Jump to content

Aardbeitje : 23 juni 2020 : Dr.Nio : Park kliniek

Recommended Posts

• Replies 574
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oh wauw dat was heel bijzonder om daar weer te kunnen shoppen, maar eerlijk is eerlijk vond toen de vergroting(en) minder zwaar dan lift met wissel nu....   Wou zo graag even kijken en sale,

Voor de dames die zich afvragen wat gebeurd er met onze boobs na het sporten / afvallen.   Volgens Nio zullen ze iets kleiner worden bij het verliezen van 5kg, dus hoe meer je afvalt....

Bedankt @Fje1981 en @Nog even wachten voor jullie lieve woorden... Word er bijna emotioneel van hihi.     4 augustus op controle bij Nio, voor die tijd via app / telefoon contact i

Posted Images

Op 19-5-2020 om 10:23, Aardbeitje zei:

Gisteren nog met nio contact gehad.

Het zal 450 a 500cc worden.

Ik zit momenteel in mijn cut periode 'bodybuilding' ivm het vet percentage zoveel mogelijk verlagen voor droge spiermassa.

Op de dag zelf word het nogmaals bekeken en dan definitief beslist.

Nog ongeveer één maand, de weken vliegen voorbij vind ik.

🥰

Wat een discipline! Ik ben al trots dat ik sinds een paar weken weer train  via YouTube  met mijn 5kg dumbells. Letten op mijn eten blijft lastig in deze rare tijd. Net gestopt met roken want volgende week prosthesewissel dus bloed nerveus🙈

Annyway je topic gelezen en hoop dat het resultaat van je nieuwe maat je gaat bevallen. Je maat nu klinkt echt als veel maar schat in dat je flinke vrouw bent aangezien je aan bodybuilding doet? Wellicht is het al vermeldt maar laat je de protheses voor de spier plaatsen?

last but not least mag ik toegang tot je album?

ik zal je meteen ook toevoegen voor die van mij mochten je daar ook willen spieken ☺️

10 uur geleden, Fje1981 zei:

Wat een discipline! Ik ben al trots dat ik sinds een paar weken weer train  via YouTube  met mijn 5kg dumbells. Letten op mijn eten blijft lastig in deze rare tijd. Net gestopt met roken want volgende week prosthesewissel dus bloed nerveus🙈

Annyway je topic gelezen en hoop dat het resultaat van je nieuwe maat je gaat bevallen. Je maat nu klinkt echt als veel maar schat in dat je flinke vrouw bent aangezien je aan bodybuilding doet? Wellicht is het al vermeldt maar laat je de protheses voor de spier plaatsen?

last but not least mag ik toegang tot je album?

ik zal je meteen ook toevoegen voor die van mij mochten je daar ook willen spieken ☺️

Ohh dankjewel, maar het was voor mij ook echt niet makkelijk.

Ik was een enorme wijn liefhebber en ging super graag overal uit eten........

Ik heb ze dual plane en zo worden ze ook weer geplaatst, maar het is niet zozeer flink in tegendeel ivm droog staan maar het is een periode cutten en daarna bulken dus het schommelt.

Maar natuurlijk, ik voeg jou gelijk toe tot mijn album ( de foto's zijn oud ik ga binnenkort voor de operatie nieuwe maken )

Ik las dat ook jij binnenkort onder het mes gaat en ga zo dan even jou topic doorlezen !

xx

@Aardbeitje je foto’s gezien! Ik vind je look mooi je doet mij denken aan Pamela Anderson met je strakke figuur en flinke voorgevel. Maar kan mij ook wel voorstellen dat je op een gegeven moment  wat minder wil. Denk echter dat je ervoor moet waken niet te klein te nemen. Dus zeker geen 400 maar eerder rond de 500. Ben even vergeten of je ook een lift krijgt of is dat niet nodig? Ik blijf je topic volgen!

22 minuten geleden, Fje1981 zei:

@Aardbeitje je foto’s gezien! Ik vind je look mooi je doet mij denken aan Pamela Anderson met je strakke figuur en flinke voorgevel. Maar kan mij ook wel voorstellen dat je op een gegeven moment  wat minder wil. Denk echter dat je ervoor moet waken niet te klein te nemen. Dus zeker geen 400 maar eerder rond de 500. Ben even vergeten of je ook een lift krijgt of is dat niet nodig? Ik blijf je topic volgen!

Klopt lift zit erbij is ook zeker nodig dan.

Heb gevraagd om goed te liften hahaha.

Nijg zelf ook naar de 500cc zeker als er goed gelift word en strak getrokken.

X

1 minuut geleden, Aardbeitje zei:

Klopt lift zit erbij is ook zeker nodig dan.

Heb gevraagd om goed te liften hahaha.

Nijg zelf ook naar de 500cc zeker als er goed gelift word en strak getrokken.

X

Dacht ik al☺️

Urgh dames, merkt toch wel dat lichtelijke spanningen en zenuwen naderen.

vraagtekens over de hoeveelheid cc's, vraagtekens over het herstel proces of het veel verschilt met alleen een vergroting ( gezien er ook een lift bij komt ditmaal ), vraagteken of Nio er drains in gaat stoppen ( hij zei van wel tijdens het consult ), vraagtekens hoe vreselijk het bed slaapt in de kliniek.

En zo komen er nog meer vragen bij die eigenlijk nergens meer op slaan 🤣.

Mijn vent slaap in een hotel, hij is er gelukkig heel koel onder ( nog wel )

Zojuist, Spookbewoning12 zei:

vooral die cc's lijken me een dingetje. de rest is misschien nog wel te googelen. behalve dat slapen dan. meestal slaapt t niet zo lekker maar wie weet. 

Misschien je eigen kussen meenemen. Ik kan persoonlijk niet zonder mijn kussen, ik sleur dat overal mee naar toe. 

Zojuist, Special-Me zei:

Misschien je eigen kussen meenemen. Ik kan persoonlijk niet zonder mijn kussen, ik sleur dat overal mee naar toe. 

Hmm dan kan ik ook mijn knuffel meenemen genaamd knorrie of zouden ze dat een beetje gek vinden haha

Ik heb ook geslapen in het ziekenhuis na mijn operatie. 1x na vergroting zonder drain, 1x na spoedoperatie met drain.

Ik vond het wel fijn hoor daar slapen. Geen kids om je heen, alleen jezelf om rekening mee te houden. Al slaap je wel kut, maar dat is bij de meesten ook wel zo thuis. Ik vond het heerlijk om.de hele tijd te kunnen doezelen zonder me schuldig te voelen.

Ik heb geen Knorrie, maar wel een klein kussentje en die is beide keren mee geweest. 

Bij mijn hersteloperatie ga ik zeker mijn zwangerschapskussen meenemen. Dat zal vast wat rare gezichten opleveren, nou lekker jammer dan. 

Maar snap dat de lift en het aantal cc's wel spannend is, is toch wat anders dan van niks naar iets 

@Aardbeitje gezonde spanning is heel normaal! Gelukkig kan je lekker ventileren op dit forum.

Je hebt nog even om te beslissen hoeveel cc je gaat nemen. Waar neig je naar en wat is voor jou doorslaggevend om juiste cc te kiezen?

Hoef je maar 1 nachtje in ziekehuis te blijven?

Op 30-4-2020 om 08:31, Aardbeitje zei:

Dankjewel lieve dames !!

Ik ben zelf ook erg benieuwd alleen betreft ' drains ' ben ik wel een beetje angstig.

Dit heb ik de vorige keren nooit gehad 😲

Ik snap je angst destijds bij mijn 1ste vergroting in Boerhaave ook drains gehad ‘was toen standaard’ die werden eruit getrokken alsof het niets was. Viel allemaal wel mee hoor maar ben toch wel blij dat ik ze nu niet hoefde te hebben.  Idee is gewoon gek dat er iets inzit wat er nog uit moet worden gehaald voordat je wordt ontslagen maar wat moet dat moet YOU CAN DO IT💪🏽

2 uur geleden, Ellen1997 zei:

@Aardbeitje Ben nu wel heel benieuwd geworden zou ik ook in je album mogen kijken? Ben alweer bijna een jaar geleden geopereerd door Nio ook een prothesewissel. Ben wel heel benieuwd naar een wissel van een hoog naar lager aantal cc 😘

Off course ik voeg jou even toe ☺️

2 uur geleden, Fje1981 zei:

@Aardbeitje gezonde spanning is heel normaal! Gelukkig kan je lekker ventileren op dit forum.

Je hebt nog even om te beslissen hoeveel cc je gaat nemen. Waar neig je naar en wat is voor jou doorslaggevend om juiste cc te kiezen?

Hoef je maar 1 nachtje in ziekehuis te blijven?

Goede vraag want ik twijfel tot heden nog steeds, een moment denk ik het te weten en het andere moment....

Wat voor mij mee speelt is natuurlijk ivm bodybuilding ( cutten en bulken ) en natuurlijk ook voor de wedstrijden wil ik het niet te groot hebben, maar wat is te groot ?

Wat ik nu heb is te groot voor mij, heb zelf geen besef over wat er nog overblijft na een lift wel heb ik aangegeven dat er goed gelift mag worden....

Dus ik zit daarmee tot op de dag zelf nog wel in een dubio de kans is groot dat ik Nio laat beslissen.

Gelukkig maar één dag of er mocht iets voorvallen dat het twee dagen worden maar daar gaan we niet vanuit.

2 uur geleden, Fje1981 zei:

Ik snap je angst destijds bij mijn 1ste vergroting in Boerhaave ook drains gehad ‘was toen standaard’ die werden eruit getrokken alsof het niets was. Viel allemaal wel mee hoor maar ben toch wel blij dat ik ze nu niet hoefde te hebben.  Idee is gewoon gek dat er iets inzit wat er nog uit moet worden gehaald voordat je wordt ontslagen maar wat moet dat moet YOU CAN DO IT💪🏽

Precies dat idee brrrrrr krijg er de kriebels van hihi

En de weken gaan ook super snel om drie weken klinkt nu nog lang maar werkelijk is het niks..

xx

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.