Jump to content

Twijfels, 350 cc high profile Mentor

Recommended Posts

Hii :)

ik ben nieuw op het forum en snap er nog niet zo veel van met hoe dingen op te zoeken dus daarom begin ik mijn eigen topic ! 
Ik zou eigenlijk deze maand geopereerd worden maar door het coronavirus is dit helaas uitgesteld. Ik word nu ( hoop ik heel erg) in juni geopereerd. 

Nu begin ik, denk ik door de zenuwen, toch te twijfelen of ik de juiste maat protheses heb gekozen. bang dat ze te klein zijn of juist veel te groot. Ik wil gewoon mooie grote ronde borsten maar geen grote meloenen zeg maar haha. 
Ik heb de keuze gemaakt voor 350 cc high profil ronde protheses van Mentor, en de dualplane methode. 

Ik ben 1.82m en 60kg. M’n cupmaat is 70B, graag hoor ik wat jullie denken en hoe het eventueel bij jullie is uitgevallen. 

Welkom hier!

Dit is het probleem voor bijna alle dames die dit ondergaan. En naar wat ik geleerd heb kun je het ook nooit zeker weten, ik haalde veel vertrouwen uit mijn pc dat hij kon inschatten wat aansloot bij mijn wens, ik heb ook veel beeldmateriaal laten zien.

Ik heb voorbeelden gezien van dames die 300 cc kregen en het echt behoorlijk groot leek, en voorbeelden gezien waarbij dames 400 cc kregen waarbij ik dacht “valt best mee”, dus ik werd er niet wijzer op. Ik kreeg een 3D voorbeeld van mezelf en dat hielp me ook wel wat om er een beeld van te krijgen.

Uiteindelijk heb ik 300cc gekregen, dual plane geplaatst en ronde protheses en ik denk nu na 6 weken al dat het best groter had gemogen (kon niet hoor) dus ik zou nooit te voorzichtig met de maat zijn, zeker niet als je wel echt wat borsten wil krijgen zeg maar. Ik heb je toegang gegeven tot mijn album (te bekijken op mijn profiel) dan kan je eens een kijkje nemen naar mijn voorsituatie en hoe het nu is met 300cc. Wie weet heb je daar een klein beetje wat aan. 😁

@Veerveertje dankjewel voor je berichtje en heb net even in je album gekeken! 

qua postuur en begin situatie ben je aardig hetzelfde als ik ! Ook qua stand van je borsten dus dat is ook echt fijn om daar een voorbeeld van te zien. Dus dankjeee ik had er echt wel wat aan :) 

als ik naar jouw resultaat kijk is dat ongeveer hetzelfde wat ik wil en denk dus dat die 50cc extra ook prima is (ben best lang dus kan dan wel)  

Wat fijn dat je al aan de beurt bent geweest, ziet er echt heel mooi uit !! Kan niet wachten tot ik mag 🤩, hopelijk snel 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Welkom hier!

Het aantal cc's kiezen blijft lastig. Dit omdat zoals @Veerveertje al zei het bij iedereen anders uitvalt. Ligt ook aan lengte gewicht en hoeveel borst je van jezelf hebt.

Ik heb in november een prothese wissel gehad en heb nu 450cc full round motiva protheses gekregen voor de spier. 11 jaar geleden had ik een grote 75b/ kleine 75c. Ik ben 1,75m en 66 kilo.

Ik zal je toevoegen aan mijn album.

De meeste dames hier waaronder ook ikzelf wennen heel snel aan de maat en denken achteraf hmmm dat had best wat groter gemogen. 

Liefs,

LD

1 uur terug, Savien zei:

@Veerveertje dankjewel voor je berichtje en heb net even in je album gekeken! 

qua postuur en begin situatie ben je aardig hetzelfde als ik ! Ook qua stand van je borsten dus dat is ook echt fijn om daar een voorbeeld van te zien. Dus dankjeee ik had er echt wel wat aan :) 

als ik naar jouw resultaat kijk is dat ongeveer hetzelfde wat ik wil en denk dus dat die 50cc extra ook prima is (ben best lang dus kan dan wel)  

Wat fijn dat je al aan de beurt bent geweest, ziet er echt heel mooi uit !! Kan niet wachten tot ik mag 🤩, hopelijk snel 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Fijn! Ja ik ben wel wat kleiner dan jij, ik ben 173 cm. Ik kan me echt niet voorstellen dat jij zoals je omschrijft wat je wil, te grote borsten krijgt met 350 cc. Ik zou zeker niet minder nemen! :) 

2 minuten geleden, Veerveertje zei:

Fijn! Ja ik ben wel wat kleiner dan jij, ik ben 173 cm. Ik kan me echt niet voorstellen dat jij zoals je omschrijft wat je wil, te grote borsten krijgt met 350 cc. Ik zou zeker niet minder nemen! :) 

Ja mijn arts zei dat 350 ook de Max was omdat ik nog jong ben, ik denk dat jij daarom hetzelfde had met 300cc. Ik ben heel benieuwd hoe het wordt :) ga niet minder nemen want ga mezelf echt voor m’n kop slaan als ik ze dan te klein vind inderdaad 

1 uur terug, Ld1234 zei:

Welkom hier!

Het aantal cc's kiezen blijft lastig. Dit omdat zoals @Veerveertje al zei het bij iedereen anders uitvalt. Ligt ook aan lengte gewicht en hoeveel borst je van jezelf hebt.

Ik heb in november een prothese wissel gehad en heb nu 450cc full round motiva protheses gekregen voor de spier. 11 jaar geleden had ik een grote 75b/ kleine 75c. Ik ben 1,75m en 66 kilo.

Ik zal je toevoegen aan mijn album.

De meeste dames hier waaronder ook ikzelf wennen heel snel aan de maat en denken achteraf hmmm dat had best wat groter gemogen. 

Liefs,

LD

Dankje voor je reactie ! Dat hoor ik van meerdere mensen inderdaad, daarom ga ik inderdaad ook lekker voor de 350cc. Zal ze hopelijk en vast niet te groot vinden. En ze wennen vast ook wel dan 😚 

liefs

Goedzo😊! Komt helemaal goed! Misschien dat je na je operatie ook slachtoffer wordt van het kleine tieten syndroom zoals zo vele hier.😂😂

Allemaal twijfelde we eerst of het niet te groot zou worden en nu vinden we dat ze nog wel wat groter hadden mogen zijn🤦🏼‍♀️:45:.

• Like 1
3 uur geleden, Savien zei:

Ja mijn arts zei dat 350 ook de Max was omdat ik nog jong ben, ik denk dat jij daarom hetzelfde had met 300cc. Ik ben heel benieuwd hoe het wordt :) ga niet minder nemen want ga mezelf echt voor m’n kop slaan als ik ze dan te klein vind inderdaad 

Hij heeft geprobeerd er 350cc in te stoppen bij me, maar dat paste letterlijk niet, dus daarom werd het 300cc. Heeft naar wat ik heb begrepen ook te maken met de flexibiliteit van je huid en je voorsituatie. 

Goed zo! Denk dat je daar heel goed aan doet 😊

@Ld1234 oh jee , ik hoop dan geen kleine tieten syndroom te krijgen want dan ben ik gewoon verblind.
Volgens mij heb ik nu meer “iets te grote tieten syndroom”🤷‍♀️ 

Sommige kleding staan dus niet meer zo mooi. Niet omdat het te strak zit hoor maar het ziet er nu raar uit🙄 

maar aan andere kant mijn striemen en hang tiet is weg , dan maar nieuwe kleding kast 🥳

18 uur geleden, Lindan zei:

@Ld1234 oh jee , ik hoop dan geen kleine tieten syndroom te krijgen want dan ben ik gewoon verblind.
Volgens mij heb ik nu meer “iets te grote tieten syndroom”🤷‍♀️ 

Sommige kleding staan dus niet meer zo mooi. Niet omdat het te strak zit hoor maar het ziet er nu raar uit🙄 

maar aan andere kant mijn striemen en hang tiet is weg , dan maar nieuwe kleding kast 🥳

whahaha wat er nieuwe kleding moeten kopen. Bij mij valt het wel mee moet ik zeggen. AL had ik laatst een strak shirtje aan en daarvan dacht ik wel, nee die kan echt niet meer. 

1 uur terug, Nog even wachten zei:

@Savien welkom hier. Het #grotetietensyndroom zie ik toch echt minder vaak voorkomen dan het #kleinetietensyndroom. Dus bij twijfel kies de grootste zou ik zeggen. Waar ga je geopereerd worden?

Bergman Clinics, door dr. Koopmann! hij heeft ook gezegd dat ik het makkelijk kan hebben omdat ik best lang ben maar dat het wel het maximale aantal cc is wat mijn lichaam kan hebben omdat er niet meer ruimte is. 

En ben benieuwd hoe mijn shirtjes zometeen zitten, draag vaak een S dus denk dat ik wel een aantal shirtjes gedag moet zeggen !

24 minuten geleden, Savien zei:

Bergman Clinics, door dr. Koopmann! hij heeft ook gezegd dat ik het makkelijk kan hebben omdat ik best lang ben maar dat het wel het maximale aantal cc is wat mijn lichaam kan hebben omdat er niet meer ruimte is. 

En ben benieuwd hoe mijn shirtjes zometeen zitten, draag vaak een S dus denk dat ik wel een aantal shirtjes gedag moet zeggen !

ja zou ook zomaar kunnen dat die dan te kort gaan zijn ja. Ach ja dat is voor een goed doel he. 

Nou met het maximale weet je ook dat je ook echt het maximale eruit hebt gehaald ja. Hopelijk snel duidelijkheid wanneer er weer wat gepland kan gaan worden. Voordeel voor jou is wel dat Bergman een eigen operatie faciliteit heeft en niet in een ziekenhuis opereert. Al zullen de beademingsapparaten nog wel eventjes uitgeleend blijven. 

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

whahaha wat er nieuwe kleding moeten kopen. Bij mij valt het wel mee moet ik zeggen. AL had ik laatst een strak shirtje aan en daarvan dacht ik wel, nee die kan echt niet meer. 

Pffff ik moet gewoon m’n favoriete item uit m’n kast (een hele mooie/unieke crop top) opgeven. Ik kwam er nog in maar m’n vriend zei dat m’n tieten dat shirt droegen ipv m’n shirt de tieten, het kon dus écht niet zeg maar 🤣 

En een aantal truitjes zijn te kort geworden, en sommige body’s kom ik ook totaal niet meer in. Best jammer hoor van sommige mooie items 😅😂

4 uur geleden, Veerveertje zei:

Pffff ik moet gewoon m’n favoriete item uit m’n kast (een hele mooie/unieke crop top) opgeven. Ik kwam er nog in maar m’n vriend zei dat m’n tieten dat shirt droegen ipv m’n shirt de tieten, het kon dus écht niet zeg maar 🤣 

En een aantal truitjes zijn te kort geworden, en sommige body’s kom ik ook totaal niet meer in. Best jammer hoor van sommige mooie items 😅😂

🤣🤣🤣 Heb je mooi een goede reden om flinke te shoppen!!

Paste na mijn eerste bv ook de helft van mijn kleding niet meer🤣

2 uur geleden, TinyAA zei:

@Veerveertjemaar je hebt 2 andere mooiere items voor in de plaats gekregen 😉 ik heb ook meeste zin om de nieuwe aanwinsten te showen in leuke bikini’s, mooie tops en jurkjes nu het beter weer wordt. Kan niet wachten 😭

Hahaha dat is zeker waar. Maar had gehoopt dat ik die ene top bijv echt ging kunnen rocken nu ik dit volume heb. “Helaas pindakaas” zijn ze daar niet bescheiden genoeg voor 🤣

Jaaaa bikini moet ik ook nog! Het showen ervan wordt alleen pas 2021 vrees ik 😅

52 minuten geleden, bent001 zei:

🤣🤣🤣 Heb je mooi een goede reden om flinke te shoppen!!

Paste na mijn eerste bv ook de helft van mijn kleding niet meer🤣

Nou precies! 🤣 Dat is ook exact wat ik ga doen. Morgen ben ik jarig en krijg ik wat centen van m’n ouders, dus daarna ga ik eens even m’n slag slaan online.

En als kers op de taart ontdekte ik ook toen ik na 6 weken weer voor het eerst in een spijkerbroek ging, dat ook die inmiddels niet meer passen 🤣🤣🤦🏻‍♀️
Dus ook nieuwe broeken/shorts nodig, goeie Goden zeg. Maar ook daar ben ik blij mee hoor, want ik was erg dun (52 kg bij 173 cm) en ben nu gezonder qua look (58 kg inmiddels, inclusief 0,6 kg aan tiet natuurlijk.) 🤣

1 uur geleden, Veerveertje zei:

Hahaha dat is zeker waar. Maar had gehoopt dat ik die ene top bijv echt ging kunnen rocken nu ik dit volume heb. “Helaas pindakaas” zijn ze daar niet bescheiden genoeg voor 🤣

Jaaaa bikini moet ik ook nog! Het showen ervan wordt alleen pas 2021 vrees ik 😅

Nou precies! 🤣 Dat is ook exact wat ik ga doen. Morgen ben ik jarig en krijg ik wat centen van m’n ouders, dus daarna ga ik eens even m’n slag slaan online.

En als kers op de taart ontdekte ik ook toen ik na 6 weken weer voor het eerst in een spijkerbroek ging, dat ook die inmiddels niet meer passen 🤣🤣🤦🏻‍♀️
Dus ook nieuwe broeken/shorts nodig, goeie Goden zeg. Maar ook daar ben ik blij mee hoor, want ik was erg dun (52 kg bij 173 cm) en ben nu gezonder qua look (58 kg inmiddels, inclusief 0,6 kg aan tiet natuurlijk.) 🤣

hahahahaha, die 0,6 kg aan tiet ! Zo denk ik nu ook na inderdaad. ik weeg 58/60 bij 1.82 en voor het goede moet ik eigenlijk rond de 62 wegen, voel me goed en gezond dus maakt in principe niet uit. Nu probeer ik de laatste tijd een beetje aan te komen en zeg tegen mijn vriend 'ach, zometeen krijg ik 0,7 kg cadeau. lekker makkelijk meegenomen!'.

8 uur geleden, Nog even wachten zei:

ja zou ook zomaar kunnen dat die dan te kort gaan zijn ja. Ach ja dat is voor een goed doel he. 

Nou met het maximale weet je ook dat je ook echt het maximale eruit hebt gehaald ja. Hopelijk snel duidelijkheid wanneer er weer wat gepland kan gaan worden. Voordeel voor jou is wel dat Bergman een eigen operatie faciliteit heeft en niet in een ziekenhuis opereert. Al zullen de beademingsapparaten nog wel eventjes uitgeleend blijven. 

jaaa maar inderdaad het is voor het goede doel! Gelukkig dat ik aankomende periode geen geld kan uitgeven aan de horeca want dat spaart weer wat centjes om te shoppen. 😂😂

Ik volg op de voet wat de ontwikkelingen zijn en hoop dat ik 2 juni toch echt geopereerd mag worden. Ben wel blij dat bergman inderdaad een aparte kliniek heeft. Toen ik de vorige keer hoorde dat mijn operatie in april niet doorging (ook al verwachtte ik dit al en zeiden mijn vriend moeder en zus dat dit sowieso niet doorging) moest ik toch wel stiekem een beetje huilen omdat ik er zoooo naar uit keek. 

Ik heb nu mn hoop gezet op begin juni, zou zo fijn zijn als ik deze zomer met mijn nieuwe lichaam kan pronken ❤️❤️  

En anders prioriteit nummer 1 is momenteel dat we uit deze coronacrisis komen dus als het niet kan, ach dan moet ik mn eigen belangen nog maar een paar maandjes aan de kant zetten.

1 uur geleden, Savien zei:

hahahahaha, die 0,6 kg aan tiet ! Zo denk ik nu ook na inderdaad. ik weeg 58/60 bij 1.82 en voor het goede moet ik eigenlijk rond de 62 wegen, voel me goed en gezond dus maakt in principe niet uit. Nu probeer ik de laatste tijd een beetje aan te komen en zeg tegen mijn vriend 'ach, zometeen krijg ik 0,7 kg cadeau. lekker makkelijk meegenomen!'.

Hahahaha jaaaaa precies! Ik reken het ook echt apart omdat het een beetje valsspelen is in gewicht, hoe minimaal ook. 😝

En snap helemaal dat je een beetje moest huilen hoor, dat zou ik ook echt hebben gehad. Ik had zieke mazzel, 1 week na mijn operatie ging alles op slot. 

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.