Aardbeitje

Aardbeitje : 23 juni 2020 : Dr.Nio : Park kliniek

Recommended Posts

Hallo lieve dames 

Het is jaren geleden dat ik hier voor het eerst kwam, mijn eerste en tweede operatie hier gedeeld.
En nu na jaren verder en twee kinderen verder is het tijd dat mijn meloenen eruit gaan ( misschien wilt iemand deze als decoratie ) 🤣

Eerder mijn consult bij Dr.Nio gehad.
Ik gaf aan geen protheses te willen althans dat ' dacht ' ik totdat Nio aangaf dat als ik ze eruit zou halen ik net zo plat zou zijn als een jongetje en hij zeker wist dat ik huilend terug zou komen....
En ik kan jullie zeggen, hij heet potjandorie gelijk ook !
Ook had hij een leuke bijnaam voor mijn..... en dat is ' kegels '.
Ik ben niet in te huren voor op een kegel baan dames.

23 juni is (weer) mijn dag..

- verkleining

- wissel

- correctie

Van 900cc+ naar 300 a 400cc ( precieze aantal is nog niet duidelijk omdat ik nog twijfel )

💋-XxX-💋

Hi @Aardbeitje

Ik lees dat je 23ste aan de beurt bent.  
Wel spannend hoor, want is toch weer een operatie.
Had jij na de zwangerschappen hangborsten met de 900 Cc?

Ik vroeg me af , hoeveel tijd er tussen jouw operaties zitten?

En heb je ooit last gehad van pijntjes ?
Zal wel even wennen zijn als je straks naar 400 gaat.  Was dat ook de maat van je eerste bv?  

Ik heb net ook even in je album gekeken. Wel een mooie volume heb je 😄

gr. Linda 

Klopt, ik vind het ook wel spannend hoor 😅

Ik had geen hangborsten naar mijn zwangerschap en last van pijnen heb ik wel gehad tot heden nu nog soms.
Mijn lichaam qua verhouding is ook echt aan kleiner toe en ik zelf ook.
Vind ze zelf nu te groot, niet in verhouding en was ik al niet tevreden met het resultaat van mijn tepellift wat nu dan hersteld zal worden.
Wel weet ik dat ik daar één nacht moet verblijven van Dr.Nio.
Mijn partner verblijft dan in een hotel gelukkig gezien wij toch circa twee uur moeten rijden.

XxX

Hi @Aardbeitje leuk dat je ook deze keer weer hier op het forum komt. En goed dat je teruggaat in aantal cc's omdat dat nu beter bij je past. Heel benieuwd naar het resultaat en je ervaringen 

Welkom terug!

Spannend maar kan me goed voorstellen dat je kleiner wilt. Ben ook erg benieuwd hoe ze gaan worden. Zal een pittiger operatie zijn als je een nachtje moet blijven maar met een heel mooi en natuurlijk resultaat! 

Zo wat spannend! Zal een hele verandering zijn. Ben erg benieuwd. Ik vind je borsten wel echt heel mooi hoor! Maar kan me voorstellen dat je het zelf te groot vindt. Succes alvast! 😊

Dankjewel lieve dames !!

Ik ben zelf ook erg benieuwd alleen betreft ' drains ' ben ik wel een beetje angstig.

Dit heb ik de vorige keren nooit gehad 😲

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, moet ook één nacht overnachten...... 😑

Dat moest ik ook, maar is bij mijn kliniek ook standaard. 

Dan gaan wsl wel de drains er de volgende ochtend uit. Ik vermoed dat het komt door de slinkende borstholte

Hoi @Aardbeitje welkom terug op t forum!

Fijn dat je je verhaal mbt je aankomende bvk met ons wil delen! 

Ja, een bvk  is toch een grotere operatie dan een bv, vandaar de drains.

Ik had ze ook bij mijn bvk 20 jaar geleden. Van die slangetjes met zakjes aan t uiteinde.. 

Jij had een soort golfplaatje he @Nog even wachten?

Lees op t forum dat veel dames t een beetje vervelend vonden en pijnlijk bij t verwijderen, maar daar had ik geen last; kan me dit iig niet herinneren. Vond ze alleen erg in de weg zitten bij het slapen... Ik moest toen ook 1 nacht blijven, maar dat was toendertijd standaard. 

Ik heb ook even in je album gekeken Aardbeitje en op de foto's zien ze je borsten er heel erg mooi uit, maar kan me voorstellen dat ze door t gewicht zijn gaan hangen en er nu bloot minder mooi uitzien, als kegels volgens Nio??  Kan me hier geen voorstelling van maken maar snap dat je ook vanwege je fysieke klachten kleiner wil gaan.

Wordt wel een grote operatie, dus wel spannend hoor!!

@Robijntje ik had inderdaad een golfje (net een golfplaten dakplaat in het klein). Ik vond ook het verwijderen niet pijn en bij mij was het slapen ook niet pijnlijk. Maar ik had er geen opvangbakje oid aan, het vocht liep bij mij een zuigkompres/gaas in. 

Dus @Aardbeitje idd niet al te veel zorgen over maken. Komt vast goed. En ik vond het alleen maar fijn om een nachtje te blijven, ben je toch dichtbij als je wel zorg nodig heb. En nu kon ik halverwege de nacht op de bel drukken en vragen om nog een kussen 😉

Dit is geen bvk.... een borstprothesewissel noemen ze dit. 
Een bvk is als eigen weefsel weggehaald wordt, een borstprothesewissel kan van grote naar kleinere prothesen en van kleine naar grotere prothesen. 

Welkom terug!

Ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest en gaat krijgen. Je hebt nu de cereform prothesen, als ik het me goed herinner, toch?  Zit even hardop te denken....

Je kiest in ieder geval weer een goede pc, dus het komt helemaal goed!

Wat betreft drains, zou me daar niet te druk over maken. Heb zelf bij mijn eerste operatie enkele dagen drains gehad en dat is misschien wat lastig als je naar de wc moet (haha) maar voor de rest niet echt een probleem.. Je moet toch rust houden dus je hoeft geen boodschappenzak mee te slepen steeds met je potjes in ;)

Het uithalen verloopt meestal heel goed. Probeer dan flink tegendruk te geven door hard op de bovenkant van je hand te blazen op het moment dat ze eruit gehaald worden. Dan merk je er het minste van. 

als je een datum hebt, tag je me dan even? Pas ik je titel aan en verhuis je. 

xx BB

Datum is 23 juni ( is al ingepland )

Ik ben zelf ook benieuwd maar Nio heeft ( vanaf 300cc in overleg ) opstaan.

Durf zelf geen keuze nu te maken gezien mijn vorige keuzes zeer impulsief waren achteraf.

Wel denk ik tussen de 300 a 400cc.

Het verschil zal erg groot zijn..

Drains....

Brrrrrrr krijg spontaan de kriebels ervan, maar heb het zelf nooit ervaren misschien een stukje angst ?

Maar zal jou tip opvolgen, enorm bedankt hiervoor.

Ik ben ieder geval enorm blij als het achter de rug is, kids worden opgevangen en mijn partner gaat mee en heeft een hotel geboekt....

Dat zou echt bijzonder zijn een BH- kunnen kopen in de hunkemoller hahaha 

Xx