Ga naar inhoud

Inne : 27 mei 2020 : Dr. Kinsbergen : AZ Monica : Antwerpen


Aanbevolen berichten

Hallo, even voorstellen! 
Ik had op 24/03 een borstvergroting gepland. Helaas is deze uitgesteld en wacht ik nu op een nieuwe datum. Dr kinsbergen is mijn chirurg. 
Ik heb nu een 85AA en ga voor de 430cc zodat dit op een c-cup uitkomt. (Ik ben best groot en heb een brede borstkast) 
Had net voor het afbellen mijn laatste pas beurt achter de rug. Heb nadien uren met een smile rondgelopen dat ik eindelijk borsten zou hebben. 

Het bericht dat vanaf 4/05 de ziekenhuizen in België ook andere operatie’s gaan opstarten heeft weer wat hoop gegeven! Hoop toch nog in de zomer aan de beurt te komen! 
 

groetjes, 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Inne zei:

Hallo, even voorstellen! 
Ik had op 24/03 een borstvergroting gepland. Helaas is deze uitgesteld en wacht ik nu op een nieuwe datum. Dr kinsbergen is mijn chirurg. 
Ik heb nu een 85AA en ga voor de 430cc zodat dit op een c-cup uitkomt. (Ik ben best groot en heb een brede borstkast) 
Had net voor het afbellen mijn laatste pas beurt achter de rug. Heb nadien uren met een smile rondgelopen dat ik eindelijk borsten zou hebben. 

Het bericht dat vanaf 4/05 de ziekenhuizen in België ook andere operatie’s gaan opstarten heeft weer wat hoop gegeven! Hoop toch nog in de zomer aan de beurt te komen! 
 

groetjes, 

 

 

Hoi hoi

 

Wat vervelend dat jouw operatie net niet meer doorging zeg. Hopelijk gaan ze snel weer opstarten, ook in België. Maar de algemene gezondheidszorg zal eerst natuurlijk een beetje op orde moeten zijn. We duimen allemaal mee dat iedereen weer binnenkort geopereerd kan worden :)

 

Jouw pc ken ik verder niet, dus zou het heel fijn vinden als je je ervaring straks wilt delen hier. Doe maar gewoon in dit topic, wij passen je titel aan op het moment dat je een datum hebt (tag me dan even hier)

 

Mag ik vragen met welke merken prothesen jouw pc werkt en welke jij krijgt?

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Inne

 

Hoi hoi,

 

Ik zag dat je een nw datum hebt, daarom heb ik gelijk even de titel aangepast en het topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes op 1 plek bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Een kleine update. 
Gisteren had ik nog eens een consult om zeker te zijn dat de juiste prothese werden besteld. 
Het zal de Motiva mini worden 400cc en 430cc dualplane. 27/05 om 8u ga ik onder het mes. Om 17u30 ga ik weer naar huis. Heb nu een kleine 80AA en hoop op een C uit te komen. 
 

Mijn ervaringen met dokter Kinsbergen zijn goed! Is niet de dokter die heel veel uitleg geeft maar wel voldoende. Zeker ook niet betutteld enzo wat ik wel belangrijk vind! Was na 20min alweer buiten. Heb resultaten van haar gezien die heel mooi zijn. Ben de eerste die ze terug zal opereren na de Corona crisis. (Het regelmatig bellen voor een update heeft geholpen 😉)

 

Advies voor na de operatie was 2 weken dag en nacht sportbh, nadien nog een weekje overdag en dan mag ik gaan shoppen! 
 

voor na de operatie krijg ik advies om alles te doen wat mijn lichaam aankan. Luisteren naar mijn lichaam. Wel is ze heel streng om 2weken niet de douchen! Na week 1 en week 2 moet ik op controle. 
 

Na twee weken mag ik weer fietsen en lopen en zwemmen mag weer na een maand ( Ik doe aan triatlon) . Maar zal we zien wat haalbaar is. 

 

Ben heel benieuwd en zwaar aan het aftellen!! Ooh wat ben ik benieuwd! 
 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Inne zei:

Hallo,

Een kleine update. 
Gisteren had ik nog eens een consult om zeker te zijn dat de juiste prothese werden besteld. 
Het zal de Motiva mini worden 400cc en 430cc dualplane. 27/05 om 8u ga ik onder het mes. Om 17u30 ga ik weer naar huis. Heb nu een kleine 80AA en hoop op een C uit te komen. 
 

Mijn ervaringen met dokter Kinsbergen zijn goed! Is niet de dokter die heel veel uitleg geeft maar wel voldoende. Zeker ook niet betutteld enzo wat ik wel belangrijk vind! Was na 20min alweer buiten. Heb resultaten van haar gezien die heel mooi zijn. Ben de eerste die ze terug zal opereren na de Corona crisis. (Het regelmatig bellen voor een update heeft geholpen 😉)

 

Advies voor na de operatie was 2 weken dag en nacht sportbh, nadien nog een weekje overdag en dan mag ik gaan shoppen! 
 

voor na de operatie krijg ik advies om alles te doen wat mijn lichaam aankan. Luisteren naar mijn lichaam. Wel is ze heel streng om 2weken niet de douchen! Na week 1 en week 2 moet ik op controle. 
 

Na twee weken mag ik weer fietsen en lopen en zwemmen mag weer na een maand ( Ik doe aan triatlon) . Maar zal we zien wat haalbaar is. 

 

Ben heel benieuwd en zwaar aan het aftellen!! Ooh wat ben ik benieuwd! 
 

 


Ohhhhhh je kan gaan aftellen! 
Ik had normaal mijn operatie ook gepland staat op 24-3, ik mag maandag 18-5 al gaan. (Ik ga van België naar Rotterdam) 

 

En zoals je zelf al zei, luisteren naar je lichaam en niet te veel te snel willen doen.
 

Ik volg je topic graag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.