Jump to content

Aardbeitje : 23 juni 2020 : Dr.Nio : Park kliniek

Recommended Posts

17 minuten geleden, Special-Me zei:

allround nagelstyliste. (Gelpolish, acryl en next-gel) dan nog extra workshops frezen en nailart 

Wat enorm leuk zou zo mijn nagels laten doen door jou hihi.

Klinkt veel gezelliger dan jurist 🤣

Nou de opleiding ga jij echt wel halen hoor !!

• Replies 574
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oh wauw dat was heel bijzonder om daar weer te kunnen shoppen, maar eerlijk is eerlijk vond toen de vergroting(en) minder zwaar dan lift met wissel nu....   Wou zo graag even kijken en sale,

Voor de dames die zich afvragen wat gebeurd er met onze boobs na het sporten / afvallen.   Volgens Nio zullen ze iets kleiner worden bij het verliezen van 5kg, dus hoe meer je afvalt....

Bedankt @Fje1981 en @Nog even wachten voor jullie lieve woorden... Word er bijna emotioneel van hihi.     4 augustus op controle bij Nio, voor die tijd via app / telefoon contact i

Posted Images

48 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

och als ik toch ergens aan toe ben is het wel fatsoenlijke nagels....

Mijn eerste twee setjes bij mezelf gezet. 🙈

Er is nog wat werk aan! 
zondag ga ik weer aan de slag, dan moet ik even niet vijlen of zo. 

80BEC776-6137-4736-A39B-E5F272CDC79E.jpeg

32 minuten geleden, Special-Me zei:

Mijn eerste twee setjes bij mezelf gezet. 🙈

Er is nog wat werk aan! 
zondag ga ik weer aan de slag, dan moet ik even niet vijlen of zo. 

80BEC776-6137-4736-A39B-E5F272CDC79E.jpeg

Wat mooi 😍

Gisteren nog met nio contact gehad.

Het zal 450 a 500cc worden.

Ik zit momenteel in mijn cut periode 'bodybuilding' ivm het vet percentage zoveel mogelijk verlagen voor droge spiermassa.

Op de dag zelf word het nogmaals bekeken en dan definitief beslist.

Nog ongeveer één maand, de weken vliegen voorbij vind ik.

🥰

5 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

thanks. 

wel knap dat je in deze periode droog kunt trainen. ik heb al weken geen sportschool meer gezien #missed maar voeding is ook een ding hoor pfffff

Ohhh dat is balen, ik heb een eigen gym ruimte thuis maar dat heeft ook niet iedereen natuurlijk.

Je kunt wel ipv gewichten ´ volle flessen ´ gebruiken of een 6/pack flessen, elastiek banden, beetje creatief zijn dan lukt het ook wel hihi.

En voeding is heel belangrijk althans in mijn geval.

Maar dat neemt niet weg dat ik het soms ook moeilijk heb als ik mijn kids of vent iets lekkers zie eten 🤣

🥰

2 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

woooooow wat mooi zeg! en dat lijf! geweldig! maar wordt hard voor gewerkt lees ik. 

ik kan me ook wel wat voorstellen bij je kleiner maak wens; lijkt me toch niet altijd even praktisch / wenselijk  "eyes up here" 

Ohhh dankjewel, wat lief !

Maar het zijn al oude foto´s in mijn album....

recente moet ik nog maken 🤗

6 uur geleden, Aardbeitje zei:

Gisteren nog met nio contact gehad.

Het zal 450 a 500cc worden.

Ik zit momenteel in mijn cut periode 'bodybuilding' ivm het vet percentage zoveel mogelijk verlagen voor droge spiermassa.

Op de dag zelf word het nogmaals bekeken en dan definitief beslist.

Nog ongeveer één maand, de weken vliegen voorbij vind ik.

🥰

fijn dat je op de dag zelf nog kan beslissen. En nog maar 5 weekjes wachten tot het zover is. Fijn hoor, ik tel met je mee af 🥰

Zojuist, Nog even wachten zei:

fijn dat je op de dag zelf nog kan beslissen. En nog maar 5 weekjes wachten tot het zover is. Fijn hoor, ik tel met je mee af 🥰

Dat de weken maar snel voorbij vliegen 🥰

Hier gaan de kids ook van de 22e tot 25e weg, lijkt wel een mini vakantie alleen met.... hahaha

10 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Dat de weken maar snel voorbij vliegen 🥰

Hier gaan de kids ook van de 22e tot 25e weg, lijkt wel een mini vakantie alleen met.... hahaha

Dat komt bij mij wel goed. Erg druk op werk ook met de voorbereiding op een externe audit die van 9 tot en 12 juni is. Dan nog een weekje daar van bijkomen en dan is het al zover. Ik word op een nieuwe locatie van de kliniek geopereerd (ik vermoed dat ze bij de 2 ziekenhuizen waar ze normaal opereren voorlopig nog niet aan de beurt zijn), dus nu maar de vraag gesteld of ik weer een nachtje moet/mag blijven. Ik vind dat eigenlijk wel erg relaxed. 

En heerlijk een paar dagen zonder de kids, even quality time. 

Hey @Aardbeitje (vind dit zo leuk, lief en grappig klinken haha 🥰); heb net even jouw topic bijgelezen. 

Nog even en dan ben jij aan de beurt!

Spannend!!

Zou ik misschien toegang mogen hebben tot jouw album? 

Ben ook erg benieuwd naar jouw strakke sportlichaam; weet van een oud-collega

(heeft meegedaan aan wedstrijden) hoeveel discipline dit vergt wb trainen en letten op je voedingspatroon.

Heb ik echt, als niet-sporter (op wat fietsen na 😂) , heel veel bewondering voor! 

Aardbei, ik heb je topic gelezen. Spannend zeg! Maar wow, 900 cc klinkt enorm groot. Hoe kun je dan fatsoenlijk sporten? Zeker niet lullig bedoeld, maar ik vond cup D al onhandig en met hardlopen was cup A wel de meest praktische variant 😅

Mag ik ook misschien mee gluren in je album? 

22 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Hey @Aardbeitje (vind dit zo leuk, lief en grappig klinken haha 🥰); heb net even jouw topic bijgelezen. 

Nog even en dan ben jij aan de beurt!

Spannend!!

Zou ik misschien toegang mogen hebben tot jouw album? 

Ben ook erg benieuwd naar jouw strakke sportlichaam; weet van een oud-collega

(heeft meegedaan aan wedstrijden) hoeveel discipline dit vergt wb trainen en letten op je voedingspatroon.

Heb ik echt, als niet-sporter (op wat fietsen na 😂) , heel veel bewondering voor! 

Natuurlijk ik voeg jou even toe ( ik heb alleen oude foto's in mijn album ) van jaren geleden.

Ik moet nog nieuwe maken.

11 minuten geleden, Bridt zei:

Aardbei, ik heb je topic gelezen. Spannend zeg! Maar wow, 900 cc klinkt enorm groot. Hoe kun je dan fatsoenlijk sporten? Zeker niet lullig bedoeld, maar ik vond cup D al onhandig en met hardlopen was cup A wel de meest praktische variant 😅

Mag ik ook misschien mee gluren in je album? 

Ja hoor jij mag ook wel even gluren haha.

trainen kan alleen met een goede, strakke sport-bh anders ook echt niet.

Alsof je twee kegels daar hebt hangen... bounce bounce 😝

12 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Mag ik ook mee loeren? 😇

Bedankt voor het toevoegen @Aardbeitje!

Op de foto's in jouw album zien je boobs er heel erg mooi uit; en veel minder "huge" dan ik verwacht had met 950 cc.

Welke maat bh draag je nu als ik vragen mag? 

Mooie aardbei-rode lippen zag ik trouwens ook 💋😘😄

Zojuist, Robijntje02 zei:

Bedankt voor het toevoegen @Aardbeitje!

Op de foto's in jouw album zien je boobs er heel erg mooi uit; en veel minder "huge" dan ik verwacht had met 950 cc.

Welke maat bh draag je nu als ik vragen mag? 

Mooie aardbei-rode lippen zag ik trouwens ook 💋😘😄

Ik draag 75G hihi

Oh dankjewel xx

2 hours ago, Aardbeitje said:

Wow! Ze zijn niet te missen :-D maar ik vind het wel knap dat je ermee traint hoor. Zal straks ook nog in gewicht schelen 😃

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.