Simone89

Simone89 : 19 november 2020 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics

Recommended Posts

De overgrote meerderheid van de dames hier hebben echter implantaten die dual plane zijn geplaatst. 

Je moet uiteraard wel genoeg weefsel en huiddikte hebben om voor de spier te kunnen. 

Verder lekker foto's verzamalen van wat je mooi vindt om te laten zien.

En waar ik van te voren niet over nagedacht heb, maar achteraf wel blij mee ben is dat ik een kliniek redelijk in de buurt had (ik was een van de pechvogels met een complicatie). 

@Robijntje02 Wat een verschil per persoon inderdaad. Ik ben op het moment ik denk(heb na mijn afval traject geen een bh die past) een 70c of d maar b pas ik ook qua diepte maar de omvang van mijn borst is groter. Die maten zijn soms zo lastig in te schatten🙈 als ik kijk naar jou voor foto komt dat redelijk overeen. Ik laat mij adviseren en hoeveel cv erbij moet kunnen zij mij wel vertellen 

bedankt voor het toevoegen 😊

Ja precies, ik verzamel foto’s zodat ik straks zo goed mogelijk kan laten zien wat mijn “wensen” zijn en ik ben mij er heel erg van bewust dat ik wel borsten kan willen die strak tegen elkaar aan staan maar het moet wel bij mijn lichaam kunnen. Ik probeer inderdaad een kliniek te zoeken hier in de buurt ik ben benieuwd of dat gaat lukken, er zitten er genoeg in ieder geval. 

@Robijntje02 eerst had ik 75d nu 75f, maar is geheel afhankelijk van het merk...soms past 75e ook en soms heb ik 75g nodig🤷🏼‍♀️🤣

@Simone89 dank je!🥰 mijn voorsituatie heel lang geleden was een grote 75b. Neem wat voorbeelden mee van wat je mooi vindt naar je consults, dan heeft de pc een goed beeld wat je graag wilt. Het is natuurlijk ook een kwestie van wat past erin. Bij mij was dit nu maximaal of ik moest voor motiva corse willen gaan, maar dat durfde ik niet.(had er geen resultaten van gezien en het aantal cc schrok ik van).

Super stom ik vroeg het net aan mijn tweelingzus en die zegt neee ik heb achter de spier🙈

Achter de spier heb ik ook gehad. Is ook prima. Ik heb geen voorkeur. Herstel duurt alleen langer en ze snijden in je spier. Als je genoeg eigen borstweefsel hebt zou ik persoonlijk voor voor de spier gaan. Is je weefsel heel dun dan dual plane of achter de spier ivm randen die dan zichtbaar zouden kunnen zijn.

Alle methodes hebben mooie resultaten. Alleen herstel van voor de spier gaat sneller en uiteindelijk resultaat is sneller zichtbaar.

Is ook waar je plastisch chirurg een voorkeur voor heeft.

Bij mij is de beslissing voor voor de spier 2 min voor m'n operatie gemaakt. Hij wilde eerst achter de spier plaatsen, maar omdat ik graag wat meer bolling bovenin wilde en genoeg weefsel van mezelf had is het voor de spier geworden.😁🤷🏼‍♀️

Ik laat inderdaad de pc de optie geven en dan een besluit maken. Ik baal alleen wel dat ik nu geen afspraken kan maken ivm Corona. Ik heb nu echt zin om een afspraak te maken

Ja snap ik. Is ook echt enorm balen nu. 

Hopelijk kunnen die corona maatregelen snel wat versoepeld worden!

@Simone89 welkom op het forum😃
Wat leuk dat je een bv in de planning heb staan. Ik lees dat je nu een cup b heb .
Heb jij een lichte hang of juist niet ?
Want bij dual plane heb je wel een liftend effect. Bij mij adviseerde ze om het juist niet voor de spier te doen .

De zwaarte kracht zou bij mij ervoor zorgen dat het sneller zou gaan hangen. Het was gelukkig niet zodanig hang dat ik eerst een borstlift hoefde te doen. 
Ben benieuwd naar je keuzes😃

Hopen dat de hele Corona situatie snel voorbij gaat.

@Simone89 als je het liftende effect nodig hebt zou ik inderdaad net zoals @Lindan aangeeft voor dual plane gaan. Geeft inderdaad een lift effect zonder een echte lift te laten doen. Dit was bij mij niet nodig vandaar dat het voor de spier kon. Echt benieuwd wat de adviezen gaan zijn. 😁

Jaa ik ook! Hadden jullie alleen ook zo’n twijfels over waar naartoe te gaan. Misschien ligt het er een beetje aan dat ik nu niet meteen actie kan ondernemen hoor

Ja dat is gewoon irritant. Ik moest ook 2 maanden wachten voordat ik op consult kon en daarna weer 2 maanden op de operatie zelf en ik ben echt heel erg ongeduldig als ik iets in m'n hoofd heb zitten🤣.

Ikzelf heb 3900 betaald voor mijn prothese wissel en een gewone borstvergroting kost 3500 euro waar ik ben geweest voor ronde protheses. De ergonomix van motiva zijn weer 500 euro duurder. Wat zijn de prijzen bij de klinieken waar jij op consult wilt gaan? 

Ja ik ben ook zo van als ik het in mijn hoofd heb moet het ook gebeuren, let wel er is jaren over nagedacht dus het is niet ineens in mij op gekomen. Mijn tweelingzusje heeft al een borstvergroting ondergaan, wat ik je kan vertellen best lastig is als het al jaren je wens is en jij op dat moment niet de financiële mogelijkheid hebt. Ik heb daardoor natuurlijk wel al tips gehad.