Jump to content

Aardbeitje : 23 juni 2020 : Dr.Nio : Park kliniek

Recommended Posts

3 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Zojuist telefonisch gesprek gehad.

Ook echt een heel fijn gesprek, mijn angst verteld over de hoeveelheid cc's.

Hij gaf aan dat met 300cc circa 4 a 5 cupmaten kleiner is en hij meer achter 400cc staan omdat dit ook psychologisch iets met mij zou gaan doen omdat ik van groot af kom.

Betreft de tepels gaat hij ze mooi maken en zou dit goed komen.

Hij vroeg of ik de 615cc niet goed vond toen ' ook eerlijk vermeld naïef te zijn geweest toen '

Ik heb het nummer gekregen waarop ik foto's moet sturen en hij bepaald dan wat nodig is...

En dan komen we er hopelijk uit.

Maar 300cc vond hij zelf toch wel een de lage kant gezien het verschil dan heel groot is.

Xx

Dat komt helemaal goed! 
Jullie komen er samen wel uit, en gelukkig snapt hij je twijfels ook. ❤️

• Like 1
  • Replies 574
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oh wauw dat was heel bijzonder om daar weer te kunnen shoppen, maar eerlijk is eerlijk vond toen de vergroting(en) minder zwaar dan lift met wissel nu....   Wou zo graag even kijken en sale,

Voor de dames die zich afvragen wat gebeurd er met onze boobs na het sporten / afvallen.   Volgens Nio zullen ze iets kleiner worden bij het verliezen van 5kg, dus hoe meer je afvalt....

Bedankt @Fje1981 en @Nog even wachten voor jullie lieve woorden... Word er bijna emotioneel van hihi.     4 augustus op controle bij Nio, voor die tijd via app / telefoon contact i

Posted Images

Goed dat je je twijfel heb geuit. Ik denk inderdaad dat de stap van 900 naar 0 wel erg groot zou zijn. Goed dat je aan hebt gegeven wat je wilt en dat Nio dit afstemt op jouw lijf, daar heeft hij voldoende ervaring mee, dus dat komt vast helemaal goed. Erg benieuwd wat hij gaat adviseren. 

• Like 1
25 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Goed dat je je twijfel heb geuit. Ik denk inderdaad dat de stap van 900 naar 0 wel erg groot zou zijn. Goed dat je aan hebt gegeven wat je wilt en dat Nio dit afstemt op jouw lijf, daar heeft hij voldoende ervaring mee, dus dat komt vast helemaal goed. Erg benieuwd wat hij gaat adviseren. 

Klopt, had ook om zijn advies gevraagd maar hij gaf duidelijk aan dat het gaat om wat ik wil en hij kan afstemmen of het in verhouding is of niet.

Ben ook heel bij dat hij zijn twijfels uitsprak betreft de 300cc.

Dat zou dan een c cup worden......

Na zijn tips en adviezen ga ik op zoek naar foto's en ben heel benieuwd wat het gaat worden......

14 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

Man wat spannend dit! En echt goed dat hij ook verder denkt, want idd ineens naar niks gaan is behoorlijk traumatisch ook al is het je eigen keuze. Maar ja, je wil

ook niet 3 x onder t mes om t “gefaseerd” te doen. 

Klopt helemaal, dit keer graag in één keer goed.

Of in mijn geval 3x in totaal haha.....

6 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Klopt, had ook om zijn advies gevraagd maar hij gaf duidelijk aan dat het gaat om wat ik wil en hij kan afstemmen of het in verhouding is of niet.

Ben ook heel bij dat hij zijn twijfels uitsprak betreft de 300cc.

Dat zou dan een c cup worden......

Na zijn tips en adviezen ga ik op zoek naar foto's en ben heel benieuwd wat het gaat worden......

mij volg op ig “bustmob” daar zie je veel verschillende formaten. 

2 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Ik ga er een aanmaken 😋🥰

Motiva Nederland en eurosilicone volg ik ook. Men edenknowsimplants is een super leuke vrouw die je kan volgen. Zelf heeft ze ook een bv laten doen en laat leuke dingen zien. 

14 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Oké dames, ik heb er een aangemaakt.

Even uitzoeken hoe het werkt (erg he) 😐

Xx

ja dat snap ik helemaal. Heeft bij mij ook even geduurd. En nog steeds word ik verrast door mogelijkheden. 

via deze site kun je wel de foto's doorbladeren, maar niet de comments erop zien. wellicht ook handig: https://picbabun.com/woutervanderpot

1 minuut geleden, Nog even wachten zei:

ja dat snap ik helemaal. Heeft bij mij ook even geduurd. En nog steeds word ik verrast door mogelijkheden. 

via deze site kun je wel de foto's doorbladeren, maar niet de comments erop zien. wellicht ook handig: https://picbabun.com/woutervanderpot

ehm lijkt erop dat je nu alleen de laatste posts te zien krijgt. Nou ja dan toch maar gewoon via instragram zoeken

je kunt ook de zoekfunctie gebruiken met # 

#breastaugmentation bijvoorbeeld

Wat fijn dat hij tijd had om even telefonisch een consult in te plannen, snap dat 2,5 uur rijden ook geen doen is, en aangezien je niet kan passen kan het prima op der manier.

Van 900cc naar niks ga je denk ik ook echt niet happy van worden, verschil is mega groot, 400cc is een mooie maat! Weet zeker dat het helemaal gaat goed komen! 

42 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Nio heeft vandaag advies gegeven : 500cc.

Ik moet hier heel even over na denken 😶

spannend! 🤗
Inderdaad iets om over na te denken. 
Succes met je beslissing! 

31 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

Wow. 500 cc klinkt nog wel fors. 

Klopt, maar als je van 900cc komt... 

Het is maar net wat je zelf wil overhouden natuurlijk, maar mij lijkt die overgang echt al behoorlijk groot. Lijkt me erg lastig voor je om hier een keuze in te maken @Aardbeitje, heel veel succes en neem je tijd ervoor 🤗

Ik vind 500 ook nog fors klinken maar kom wel van 900cc+ ( staan gelijk aan 950cc )

Het verschil zal hoe dan ook groot zijn.

Heb zojuist gevraagd of mijn borsten meer uit elkaar zullen staan of dat hij het zo kan maken dat ze mooi bij elkaar staan.

Hij gaf aan dat het gemaakt kan worden.

Dat is wel fijn.

Maar toch moet ik hier even goed over na denken 400cc of 500cc ( dilemma )

Bedankt voor jullie reacties, vind het fijn dat jullie mee denken !

🥰

4 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Aanbetaling is verricht ( dure hobby ) 🤣

Datum is definitief whoehoeee 

Oeh yeahhh

YES YES YES! 
Aftellen.... 

Hier is sinds eind februari alles al betaald. Was toch een behoorlijk bedrag om zo plots “kwijt” te zijn. 

6 uur geleden, Special-Me zei:

YES YES YES! 
Aftellen.... 

Hier is sinds eind februari alles al betaald. Was toch een behoorlijk bedrag om zo plots “kwijt” te zijn. 

Nou en of wat een geld he daar kunnen we ook lekker van winkelen of overige....

Daar werken we dan voor 🤣

9 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Nou en of wat een geld he daar kunnen we ook lekker van winkelen of overige....

Daar werken we dan voor 🤣

Ik werk voorlopig niet meer. 😂🙈

Hopelijk tegen augustus wel, dan is mijn opleiding normaal afgerond. 🤞🏻😊

1 uur terug, Aardbeitje zei:

Wat goed, mag ik vragen welke opleiding ? 

allround nagelstyliste. (Gelpolish, acryl en next-gel) dan nog extra workshops frezen en nailart 

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.