Ga naar inhoud

Marrin: 2 September 2011: Dr. Beekmans : Haga Ziekenhuis Den Haag


Aanbevolen berichten

Zo herkenbaar als je alle verhalen van iedereen leest. Ik zal mezelf ook ff voorstellen. Marrin, 43 jaar 85 FF, ben vandaag naar huisarts en verwijs kaart gekregen voor PC. 25 maart afspraak bij DR. Posch.....ohhhhh spannend en eng!!! Is het echt de moeite waard, kom je af van al je mankementen (Hoofdpijn, nekpijn, constant moe in je schouders e.d.)???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marrin,

Ik had ook op je gereageerd in een ander topic (bij Sanka geloof ik) maar zie nu dat je ook maar een eigen topic gestart bent.

Spannend he!

Ik heb een consult gehad bij dr Posch en dat was heel positief. Vanwege haar wachtlijst van 9 maanden (!) er toch voor gekozen de operatie bij de Bergman Kliniek te laten doen.

Of het écht tegen de klachten helpt is voor mij nog afwachten, 11 april is de grote dag.

Mocht je meer vragen hebben, stel ze gerust misschien weet ik er antwoord op en anders zijn er hier zo veel ervaringsdeskundigen dat dat zeker goed komt!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marrin

Welkom op dit forum!!! :35:

De verhalen zijn inderdaad heel erg gelijklopend hé! En net zoals jij, moet ik nog even wachten om te zien of ook alle pijnen ermee zullen verdwijnen... hopelijk wel! Ik heb mijn BVK op 22 maart... niet zo heel lang meer!

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marrin,

Leuk dat je ook hier bent.

En waar moet je anders heen met al je vragen en twijfels!

Hier zitten we allemaal in de zelfde schuit en dat helpt toch.

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi Marin,

Leuk om te lezen hoeveel meiden er toch last hebben van big boobies :1bouncingboobs:

Heb lang gedacht dat ik de enige was....

Ik heb de 18e mijn eerste consult, maar dan bij Bergman.

Vind een prive kliniek toch wat relaxeder dan een ziekenhuis, daarnaast is een slechte verkleining geen goeie reclame voor de kliniek wat ze klanten kan kosten.

Heb dus zelf het idee dat ze wat klantvriendelijker zijn bij een privekliniek.

Maar dat is puur mijn eigen idee :rolleyes:

Ben benieuwd hoe je eerste afspraak geweest is.

Liefs Hilde

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey marin heb je al wat rond geshopt voor PC's en eentje gekozen? :64:

Hoe zijn je consults verlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Zo ik heb even deze topic uit de stof terug gevonden want ik las net dat je Operatie komend vrijdag is...Mag ik vragen welke methode bij jouw uitgevoerd wordt?

xx :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik heb even deze topic uit de stof terug gevonden want ik las net dat je Operatie komend vrijdag is...Mag ik vragen welke methode bij jouw uitgevoerd wordt?

xx :36:

Hoi,

tuurlijk mag je dat.....de sleutelgatmethode! En wat was ik nerveus en wat is het me tot nu toe meegevallen pfffffff jij mag over 18 dagen? Komt helemaal goed! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZO yay ben blij dat alles is meegevallen...heb je veel last van de pijn?

En wij zijn ook een paar van de weinigen die met de sleutelgat methode geopereerd worden...want die krijg ik ook..

Gefeliciteerd met je nieuwe boezem :1big_boobs: en laat je heerlijk verwennen :38:

liefs :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZO yay ben blij dat alles is meegevallen...heb je veel last van de pijn?

En wij zijn ook een paar van de weinigen die met de sleutelgat methode geopereerd worden...want die krijg ik ook..

Gefeliciteerd met je nieuwe boezem :1big_boobs: en laat je heerlijk verwennen :38:

liefs :36:

Ja, heb vd operatie geen pijn maar wat slaap ik slecht.............pffff op mijn rug terwijl ik altijd op me zij slaap!! Alles doet me pijn....me rug, nek hoofd! Maar jij moet nog geopreerd worden d8 dat ik ergens las dat je in juli moest! Ohh dus de sleutelgatmethode is niet vaak gebruikt....Nou ik ben iig blij ondanks dat ik me nu 85 voel haha. su6 we keep in touch! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marrin.

Allereerst gefeliciteerd met je geslaagde operatie!

Mocht jij zelf kiezen voor de sleutelgat methode?

Of weer je ook wat de criteria is om deze te krijgen?

Want ja, eerlijk gezegd lijkt me deze wel de mooiste.

Groetjes Ellen

Hallo ellen,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar niet zo in verdiept hebt in eerste instantie. Het stond ih foldertje wat ik meekreeg vh haga ziekenhuis dat ze daar via die methode opereren. Dus alleen via deze methode dus.....wanneer ga jij of ben je er nog niet helemaal uit.

Ik ben iig helemaal blij............groetjes marrin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ben er zo goed als uit.

Ik heb halverwege oktober de eerste afspraak en heb de papieren van het ziekenhuis gister binnen gekregen.

Dan gaat het balletje rollen.

Dood eng maar zie het wel als een verlossing hoor.

Zeker nu ik al jullie verhalen lees.

Ben stiekem een beetje jaloers op je in de goeie zin.

Jij heel veel succes bij de genezing!

En bedankt voor je reactie.

Groetjes Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ben vandaag al thuis gekomen en moet zeggen tis me 100 % meegevallen. Net gedoucht en ze zijn nu al mooi!!!! Iedere kant 400 gram weggehaald en nu donderdag voor controle! Ben helemaal happy!!

Wat fijn dat het je 100% is mee gevallen en nu herstellen doe kalm aan en geniet van je nieuwe boobies.

Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow wat een zaligheid!

En ik maar denken dat je het al achter de rug had!

Super joh en nu ben ik heel benieuwd of je van alle klachten af raakt/bent.

Ik hoop het in ieder geval wel voor je.

En wat vind je omgeving van het resultaat?

Of ben ik nu weer te vroeg met deze vraag?

Ik wens je in ieder geval al vast een heel snel herstel toe.

En heel veel plezier van je nieuwe lijf.

Groetjes Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.