Ga naar inhoud

Marrin: 2 September 2011: Dr. Beekmans : Haga Ziekenhuis Den Haag


Aanbevolen berichten

Hey Marrin hoe gaat het nu? Het klopt dat ik in juli geopereerd moest worden maar er was een spoedgeval op het laatste moment gekomen waardoor mijn operatie verschoven was..erg kut mr goed tis nu bijna weer dus ik verheug me er al op :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marrin hoe gaat het nu? Het klopt dat ik in juli geopereerd moest worden maar er was een spoedgeval op het laatste moment gekomen waardoor mijn operatie verschoven was..erg kut mr goed tis nu bijna weer dus ik verheug me er al op :126:

Jeetje, dat is balen!!! Maar schiet al aardig op voor je, toch....

Het is zo raar, schrijf het al meerdere keren maar ik voel me goed! Was zo onwijs bang, misschien drm dat het meevalt! Ben nu al blij met het resultaat en het is net gebeurd...Vriendin v me is gister geholpen en bij haar is het weer heel anders qua behandeling enzo! Maar spannend hoor v je, gaat nu lekker opschieten! Ik ga donderdag v controle, maar die 6 wkn zullen wel erg lang duren!! Tot gauw, liefs marrin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis goed dat je je goed voelt...tis echt voor iedereen anders idd...wat is anders que behandeling van je vriendin?..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis goed dat je je goed voelt...tis echt voor iedereen anders idd...wat is anders que behandeling van je vriendin?..

Hoi,

Na mijn BVK is er gwn héél anders gehandeld dan bij haar! Ik dronk genoeg waardoor mijn infuus er vrij snel uitging zodat ik de 2e x naar het toilet gaan, zelf mocht doen terwijl zij niet uit bed mocht en dus 'n paar keer catheter heeft gekregen..........geen pretje! Ik ben iig blij met mijn PC. Vandaag terug geweest voor controle, was erg benieuwd! Pleisters verschoond zag er prima uit zei hij. Dus vlgd week weer terug. Hechtingen lossen vanzelf op want die zitten binnenwaarts gelukkig........... Kortom, blijf het zeggen ben nog steeds blij! Nou dames, ben benieuwd hoe het jullie de komende weken vergaat! Houden contact!

Liefs Marrin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.