Ga naar inhoud

Simone89 : 11 november 2020 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Wat leuk om een tweelingzus te hebben en dat je ook een idee hebt hoe het bij jou eruit komt te zien! Hoe gaaf is dat! Ik ben nu 11 dagen post op, heb boven de spier plaatsing en durf alsnog niet zware dingen te tillen of veel druk uit te oefenen. Denk dat je minimaal 3 weken moet wachten. Als het mogelijk is raad ik zeker om voor de spier te gaan. Minimaal tot helemaal geen pijn en je hoeft niet in een gezonde spier te snijden. Verder ik uit Rotterdam, m’n vriend zelfs verder (onder de rivieren) en heb ik alsnog voor Boerhaave gekozen. Koos echt voor kliniek en chirurg die mij aansprak, locatie maakte niet veel uit. Heb je al een voorkeur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, TinyAA zei:

Wat leuk om een tweelingzus te hebben en dat je ook een idee hebt hoe het bij jou eruit komt te zien! Hoe gaaf is dat! Ik ben nu 11 dagen post op, heb boven de spier plaatsing en durf alsnog niet zware dingen te tillen of veel druk uit te oefenen. Denk dat je minimaal 3 weken moet wachten. Als het mogelijk is raad ik zeker om voor de spier te gaan. Minimaal tot helemaal geen pijn en je hoeft niet in een gezonde spier te snijden. Verder ik uit Rotterdam, m’n vriend zelfs verder (onder de rivieren) en heb ik alsnog voor Boerhaave gekozen. Koos echt voor kliniek en chirurg die mij aansprak, locatie maakte niet veel uit. Heb je al een voorkeur?

@TinyAA inderdaad heel leuk om een tweelingzus te hebben die het allemaal al mee heeft gemaakt, ik heb al een mooi voorbeeld. al was het opdat moment een beetje lastig toen zij al geopereerd kon worden en ik nog niet ivm financiën(lees jaloezie). Wat er wel heel handig aan is is dat ze alle belangrijke tips al mee kan geven en heel realistisch is over wat de nadelen zijn. Ik ga zaterdag naar Bergman clinics in Hilversum en ik kijk wat ze mij adviseren. Ik ben heel erg benieuwd, nu schiet er ook door je hoofd als het maar “groot” genoeg kan enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik dacht misschien is het tijd voor een update. Ik ben vorige week op gesprek geweest bij dr van Engeland in Hilversum bij Bergman Clinic. Ik heb een super fijn gesprek met haar gehad en zij snapte ook helemaal wat ik bedoelde. Na het gesprek was ik helemaal overtuigd, ivm Corona kreeg ik de 3D foto pas na een paar dagen opgestuurd. We zijn uitgekomen op mentor cohesive l rond gestructureerd, dual plane. 480 cc links en 455 cc rechts. Nu begin ik alleen te twijfelen of het wel groot genoeg is.  Daarom heb ik aangegeven dat ik graag nog een pas sessie wil. Mijn operatie is pas op 19 november, dit staat gelukkig al vast en ik ben er heel blij mee dat ik dan eindelijk mijn borsten ga krijgen🎉 Het wachten duurt alleen nog wel heel erg lang. Ik heb in september nog een pas afspraak gepland zodat ik in ieder geval dichter op de operatie datum zit. Ik weet niet of ik een nieuwe Topic aan moet maken, de titel moet veranderen of dat @best_boobie dit voor mij moet doen☺️
Dit was het weer voor nu en hopelijk hebben jullie tips voor de maat want 480 klinkt al zo groot, dat ik niet weet of de pc mee denkt in groter. 

xx Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het aantal cc zegt niet alles, omdat het ook ligt aan je voorsituatie en je bouw. Ik ben vrij smal gebouwd en de PC gaf ook aan dat ik niet een maat groter moest doen, want dan werd het onnatuurlijk. Ik heb 345 cc. Ik heb drie intakes gehad en allemaal kwamen ze met het advies van rond de 350 cc op basis van mijn lichaam en wensen. 

 

Ik ben afgelopen week geopereerd en heb nu nog even zoiets dan "ze zijn echt huge 😮" Terwijl ze eigenlijk de maat hadden van toen ik borstvoeding gaf en het ook past 😬

 

M.a.w. het is heel lastig een advies te geven op basis van het aantal cc. Het moet echt bij jou passen. 

 

Spannend trouwens dat je nu eindelijk de afspraak hebt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-5-2020 om 23:45, Simone89 zei:

Ik dacht misschien is het tijd voor een update. Ik ben vorige week op gesprek geweest bij dr van Engeland in Hilversum bij Bergman Clinic. Ik heb een super fijn gesprek met haar gehad en zij snapte ook helemaal wat ik bedoelde. Na het gesprek was ik helemaal overtuigd, ivm Corona kreeg ik de 3D foto pas na een paar dagen opgestuurd. We zijn uitgekomen op mentor cohesive l rond gestructureerd, dual plane. 480 cc links en 455 cc rechts. Nu begin ik alleen te twijfelen of het wel groot genoeg is.  Daarom heb ik aangegeven dat ik graag nog een pas sessie wil. Mijn operatie is pas op 19 november, dit staat gelukkig al vast en ik ben er heel blij mee dat ik dan eindelijk mijn borsten ga krijgen🎉 Het wachten duurt alleen nog wel heel erg lang. Ik heb in september nog een pas afspraak gepland zodat ik in ieder geval dichter op de operatie datum zit. Ik weet niet of ik een nieuwe Topic aan moet maken, de titel moet veranderen of dat @best_boobie dit voor mij moet doen☺️
Dit was het weer voor nu en hopelijk hebben jullie tips voor de maat want 480 klinkt al zo groot, dat ik niet weet of de pc mee denkt in groter. 

xx Simone

Ik heb je titel aangepast en verhuis je naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic aanhouden voor al je updates en staat alles overzichtelijk bij elkaar :) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hoi hoi, 

Het is weer een tijdje geleden sinds dat ik hier iets op geschreven heb, maar gelukkig is eindelijk de dag gekomen(geweest) dat ik mijn boobies mag laten vergroten. Ik had er super veel zin in en kon niet wachten tot het allemaal gebeurt was. 

De operatie was goed verlopen en de arts was tevreden. Na een tijdje in de kliniek mocht ik weer naar huis. Toen ik thuis voor de spiegel keek naar mijn nieuwe aanwinsten viel het mij op dat ze niet zo groot zijn als ik had verwacht. Nu weet ik dat het nog allemaal zijn plek moet vinden maar voor 500cc dual plane had ik meer volume verwacht. Wel is het zo dat de implantaten best hoog zitten en het nog tijd nodig heeft om te zakken, maar ik ben zo bang dat het niet word wat ik ervan verwacht had. Het ziet er namelijk een stuk kleiner uit als in de 3D simulatie. Nou weet ik dat dit een “idee” is van hoe het kan worden maar ik ben zo bang dat ze klein blijven...

Als iemand nog tips of adviezen heeft hoor ik het graag 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simone89

 

Vervelend dat je ze wat klein vindt.. er verandert natuurlijk nog wel een hoop de komende tijd! Ik vind zelf de mijne nu absoluut groter ogen dan net na de operatie, als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album. 

 

 Zou ik met je mee mogen kijken? Ik ben zelf 21 oktober door Dr. van Engeland geopereerd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Willsx zei:

@Simone89

 

Vervelend dat je ze wat klein vindt.. er verandert natuurlijk nog wel een hoop de komende tijd! Ik vind zelf de mijne nu absoluut groter ogen dan net na de operatie, als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album. 

 

 Zou ik met je mee mogen kijken? Ik ben zelf 21 oktober door Dr. van Engeland geopereerd! 

@Willsx Ja, vind ik ook ik hoop inderdaad dat er nog veel veranderd. Nou moet ik zeggen dat de implantaten best hoog zitten maar ik ben bang dat dat in de breedte niet zo’n verschil gaat maken...

 

tuurlijk mag je meekijken zou ik ook bij jou mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Simone89 said:

@Willsx Ja, vind ik ook ik hoop inderdaad dat er nog veel veranderd. Nou moet ik zeggen dat de implantaten best hoog zitten maar ik ben bang dat dat in de breedte niet zo’n verschil gaat maken...

 

tuurlijk mag je meekijken zou ik ook bij jou mogen kijken?

Ze moeten denk ik echt nog hun plekje vinden! Dus geduld is het toverwoord!


Ik heb je toegevoegd! Ben benieuwd naar je foto’s!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Willsx zei:

Ze moeten denk ik echt nog hun plekje vinden! Dus geduld is het toverwoord!


Ik heb je toegevoegd! Ben benieuwd naar je foto’s!

ja dat denk ik ook wel maar ik hoop echt dat het in de breedte en qua projectie ook nog wat doet, op het moment is het zo’n emotionele achtbaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Simone89 said:

ja dat denk ik ook wel maar ik hoop echt dat het in de breedte en qua projectie ook nog wat doet, op het moment is het zo’n emotionele achtbaan

Ik vind ze erg mooi! Ik denk als ze zakken dat het er dan echt heel mooi uit gaat zien!

 

Ik snap wel wat je bedoeld met het verschil tussen de 3D en hoe het er op dit moment uitziet. Het eindresultaat is natuurlijk ook erg afhankelijk van je voorsituatie. Ik denk als alles straks op zijn plek valt dat het er al anders uit gaat zien!

 

Geef het lekker de tijd, emotioneel is het zeker dat heb ik zelf ook wel gehad hoor, de ene dag te klein... dan is d vorm weer gek.. het hoort er allemaal bij!

 

Hoe gaat het verder met je herstel? Heb je veel last gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Willsx zei:

Ik vind ze erg mooi! Ik denk als ze zakken dat het er dan echt heel mooi uit gaat zien!

 

Ik snap wel wat je bedoeld met het verschil tussen de 3D en hoe het er op dit moment uitziet. Het eindresultaat is natuurlijk ook erg afhankelijk van je voorsituatie. Ik denk als alles straks op zijn plek valt dat het er al anders uit gaat zien!

 

Geef het lekker de tijd, emotioneel is het zeker dat heb ik zelf ook wel gehad hoor, de ene dag te klein... dan is d vorm weer gek.. het hoort er allemaal bij!

 

Hoe gaat het verder met je herstel? Heb je veel last gehad?

Dankjewel ☺️
 

Bij de 3D hebben ze mijn voorsituatie ingevoerd dus als het goed is moet daar rekening mee gehouden zijn. Ik heb nu nog goede hoop dat het allemaal goed komt. 
 

Het herstel gaat met ups en downs. Toen het ene moment kan ik de hele wereld aan bij wijze van en het andere moment heb ik al moeite met ademhalen. Ik heb vooral veel last van de hechting bij mijn linker borst en verder is het wel stijf maar dat hoort er natuurlijk bij. Wie mooi wil zijn was het toch... ik heb vannacht voor de eerste keer door kunnen slapen zonder wakker te worden van de pijn. Dat was ook wel heel erg fijn. Ik ben echt benieuwd hoe het er over een week uitziet en hoe ik mij dan voel.

Hoe was dat bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Simone89 zei:

Dankjewel ☺️
 

Bij de 3D hebben ze mijn voorsituatie ingevoerd dus als het goed is moet daar rekening mee gehouden zijn. Ik heb nu nog goede hoop dat het allemaal goed komt. 
 

Het herstel gaat met ups en downs. Toen het ene moment kan ik de hele wereld aan bij wijze van en het andere moment heb ik al moeite met ademhalen. Ik heb vooral veel last van de hechting bij mijn linker borst en verder is het wel stijf maar dat hoort er natuurlijk bij. Wie mooi wil zijn was het toch... ik heb vannacht voor de eerste keer door kunnen slapen zonder wakker te worden van de pijn. Dat was ook wel heel erg fijn. Ik ben echt benieuwd hoe het er over een week uitziet en hoe ik mij dan voel.

Hoe was dat bij jou?

Ik ben 3 november geopereerd en er is al echt veel veranderd bij mij , zoveel had ik zelf niet eens verwacht , ze ogen groter en dan zijn ze bij mij nog voor de borstspier geplaatst , achter de spier duurt wat langer voor ze zakken maar die verandering komt echt ! Mag ik met je mee kijken in je album ?

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Simone89 said:

Dankjewel ☺️
 

Bij de 3D hebben ze mijn voorsituatie ingevoerd dus als het goed is moet daar rekening mee gehouden zijn. Ik heb nu nog goede hoop dat het allemaal goed komt. 
 

Het herstel gaat met ups en downs. Toen het ene moment kan ik de hele wereld aan bij wijze van en het andere moment heb ik al moeite met ademhalen. Ik heb vooral veel last van de hechting bij mijn linker borst en verder is het wel stijf maar dat hoort er natuurlijk bij. Wie mooi wil zijn was het toch... ik heb vannacht voor de eerste keer door kunnen slapen zonder wakker te worden van de pijn. Dat was ook wel heel erg fijn. Ik ben echt benieuwd hoe het er over een week uitziet en hoe ik mij dan voel.

Hoe was dat bij jou?

Ja die hechtingen zijn vervelend! Ik was zo blij toen ze de knoopjes eraf haalde bij de controle! Dan trekt het allemaal niet meer zo. Goed je pijnstillers nemen de eerste tijd en lekker rustig aan doen! Ik heb tot nu toe echt een goed herstel gehad, wel was in het begin snel buiten adem met alles van de narcose, maar pijn heb ik niet echt gehad gelukkig.

 

Het verschil per week kun je vaak goed zien! In de spiegel minder maar als je dan de foto’s vergelijkt zie je het pas echt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Joyforlife zei:

Ik ben 3 november geopereerd en er is al echt veel veranderd bij mij , zoveel had ik zelf niet eens verwacht , ze ogen groter en dan zijn ze bij mij nog voor de borstspier geplaatst , achter de spier duurt wat langer voor ze zakken maar die verandering komt echt ! Mag ik met je mee kijken in je album ?

 

Xxx

Tuurlijk mag je meekijken. Bedankt voor je reactie, ik weet ook wel dat er veel veranderd alleen ik had gehoopt dat ik meteen verliefd zou zijn maar dat is nu nog niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Willsx zei:

Ja die hechtingen zijn vervelend! Ik was zo blij toen ze de knoopjes eraf haalde bij de controle! Dan trekt het allemaal niet meer zo. Goed je pijnstillers nemen de eerste tijd en lekker rustig aan doen! Ik heb tot nu toe echt een goed herstel gehad, wel was in het begin snel buiten adem met alles van de narcose, maar pijn heb ik niet echt gehad gelukkig.

 

Het verschil per week kun je vaak goed zien! In de spiegel minder maar als je dan de foto’s vergelijkt zie je het pas echt!

Ja die hechtingen zijn vervelend maar gelukkig zijn ze wel rustig en niet ontstoken.

 

Ik maak inderdaad genoeg foto’s zodat ik goed het verschil zie.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Simone89 zei:

Tuurlijk mag je meekijken. Bedankt voor je reactie, ik weet ook wel dat er veel veranderd alleen ik had gehoopt dat ik meteen verliefd zou zijn maar dat is nu nog niet

Ze zien er echt al goed uit , met dual plane is dit wat je zou verwachten in het begin , je spieren hebben even de tijd nodig om wat losser te worden en te wennen aan de nieuwe situatie , als ze gaan zakken komt die bolling tevoorschijn en dat is denk ik wat je mist nu maar die komt echt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Joyforlife zei:

Ze zien er echt al goed uit , met dual plane is dit wat je zou verwachten in het begin , je spieren hebben even de tijd nodig om wat losser te worden en te wennen aan de nieuwe situatie , als ze gaan zakken komt die bolling tevoorschijn en dat is denk ik wat je mist nu maar die komt echt !

Dankjewel☺️
Ik weet ook dat ik geduld moet hebben maar het is zo lastig hahaha.

Waarschijnlijk komt het allemaal goed maar de begin situatie was niet helemaal wat ik verwacht had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Joyforlife zei:

Ze zien er echt al goed uit , met dual plane is dit wat je zou verwachten in het begin , je spieren hebben even de tijd nodig om wat losser te worden en te wennen aan de nieuwe situatie , als ze gaan zakken komt die bolling tevoorschijn en dat is denk ik wat je mist nu maar die komt echt !

@Simone89Zou ik misschien ook mee mogen kijken in je album? Ik ben afgelopen woensdag geopereerd en ben gisteren wel een beetje geschrokken van hoe ze nu uit zien. Snap ook wel dat het tijd nodig heeft en alles is nog gezwollen, maar was er gisteren wel een beetje emo onder. Kan natuurlijk ook door de narcose en weinig slaap komen;) daarnaast ben ik zo benieuwd hoe lang het ongeveer duurt voordat de wonden dicht gaan. Zie nu door de doorzichtige pleisters nog wel wat vers bloed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Simone89 zei:

Dankjewel☺️
Ik weet ook dat ik geduld moet hebben maar het is zo lastig hahaha.

Waarschijnlijk komt het allemaal goed maar de begin situatie was niet helemaal wat ik verwacht had. 

Ik snap het je kijkt er jaren naar uit en hebt waarschijnlijk al heel veel foto's voorbij zien komen waarschijnlijk een hoop foto's na het herstel en dan valt het misschien wat tegen zo net na de operatie , maar gelukkig bestaat dit forum en zijn er heel wat dames die je terug op die roze wolk kunnen zetten ookal kan het herstel zwaar zijn ! Volgende zomer kun je stralen in je nieuwe bikini en lijkt alles al weer zo ver weg! Volgende week zal je wel al een groot verschil zien en word het de komende weken elke week een verassing hoe ze weer zijn veranderd ! Lekker van je afschrijven hier op het forum en heel veel succes met je herstel , ik hoop dat je ons geüpdatet houd !

 

Xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Simone89 said:

Ja die hechtingen zijn vervelend maar gelukkig zijn ze wel rustig en niet ontstoken.

 

Ik maak inderdaad genoeg foto’s zodat ik goed het verschil zie.

 

xx

Ja precies, komt helemaal goed niet teveel zorgen maken! 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Sam83 zei:

@Simone89Zou ik misschien ook mee mogen kijken in je album? Ik ben afgelopen woensdag geopereerd en ben gisteren wel een beetje geschrokken van hoe ze nu uit zien. Snap ook wel dat het tijd nodig heeft en alles is nog gezwollen, maar was er gisteren wel een beetje emo onder. Kan natuurlijk ook door de narcose en weinig slaap komen;) daarnaast ben ik zo benieuwd hoe lang het ongeveer duurt voordat de wonden dicht gaan. Zie nu door de doorzichtige pleisters nog wel wat vers bloed. 

Ik ga je toevoegen

Ja dat ken ik wel al heb ik het ene moment zoiets van het komt goed het andere moment denk ik is dit het. 500cc is niet niks. 

Bij mijn hebben de wonden eigenlijk niet gebloed. Er zit geen pleister op maar ik had 2 verbandjes in mijn bh en die bleven eigenlijk altijd schoon. Ik zou je niet te druk maken, ik weet niet echt hoelang het bloeden mag duren maar anders zou ik naar de kliniek bellen als je twijfelt.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Simone89 zei:

Ik ga je toevoegen

Ja dat ken ik wel al heb ik het ene moment zoiets van het komt goed het andere moment denk ik is dit het. 500cc is niet niks. 

Bij mijn hebben de wonden eigenlijk niet gebloed. Er zit geen pleister op maar ik had 2 verbandjes in mijn bh en die bleven eigenlijk altijd schoon. Ik zou je niet te druk maken, ik weet niet echt hoelang het bloeden mag duren maar anders zou ik naar de kliniek bellen als je twijfelt.
 

Thanks! Ja herkenbaar. Maar jij bent dus ook de 11de geopereerd? Zie idd dat je ze ook nog vrij hoog hebt zitten. Ik heb zelf 345 mentor hp co III dual plane laten plaatsen, maar kwam van een a cup. Alleen nog maar foto’s van 4 uur na de operatie in mn album. Zal vanavond even nieuwe maken, maar gisteren dacht ik echt even geen foto🙈oke bij mij wel wat bloed, maar een klein beetje. Heb ook bij het opkomen na het zitten en of liggen een brandend gevoel in mn rechterborst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Sam83 zei:

Thanks! Ja herkenbaar. Maar jij bent dus ook de 11de geopereerd? Zie idd dat je ze ook nog vrij hoog hebt zitten. Ik heb zelf 345 mentor hp co III dual plane laten plaatsen, maar kwam van een a cup. Alleen nog maar foto’s van 4 uur na de operatie in mn album. Zal vanavond even nieuwe maken, maar gisteren dacht ik echt even geen foto🙈oke bij mij wel wat bloed, maar een klein beetje. Heb ook bij het opkomen na het zitten en of liggen een brandend gevoel in mn rechterborst. 

Ja dat branderige gevoel heb ik ook links schijnt normaal te zijn.
voeg je mij nog toe dan ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Simone89 zei:

Ja dat branderige gevoel heb ik ook links schijnt normaal te zijn.
voeg je mij nog toe dan ☺️

Ik heb je toegevoegd! Vind die van jou wel echt mooi hoor. Je ziet echt veel verschil met dag 1. Bizar eigenlijk hoe snel ze toch wel veranderen. Geeft mij ook hoop🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.