Ga naar inhoud

Melissa86 : 24 november 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Het is alweer 8 jaar geleden dat ik hier voor het eerst op het forum kwam voor mijn eerste bv. Ik ben toen bij Dr Visser in de Wellnesskliniek geweest en heb toen 425cc Monobloc Silicone Soft One, ronde protheses, high profile, achter de spier gekregen. Ik was daar super tevreden over 🤗 Alleen merkte ik na mijn 2e zwangerschap dat het toch een beetje is gaan hangen... 

Daarom heb ik besloten om op consult te gaan bij Dr Nio! Ivm de Corona is het nu even een telefonisch consult geworden. Ik moet foto’s opsturen van hoe het nu is en dan kan ik evt later langskomen om te passen.

Ik wil beslist geen borstlift en hoop dat met een grotere prothese het gewoon opgelost kan worden. Het mag van mij best een stuk groter want ik ben zelf ook niet klein, als het maar mooi natuurlijk blijft! 

Ik heb nu cup 80E, ben 1.74m en weeg nu 78kg maar het is de bedoeling dat ik voordat ik evt geholpen word rond de 70kg weeg. 

Liefs Melissa
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melissa86 nou welkom terug 😊

Ik heb even snel je foto’s bekeken , maar wat een mooie volume heb je 🤩 prachtig!!

begrijpelijk na kindjes is de kans zeer groot dat de boel gaan hangen . Ik heb mijn kids gehad . En gelukkig maar want ik val onder de vrouwen waarbij mijn borsten tijdens zwangerschap / borstvoeding wel 5x zo groot worden.

😂  dus ik had voor de Borst operatie voornamelijk heel veel huid en diepe voelbare striae over. Ik wilde absoluut geen lift , en Gelukkig was het niet nodig!


Maar wat ik mij nu afvroeg . Heb jij na 8 jaar voelbare pijntjes? Kapselvorming gevoel of iets dergelijks? ik hoop natuurlijk pas heel laat te wisselen 😂🤣

Ik zou zelf bij het wisselen niet groter gaan( ben juist heel kort.1.55 )  , maar als echt niet kan vanwege opvullen van slappe huid dan zou ik dat ook doen.

Btw Dr Nio is wel echt een goeie 👍 als het zover is ben ik benieuwd naar je resultaat!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan dankjewel! Ik heb nog even 2 foto’s toegevoegd van vorig jaar en vorige week (in kleding/bikini)

 

Ja het is indd helemaal logisch dat het veranderd is na mijn zwangerschap! Ik wilde toen heel graag een bv voor mijn bruiloft, vandaar dat ik het niet uit heb gesteld tot na de 2e zwangerschap ☺️
 

Super hoor dat er bij jou geen lift nodig was en dat het nu mooi opgelost is 🤗 heb je ook een foto album? Dan ga ik zo eventjes kijken 😊

 

Ik heb nu 8 jaar later nog helemaal nergens last van! Qua dat is er totaal geen wissel nodig, echt alleen net even voor het mooie!

Ik had zelf na mijn eerste bv dat ik al dacht het had net iets groter mogen zijn, dus dat komt mooi uit voor nu 😄 Maar jij bent indd een stuk kleiner dus dan is dat ook anders 😉

 

Ja door het forum hier heb ik een goed gevoel bij Dr Nio, ik ben benieuwd 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melissa86 Ja begrijpelijk want dan heb je mooie volle volume op de mooiste dag en jurk van je leven😊

 

Goed om te horen dat je na 8 jaar iedergeval geen pijntjes heb maar puur voor het mooie zou wisselen . Best wel een duur geintje ...haha dus sparen voor de wissel is wel al nodig. Ik denk niet dat er Bij mij nog een nakomeling komt . Althans niet in de planning . Dus hoop dat ik nog minimaal 10 jaar mag genieten 😊 

 

Oh ja wat een mooie badpak heb je zeg😉

super sexy ! Ik durf mijn borsten nog niet lang los te houden ( zonder bh) . Bang dat ze gaan hangen . En volgens mij hangen ze los in z’n badpak hè?  
 

Heel veel mooie resultaten van Nio gezien . Hoeveel CC en prothese had jij in gedachten? en je leest het vaker dat vrouwen achteraf groter hebben gewild. 
Ja ik heb ook een album, hij staat open. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum! 
Snap je helemaal, na een zwangerschap veranderen je borsten ook gewoon.

Zelf ben ik in januari geopereerd door Dr Nio ik ben van 310 cc naar 500 gegaan, moet eerlijk zeggen dat als ik het nu over zou doen ik toch voor groter was gegaan.

Ben benieuwd op hoeveel cc je gaat uit komen, en je borsten zien er nu ook al prachtig uit dus kan alleen nog maar mooier worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan jaaa indd wel weer een duur geintje 💸😂

 

ja dat had ik in het begin ook dat ik ze niet te lang los durfte te houden, op een gegeven moment heb je dat niet meer ☺️
 

ik heb geen idee wat ik nu qua cc’s wil enzo, ik ga helemaal op het advies van Nio af. 🤗

 

 

 

@bent001 dankjewel!! Ja was je dan toch voor groter gegaan? Ik heb nu steeds 600cc in mijn hoofd, geen idee waarom... ik wacht even af wat zijn advies is!

ben je verder tevreden over Dr Nio??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melissa86 mooie maat toch, je hebt nu 425cc dus 600 cc is een mooie maat!

Ja ben zeker tevreden over Dr Nio, helaas is bij mij een borst niet zoals het zou moeten, dus ga eind volgende maand, als het weer kan, op controle. Ben heel benieuwd wat ie gaat zeggen. 
Maar vind het een kundige arts dus heb alle vertrouwen in dat het goed komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio belde vandaag al voor het telefonisch consult, hij had een plekje vrij!

Ik had hem foto’s gestuurd van nu en foto’s van wat ik graag zou willen bereiken en tot mijn schrik zei hij dat hij dat ongeveer kan bereiken met 800cc 😱 Dat klinkt ineens als heeeel veel! Maar hoe hij alles uit heeft gelegd denk ik wel dat het indd misschien wel nodig is 800cc 🤔 

Ik mag morgen bellen voor een datum en als ik wil mag ik eerst nog een pas afspraak maken, dat ga ik denk ik toch wel maar eventjes doen ☺️
 

ik voeg even de foto bij die ik als voorbeeld naar hem op had gestuurd 🤗

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 28-4-2020 om 15:37, Melissa86 zei:

Nio belde vandaag al voor het telefonisch consult, hij had een plekje vrij!

Ik had hem foto’s gestuurd van nu en foto’s van wat ik graag zou willen bereiken en tot mijn schrik zei hij dat hij dat ongeveer kan bereiken met 800cc 😱 Dat klinkt ineens als heeeel veel! Maar hoe hij alles uit heeft gelegd denk ik wel dat het indd misschien wel nodig is 800cc 🤔 

Ik mag morgen bellen voor een datum en als ik wil mag ik eerst nog een pas afspraak maken, dat ga ik denk ik toch wel maar eventjes doen ☺️
 

ik voeg even de foto bij die ik als voorbeeld naar hem op had gestuurd 🤗

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

En waar heb je uiteindelijk voor gekozen?  Of heb je nog niet gepast?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Op 28-4-2020 om 15:37, Melissa86 zei:

Nio belde vandaag al voor het telefonisch consult, hij had een plekje vrij!

Ik had hem foto’s gestuurd van nu en foto’s van wat ik graag zou willen bereiken en tot mijn schrik zei hij dat hij dat ongeveer kan bereiken met 800cc 😱 Dat klinkt ineens als heeeel veel! Maar hoe hij alles uit heeft gelegd denk ik wel dat het indd misschien wel nodig is 800cc 🤔 

Ik mag morgen bellen voor een datum en als ik wil mag ik eerst nog een pas afspraak maken, dat ga ik denk ik toch wel maar eventjes doen ☺️
 

ik voeg even de foto bij die ik als voorbeeld naar hem op had gestuurd 🤗

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


Ik kreeg 750cc van Nio, nog elke dag heel gelukkig mee. 
Ik kwam van een gapend b cupje en draag nu een F of G 😊🥰

Zelf ben ik 173cm groot en weeg rond de 60-62kg 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo, hier beetje zelfde verhaal. Zo'n 7 jaar terug geopereerd door Dr. Visser en eigenlijk niets op aan te merken. Alleen heb ik ze altijd wat klein gevonden waardoor ik nu graag voor een wissel zou gaan. 

Zelf ben ik nog zoekende naar de arts maar Nio doet hier al heel lang de ronde en alleen maar positieve commentaren. Ik weet alleen niet of hij anatomisch plaats? Zou jij dit weten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allemaal,

 

Afgelopen maandag was het eindelijk zover! De dag van mijn prothesewissel!

 

 Ik moest mezelf om 7 uur melden in de Parkkliniek en om 8 uur werd ik als eerste van de dag geholpen door Dr Nio. Wat een super lieve mensen werken er allemaal!

De afgelopen week was ik wel wat nerveus omdat ik toch weer bang werd dat 800cc teveel zou zijn, maar op de dag van de operatie voelde ik me heel relaxed en Nio zei ook weer dat het voor mij echt niet te groot zou zijn.

om 9.40uur werd ik wakker gemaakt op de uitslaapkamer en zag ik Nio een stukje verderop zijn duim naar me omhoog steken😄 Ik gluurde onder de deken en was gelijk opgelucht, ze waren mooi groot en echt niet té groot!

Op wat pijn aan de littekens na (wat een normale reactie is) voelde ik me best goed! Om half 1 mocht ik naar huis. 
 

Het gaat allemaal redelijk goed, natuurlijk wel spierpijn en wat steken hier en daar.. maar vergeleken mijn eerste borstvergroting van 8 jaar geleden valt het me erg mee dit keer!


Ik heb alleen de “martelband” gekregen en draag verder geen compressievest. Links is al aardig gezakt, rechts nog wat hoger maar ook al mooi. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt ☺️
Vandaag mocht ik ook voor het eerst even douchen..

As maandag heb ik een whatsapp afspraak met Nio voor de controle!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-11-2020 om 07:38, Diellenz zei:

Heel veel succes alvast. 

Welke proteses krijg je? Motiva? 

Ik heb begin jan een consult bij Nio. Pff wat duurt dat nog lang

Ik heb Eurosilicone.. 

spannend dat je in januari je consult krijgt, voor je het weet is het zover 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-9-2020 om 17:49, Juliette zei:

Hallo, hier beetje zelfde verhaal. Zo'n 7 jaar terug geopereerd door Dr. Visser en eigenlijk niets op aan te merken. Alleen heb ik ze altijd wat klein gevonden waardoor ik nu graag voor een wissel zou gaan. 

Zelf ben ik nog zoekende naar de arts maar Nio doet hier al heel lang de ronde en alleen maar positieve commentaren. Ik weet alleen niet of hij anatomisch plaats? Zou jij dit weten? 

Ik heb eigenlijk geen idee of hij anatomisch plaatst... zou je zelf geen ronde willen? ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.