Simone89

Simone89 : 19 november 2020 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics

Recommended Posts

@Simone89

ik had twijfels tot aan moment dat ik geopereerd werd. Bij het aftekenen vroeg ik nogmaals , worden ze niet te klein of te groot, en vele e-mails met twijfels ...

liefst wilde ik zekerheid over de eindresultaat . Hier lees je toch wel 

Vrouwen achteraf vaak te klein vinden. 
De kosten voor mijn bv was 4590 incl. Martel vest. 
oh ja ik heb motiva ergonomix demi. 

@Lindan ja ik denk dat iedereen dat wel heeft, wat is het grote verschil tussen  motivatie ergonomix en silk surface?

Bizar wat een verschil in prijzen overal. @Lindan was voor jou je eerste bv toch?

Is dan 590 euro duurder dan mijn kliniek voor eerste bv met motiva ergonomix. Denk ook dat het te maken heeft met de naamsbekendheid van de kliniek en hoger uur tarief van de chirurg.🤷🏼‍♀️

Ik had het geluk dat mijn moeder een beetje panisch was dat ik geruwde protheses had en zij wilde graag dat ik die onmiddellijk liet wisselen..dus mijn vader heeft het betaald. Ik had het geld zelf ook maar ja als je het aangeboden krijgt zeg je geen nee uiteraard😂

Motiva ergonomix is een ronde prothese die meer druppelachtig valt als je staat en deze is nog wat zachter dan de gewone ronde prothese. Silk surface hebben ze volgens mij beide zowel de ronde als de ergonomix, maar kan zijn dat ik me daarin vergis.

@Ld1234 ja gelijk heb je! Het is een behoorlijke dure uitgave. Ik ben nu al aan het sparen voor de wissel over hopelijk pas 10 jaar 😂. Maar je weet het maar nooit . Maar begrijp ik nu dat wissel dus duurder is dan de eerste x bv? Oh dan ga ik zeker de volgende keer wel even beter prijs vergelijken. 

@Simone89 Ergonomix demi heb ik dan , vind ik qua gevoel nu inmiddels 10 weken later , lekker zacht maar toch stevig .
En wat ik ook mooi vind , ze vallen natuurlijk op zij als je ligt. Maar het zijn inderdaad ronde protheses die in een druppel vallen.

oh ja ze zijn wel wat breed qua vorm . Schrok ik in het begin wel een beetje van.

maar ben er nu heel blij mee🤗

@Lindan ja een wissel is duurder. gewone bv met ronde protheses is 3500 en met motiva ergonomix 4000 euro. Een wissel is met gewone motiva protheses 3900 euro en met ergonomix 4400 euro bij de kliniek waar ik ben geweest dan.

Ik ben ook alweer begonnen met sparen voor hopelijk pas over 15 jaar weer. Ligt eraan hoe het gaat uitzien nadat ik zwanger ben geweest.😉 Geld wat ik nu heb gespaard gaat naar ons nieuwe huis dat we gaan kopen zodra die rottige grens weer open is met België en hun lockdown voorbij is.

Ok de kliniek waar ik wil gaan kijken is de ronde protheses 3975 en de motiva ergonomix 4375 wat raar dat er dan zo’n prijsverschillen per kliniek kan zijn, dat maakt het soms zo lastig qua keuze. 

Ja prijs zegt dus niks over resultaat en kwaliteit.

Mijn pc heeft heel goed werk geleverd. 

Ik denk dat je ook voor naamsbekendheid betaald. Gewoon goed kijken naar de reviews die door mensen geplaatst zijn ook op hun eigen site of google.😊

Het dubio waar ik nu in zit is bij bauland in mill betaal je ook voor de naam, maar faceland voert soms ook bv uit in mill bij dezelfde pc als bauland. Dit scheelt wel heel veel geld maar wat als er complicaties optreden geven ze dan niet thuis?

Goeie vraag. Misschien eens zoeken op faceland hier onder search. Gebruiken ze wel beide hetzelfde merk implantaten? Beste om hier even te zoeken op verhalen over beide klinieken. 

Ik zie dat @Lady.D bij Faceland is geweest. Misschien haar even een prive berichtje sturen.😊

@Lindan en @Ld1234 ik heb 4000 betaald voor mijn wissel bij dezelfde kliniek als @Lindan. Zal te maken hebben met de anatomische prothese denk ik, die zijn veelal duurder dan rond. 

@Simone89 ik wilde deze keer wel de prothese dual plane, ben bij verschillende goeie klinieken geweest en Dr.Nio was de enige die dit aandurfde. Qua maat zou echt eerder voor een iets grotere maat dan een kleinere kiezen, zelf 500 cc maar had achteraf denk ik toch de 550cc gekozen.

De reden waarom ik nu voor dual plane ben gegaan is omdat ik een slappe huid heb en de prothese waren gaan hangen door mijn zwangerschappen en borstvoeding.

Wel balen dat je nu je de knoop hebt doorgehakt en het financieel kan je nu door het virus nog geen afspraken kan plannen.

@bent001 ik ben inderdaad van mening dat je zeker niet te klein moet gaan ook al kan dat ook heel mooi zijn hoor. Ik denk dat ik toch direct bij bauland in mill een afspraak ga maken daar voel ik mij toch het prettigst bij

@bent001 klopt en motiva is ook wat duurder. De natrelle protheses wat ze eerst gebruikten kwam een prothesewissel op 3500 euro(had in 2018 ook al consult gehad maar ivm kopen van nieuwe auto toen moeten uitstellen), maar die mogen nu niet meer. Met motiva op 3900 euro. Jij hebt eurosilicone toch, dat kan ook nog verschil maken in prijs. Een wissel is altijd wat duurder dan een eerste borstvergroting.