Savien

Savien : 2 juni 2020 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics

Recommended Posts

Hoi meiden,

Sinds een paar dagen zit ik ook op het forum ❤️

Ik ben 'Savien' en ik ben het gevalletje dat op mijn 12e een klein beetje borst ontwikkelde en het stopte toen ik 12 jaar en 1 maand oud was haha. Vanaf dat punt ben ik al heel onzeker over mijn borsten en ook vaak wel benadrukt door anderen dat ik geen borsten had. Mijn familie grapte ook weleens dat ze naar mn voeten moesten kijken als ze wilden zien wat de voor en achterkant was 😅. En eigenlijk vanaf mijn 14e wist ik al ik wil dit niet, ik wil mij goed voelen in mijn lichaam en zelfverzekerd zijn. Maar 14 is uiteraard veel te jong en wilde ook echt wachten tot 18e omdat ik stiekem nog hoopte dat er wat zou gaan veranderen (helaas pindakaas!) (+ ik ben echt bang voor bloed en naalden, dus ik vind het doodeng). Toen ik 18 werd ben ik echt flink gaan sparen en heb het nu bij elkaar en is eindelijk zover 🥳.  Vind het nog steeds doodeng maar het is voor een groter doel ❤️ .

Ik ben op het forum terecht gekomen omdat ik toch wel een soort van borstvergrotingobsessie heb gekregen na het hebben van mijn eerste consult ! De verhalen, de voor en na foto's, alle klinieken etc etc. 

Ik heb 31 januari mijn eerste consult gehad bij Bergman Clinics bij Dr. Maarten Koopmann en vanaf dat punt kon het voor mij niet snel genoeg gaan haha. 

Helaas ben ik nog studente en heb wel een beetje rekening te houden met lessen en examens dus ik had in april de operatie eigenlijk gepland staan. Deze is helaas gecanceld door het coronavirus maar ik werd de dag erna netjes opgebeld door de assistente met de vraag of ik (onder voorbehoud) een nieuwe datum wilde inplannen... JAAA GRAAGG

Dusss, 2 juni staat mijn nieuwe operatiedatum gepland bij Bergmanclinics. 😇

De implantaten die ik krijg zijn Mentor bdz 350 CC High Profile 

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen , veel liefs ❤️ 

• Upvote 1

@best_boobie Zou je wellicht de titel op de juiste manier voor mij willen zetten en hoort mijn topic hier of bij operatieverslagen hihi  😊

Ik word 2 juni geopereerd bij Dr Koopman bergman clinics. Mentor 350 cc ronde protheses 

Liefs ❤️ 

Zal ik meteen even doen. En idd, je hoort bij de operatieverslagen, dus daar verhuis ik je ook meteen even naartoe :35:

Veel plezier met aftellen

xxx BB

@TinyAA jaaa ik ben heel erg benieuwd. ben zelf wel ook een grote twijfelkont. 

Hopelijk krijg ik met 350 het resultaat wat ik wil, maar dat zien we pas achteraf :)

Heeft iemand wellicht tips/ervaringen met betrekking tot gladde en ruwe protheses? 

Mijn PC heeft ronde gladde protheses aangeraden en dual plane geplaatst en ik ben gewoon op zijn advies afgegaan onder het nom van 'hij weet het toch wel beter dan ik.'

Nu lees ik veel online over kapselvormingen bij gladde protheses en daar word ik een beetje zenuwachtig van.

Kan iemand mij hier misschien meer over vertellen

Lees even dit topic:

Daar staat oa in wat dr.bruekers hier destijds over vertelde. 

xx BB

Oh heel fijn ! Heb het even doorgelezen inderdaad. Dokter Koopmann heeft ook gezegd dat hij de gladde aanraadde wegens het zachter voelen en dat hij dat vanwege mijn leeftijd (21) het beste vond passen. 
ben in ieder geval opgelucht te lezen dat kapsel vorming bij ruw & zacht ongeveer dezelfde kansen zijn bij dual plane. 

heb je toevallig ook nog een kijkje kunnen nemen naar mijn chat die ik had gestuurd ? :) 

veel liefs 

Wat fijn dat je een nieuwe datum hebt kunnen plannen! Ik ben ook 21 jaar en zou graag deze zomer een borstvergroting willen. Ik ben al op consult geweest bij Dr van Selms bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen, maar nog niet gelijk een operatie gepland. Helaas worden er nu geen nieuwe operaties ingepland vanwege corona, maar ik hoop dat ik ergens in juli terecht kan. Is inderdaad lastig als student, want dat is voor mij ook een van de weinige keren dat ik echt tijd heb om te verstellen. 

Ik zal waarschijnlijk gaan voor de motiva ergonomix 335 cc full. Full is ongeveer hetzelfde als high profile geloof ik. De ergonomix implantaten zijn in principe rond, maar door een speciale gel vallen ze heel natuurlijk. Dus eigenlijk nemen ze meer een anatomische vorm aan wanneer je staat. Zijn de mentor implantaten die jij krijgt rond of anatomisch? 

Ik kan dus (helaas) nog geen ervaring delen, maar ik kijk net als jij erg uit naar mijn nieuwe boobs 🤩 

He, een leeftijdsgenootje ! Haha 

Ik heb ook heel erg getwijfeld over welke periode ik het wilde doen, uiteindelijk toch voor 2 juni gegaan want de Corona gooit t toch allemaal door de war dus Ik heb de gok gewaagd dat het me lukt qua studie enzo. En anders dubbel en dwars waard op het moment , ik kijk er zo naar uit 🤩🤩

ik krijg ook ronde implantaten en mijn chirurg vertelde hetzelfde inderdaad. Door de zwaartekracht zullen ze ook wat meer gaan vallen als anatomische protheses. 

hopelijk mag je snel een datum inplannen 😍

Jaa in dat opzicht komt online studeren weer goed uit, je hebt in ieder geval de tijd om te hertellen ☺️ Ik ben vandaag ook gebeld door Jan van Goyen. Ze plannen nog niks in, maar ze hopen deze week meer te weten dus dan zullen ze weer bellen voor een afspraak. Ik had ook nog een 2e consult staan daarzo, dus moet daar nog even op wachten. 

Jij krijgy ook "natuurlijke" ronde implantaten dus, ben heel benieuwd!! Succes met alles en hou ons maar op de hoogte 😁😁

Hopelijk krijg je snel dat belletje ! 

Ik heb zojuist op de website van Bergman Clinics gekeken en vanaf 25 mei gaan ze weer volledig aan de slag! 

Is een goed vooruitzicht voor 2 juni :)

Ik zal binnenkort even een album aanmaken met mijn voorsituatie & 3Dconsult etc . 

Hopelijk kan ik dan 2 juni de rest er allemaal aan toevoegen 😍

Jaa steeds meer klinieken gaan weer opereren 🤩 echt helemaal top, goed vooruitzicht inderdaad ☺️☺️

Mochten mensen interesse hebben, ik heb een album aangemaakt. Hij staat wel op privé dus moet je het maar zeggen als je wilt dat ik je toevoeg :) 
toch een beetje spannend om te doen en foto’s van m’n voorsituatie  te posten. ben niet blij met m’n borsten nu dus kan niet wachten om zometeen het proces te fotograferen 😍