Ga naar inhoud

BV. 3 geplande consulten bij Veldhoven, Velthuis & Bloomings


AnneBalou

Aanbevolen berichten

Hoi Hoi,

 

Even voorstellen. Ik wil graag een BV doen. 

Dit wil ik al enige tijd sinds ik 15 kilo ben afgevallen. Ik had voorheen altijd een 80E en heb momenteel 75C/80B. En ze zijn vooral aan de bovenkant slap. Echt heel erg hangen ze niet. (tepels wijzen nog naar voren). 

Nu ben ik zoveel aan het lezen dat ik ook aan het twijfelen ben of ik misschien een borstlift nodig heb. Ik hoop dit niet omdat 2 operaties mij nogal heftig lijken en het kost natuurlijk dan nog duurder. 

Hier misschien meer vrouwen die hier ervaring mee hebben?

Maar goed daar zullen de consulten mij meer informatie over kunnen geven :). 

 

De eerste consult is al volgende week vrijdag 8 mei bij Velthuis Eindhoven. Super nieuwsgierig naar wat ze gaan zeggen. 

 

Groetjes,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AnneBalou 

Wat leuk dat je een borstvergroting wilt doen😁
Ik herken het wel hoor, ik had ook slappe borsten En ook wel lichte hang. Echter op consult was Gelukkig een lift niet nodig . Kennelijk niet hang genoeg 🤷‍♀️
Nu inmiddels 3 mnd PO nog steeds heel erg tevreden.

En ja Het is inderdaad een heel andere herstel een borst lift. Ik heb in 2002 z’n operatie gehad en vergeleken met alleen borstvergroting , is een borstvergroting minder zwaar.

Wat hoop je te bereiken qua zicht? 
Als ik je een advies mag geven , neem foto/ plaatje mee van wat je wilt bereiken . 
Dan weet de arts ook precies wat je wilt. 
 

Liefs Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan 

Thanks voor je reactie!

 

Ik hoop ook dat het bij mij niet nodig is! Ik lees echter wel reacties hier dat een PC het aanraad maar een ander dan weer niet dus ik ga er sowieso een paar bezoeken.

 

Fijn dat je zo tevreden bent! Hoe ging je herstel? en waar heb je het laten doen?

 

Ik wil graag maximizer borsten. 🤣 of te wel ik hoop dat mijn borsten eruit kunnen gaan zien wanneer ik een maximizer BH draag. Goed idee om idd foto's mee te nemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AnneBalou

En wat voor maat is dan de maximizer qua maat? Met protheses is het zicht vaak verschillend dan de bh maat. Op 1 of andere manier is een maat bh groter dan het zicht. 
Ja Inderdaad foto’s Of plaatjes van je droomborsten helpen heel erg

zodat ze ook beter kunnen inschatten of het haalbaar is. 
Het zou toch jammer zijn als je achteraf niet tevreden bent. En ook dat lees je hier veel helaas.. 

 

Ik ben geopereerd bij park kliniek in Rotterdam. Ik heb de motiva ergonomix Demi 475Cc / 425 Cc( ongelijke borsten)

Ik zie dat jij ook een consult heb bij Bloomings. Veel mooie resultaten daar gezien . Mijn herstel ging eigenlijk super goed.

Ik ben benieuwd naar je keuze. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan Draag van die maximizer 80C maar die is meer gevuld met lucht dan met borst haha. Maar het gaat me meer om volume krijgen aan de bovenkant. Heb inderdaad al door dat je je niet dood moet gaan staren op een bepaalde BH maat omdat elke borst en omvang weer anders is. Werk zelf ook bij de Hunkemuller dus weet uit ervaring dat bij de ene een 75E er anders uit kan zien dan bij een ander. 

 

Wel fijn dat ze dan ook ongelijke borsten kunnen 'rechttrekken'. Dat zal bij mij ook wel het geval zijn. CC's zeggen mij op dit moment nog niet zoveel. Laatste dagen zoveel gelezen dat ik door het bos de bomen niet meer zie 🤣.

 

@Nog even wachten Naar Bloomings. Dr van der Pot, die zullen de meeste wel kennen van zijn Instagram account. Nadeel wel die heeft pas eind juni plek voor een consult maar goed dat heeft ook wel een reden zal ik maar denken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, AnneBalou zei:

@Lindan 

 

@Nog even wachten Naar Bloomings. Dr van der Pot, die zullen de meeste wel kennen van zijn Instagram account. Nadeel wel die heeft pas eind juni plek voor een consult maar goed dat heeft ook wel een reden zal ik maar denken!

Topkeuze en wat mij betreft het wachten waard. Ga het zelf maar ervaren 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten Ja verwacht ook echt wonderen van hem haha. Nee maar hele mooie resultaten op zijn insta. En een voordeel hij doet een eventuele borstlift plus vergroting in een operatie. Maar ik hoop nog steeds dat een BL niet nodig is. 

 

Wanneer heb je je BV gehad? en hoelang moest je wachten tussen je consult en operatie? 

 

En uit jouw reactie neem ik aan dat je nazorg nodig hebt gehad? Hoop dat nu alles goed is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, AnneBalou zei:

@Nog even wachten Ja verwacht ook echt wonderen van hem haha. Nee maar hele mooie resultaten op zijn insta. En een voordeel hij doet een eventuele borstlift plus vergroting in een operatie. Maar ik hoop nog steeds dat een BL niet nodig is. 

 

Wanneer heb je je BV gehad? en hoelang moest je wachten tussen je consult en operatie? 

 

En uit jouw reactie neem ik aan dat je nazorg nodig hebt gehad? Hoop dat nu alles goed is?

Ja hij heeft al wel wat wonderen verricht ja. En daarnaast is het een fijne arts met een eerlijk advies. 

 

Ik ben in september op consult geweest. Ik zou toen in januari geopereerd kunnen worden, maar wilde ik niet ivm wintersport. Ik ben 2 maart geopereerd (550cc ergonomix voor de spier) en na 4 weken is mijn linkerprothese tijdelijk verwijderd ivm bacteriële infectie.

Ik weet dat hij een flinke wachtlijst heeft en 3 maanden sabbatical zou nemen. Er stonden al meiden voor oktober op de planning. Geen idee of zijn sabatical nog doorgaat, ik vermoed van niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, AnneBalou zei:

@Nog even wachten zo dat is idd een flinke wachtlijst! Zal door de corona nog wel langer worden. 
 

oef das minder zeg! Weetje al wanneer de linker terug geplaatst kan worden? Graag wil ik een kijkje in je album nemen. Zeer benieuwd. Thanks!

Mag pas na begin juli, moet 3 maanden tussen zitten. Dus nu afwachten wanneer ze weer gaan opereren en dan bekijken of ik voor mijn vakantie geopereerd wil worden. Nadeel nu voor blooming is dat ze in ziekenhuizen opereren en dus voorlopig nog niet kunnen, dit in tegenstelling tot andere klinieken met eigen operatie faciliteit.

Ik ga je toevoegen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, AnneBalou zei:

@Nog even wachten Mooi resultaat! Ook mooi om te zien hoe dat per week verschilt dat ze dan meer hun eigen vorm gaan aannemen. Ik hoop voor je dat je snel kan genieten van beide kanten en dat het helemaal goed komt!

Dank je wel. Was ook echt afwachten met mijn tubulaire voorsituatie hoe de onderpool zich zou gaan vormen, maar tot nu toe super tevreden. Benieuwd wanneer ze weer consults gaan doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

zojuist bij Velthuis kliniek in Eindhoven geweest op consult. Heel fijn consult moet ik erbij zeggen.

De conclusie was dat de arts (weer zijn naam vergeten🤣) zei dat hij het wel zonder borstlift wilde gaan doen omdat hij denkt dat het niet nodig is. Maar daar krijg ik het al van. Hij kon mij niet met zekerheid zeggen dat ik na de borstvergroting een lift nodig zou hebben. En dat vind ik toch wel een risico. Het is niet zo dat ik wil gaan gokken op een wel of geen borstlift. 

 

Hij kwam bij mij uit op druppelvormige prothese van 375 CC. Het passen was wel echt prachtig. Maar toch zit ik heel erg met het feit wel of geen borstlift achteraf. Zoals hij zelf ook al aangaf die littekens zijn niet heel mooi en het is best een heftige operatie. Plus extra kosten mocht het toch nodig zijn. 

 

Iemand enig ervaring met zo'n gelijke situatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AnneBalou

Ik snap heel goed de onzekerheid hierover. 
Ik heb eigenlijk precies dezelfde onzekerheid . Je wilt een soort garantie horen van een arts , en niet misschien .🤷‍♀️

Ik vind dat ik hangborsten had en was overtuigd dat vergroting niet voldoende zou Zijn.

. Maar de arts zei dat het zo leek vanwege de leegte en stand van tepels goed staan , en lift niet nodig was. 
Nu ik mijn borstvergroting heb gedaan , ben ik als de dood om mijn Bh te lang uit te houden , bang dat ze gaan hangen . 
Ik heb al eerder een borstverkleining / lift gehad toen ik 20 was. Maar liever doe ik geen lift meer en was super blij dat de arts zei dat het niet hoefde. 

Maar de angst zit er in , slaap liever ook een keer zonder sport bh😉

Ik zit ook echt niet te wachten om over een paar jaar de boel te laten liften.

Heb je foto van je voor situatie ?
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.