Simone89

Simone89 : 19 november 2020 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik wil mijzelf even voorstellen. Ik ben 30 jaar heb 2 kinderen(7 en 4jaar) en altijd al het “probleem” gehad dat als ik op mijn streefgewicht zit +- 70 ik ben 1.73. Dat ik dan vrij weinig borst overhoud. 2 zwangerschappen doen hier geen goed aan dus eindelijk de knoop doorgehakt om eens te investeren in mijzelf. Ik werk zelf in de kinderopvang dus ik ben heel benieuwd hoelang dat ik moet wachten met werken na de operatie en ik wil mijzelf oriënteren in welke klinieken wel en niet aangeraden worden, want de prijs zegt niet altijd alles. Hopelijk vind ik hier wat meer antwoorden en als ik een datum weet laat ik dat natuurlijk meteen weten. 

Welkom meid!

Lastig om te zeggen hoe lang je precies thuis moet blijven. Je moet natuurlijk kindjes tillen enzo dus zou dit vooraf overleggen met je pc, ook daar zullen weer verschillende adviezen uit komen. Denk wel dat je minimaal met 3 weken rekenen moet houden.

Weet je al bij welke klinieken/ artsen een  consult wilt? Wat wil je als resultaat?

Ja ik had inderdaad wel gerekend op 3 weken. Mijn tweelingzusje heeft al een bv gehad en die heeft 385cc ik vind dit opzich een mooie maat maar ik twijfel om evt 1 maatje groter te doen. Ik weet dat je natuurlijk niet kan vergelijken met een ander maar ik heb wel al een beetje een idee. 
Ik ben rond aan het kijken bij verschillende klinieken, alleen ik weet het echt niet🙈. Mijn tweelingzusje is bij de Bergman kliniek geweest, zij is heel tevreden maar is van mening dat het goedkoper kan met dezelfde kwaliteit. Er zijn zoveel klinieken dat ik door de bomen het bos even niet zie.

Ik ben ook geopereerd bij Bergman Clinics en ben echt super super tevreden. Ja het was duur, maar voor mij echt waard. Ik ben door Dr Luijendijk in Hilversum geholpen. 

Ja dat is mijn mening eigenlijk ook wel dus ik zit een beetje in dubio zeg maar

Hi @Simone89! Welkom Op dit fijne forum. Leuk dat je de stap gaat wagen

en ook dat je door je tweelingzusje beetje weet wat je te wachten staat. Ik zou zeggen lees je lekker in. Een klik met de arts is erg belangrijk en een goed gevoel bij de kliniek. Goedkoper hoeft niet altijd slecht te zijn nee, maar kijk wel naar de ervaringen die je hier en op internet vindt. Ik zou zeggen boek bij 2 of 3 klinieken en consult als het weer kan en volg je gevoel. Veel voorbereidingsplezier!

He! Welkom hier! Rondkijken bij verschillende klinieken is altijd een goed idee. Weet je al of je rond of anatomisch wilt.Welk merk protheses? Welke plaatsing (dual plane, achter de spier of voor de spier)?

Het aantal cc zegt niet veel bij iedereen valt het anders uit. Misschien goed om voorbeelden mee te nemen wat je mooi vindt. 

Ben benieuwd welke kliniek het gaat worden en naar je resultaat straks. Er zijn hier genoeg meiden met een album. Je kunt altijd vragen of ze je willen toevoegen dan kun je wat resultaten zien.

Liefs,

LD

Dankjewel, ik ben al lekker rond aan het kijken en ik ga inderdaad bij 3 klinieken een afspraak maken denk ik. Ik zit nu te denken aan Kliniek Heyendael in Nijmegen, Bauland kliniek in mill en Kliniek Veldhoven in Veldhoven. Ik heb wel graag een persoonlijk consult dus het is even kijken wanneer dat weer mogelijk is door corona

Hoi LD,

Ik wil een ronde prothese voor de borstspier het aantal cv durf ik nog niet te zeggen omdat ik nog geen een consult heb gehad. Ik moet zeggen jou profielfoto ziet er mooi uit, mag ik vragen waar jij geweest bent? En of je mij toe wilt voegen aan je album?

Liefs, Simone

Tuurlijk wil ik je toevoegen. Ik heb motiva 450 full round voor de spier. Ik ben bij de Mooi Kliniek in Maastricht geweest bij professor van der Hulst. Bij mij ging het deze keer om een prothesewissel ik had eerst anatomische protheses achter de spier (laten doen bij een pc in België), maar nooit helemaal tevreden meegeweest. Staan 2 foto's in mijn album die met die 290cc zijn (1 in bikini en 1 in zwart badpak). De rest is allemaal met 450cc.

Liefs,

LD

Het ziet er heel mooi uit, ik zit zelf te denken aan jou maat of net een maatje kleiner. Natuurlijk moet ik ook kijken wat mogelijk is, ik ben zelf 2x zwanger geweest en op het moment dat ik net na de bevalling stuwing had was ik heel tevreden met mijn borst haha maar nu ik weer op het gewicht zit wat ik wil blijft er niet veel meer over. Heb nu een b cup

Hoi @Simone89, welkom op het forum!

Ik heb ook full round Motiva op de spier, net als Ld1234, maar dan 255 cc.

Ben van een platte 70D naar een 70F gegaan. Maar ziet er meer uit als een D-cup hoor! 

Ik zal je toevoegen aan m'n album.

@Ld1234 even nieuwsgierig, welke maat had je met je 1e bv, en welke maat heb je nu?