eerste baan na de opleiding haha.  Ik hoef maar 1 week vrij, aangezien de bouwvak erna begint. Dus dat is erg fijn. Kan ik 4 weken bijkomen. 

Maar ik heb verteld dat ik afwezig ben ivm een operatie... Dus ik denk dat ik wel moet gaan zeggen wat voorn operatie. 

Ik wil namelijk ook niet iets anders verzinnen. 

Wat goed dat je zo’n fijn gevoel hebt bij de arts! En meteen goede, deftige uitleg. Geniet van het aftellen, het zal er sneller zijn dan je denkt. 😊

Hier super spannend! Ik krijg volgens Nio ongeveer een 75F, eindelijk na al die jaren tietloos door het leven te gaan eindelijk wat volume. 😉 Hier worden ze ook dual plane geplaatst, benieuwd naar de herstelperiode. 
Gelukkig zijn de kinderen (Drie van de vier wonen hier permanent) thuis van school om me te helpen. De meisjes zullen helpen douchen en onze oudste zoon kan klusjes doen en naar de winkel rijden.  

Zow dat is best een aantal CC, erg gaaf!

haha handig dat ze je mooi kunnen helpen! Lekker jezelf laten verwennen :) .

@quieroboobs

Hoi hoi,

Ik zie dat je een datum hebt, daarom heb ik de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu alle updates en dadelijk ook je verslag neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

Veel plezier met aftellen.

x

Hi Nina!

zou ik jouw foto’s ook mogen zien? Ik ben zelf 35, en mama van drie en heb binnenkort ook mijn eerste consult bij dr. Van der lei! Zo spannend!

• Like 1

Dankjewel! 

Wat leuk! Ik vond het een heel fijn consult. Hij nam echt de tijd voor je. 

Ben heel benieuwd hoe je het gaan

vinden!