Ga naar inhoud

Ik ben op zoek naar resultaten van motiva corse


Aanbevolen berichten

Wie o wie kan mij aub helpen

ik heb een prothese wissel op de planning staan in juni (uiteraard als deze doorgaat in de situatie waar we nu inzitten) 

ik heb mijn wensen uitgelegd aan de arts en deze adviseerde me de motiva corse. 
maximale was 700 wat er in kon.

nu is mij geadviseerd om een pas setje te bestellen van 550, 625 en 700 cc. Tijdens de operatie gaan ze bekijken wat bet beste bij me

past. 
Momenteel heb ik 280 cc. Ik heb er momenteel echt geen beeld bij wat 700 cc zal zijn. Be zo bang dat ik dat to much vind.

hopelijk is hier iemand met ongeveer een gelijk resultaat die wat fotos met mij wil uitwisselen. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mooicadeautje 

Ik heb inderdaad ook een hoger aantal cc maar heb eurosillicone dus is niet te vergelijken met motiva. Zou in de zoekbalk bovenin naar motiva kunnen zoeken voor informatie maar ieder aantal cc valt bij iedereen weer anders. Ligt net aan het resultaat wat je wilt behalen hebben ze je niet laten passen tijdens je consult? 
Kan je toevoegen aan me album als je wilt zo kun je zien dat een hoog aantal cc helemaal niet to much hoeft te zijn maar houd wel in gedachte dat je je situatie niet aan de mijne kunt vergelijken omdat ik geen motiva heb ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-4-2020 om 21:58, Mooicadeautje zei:

Ik ben heel benieuwd naar jou resultaat ?

Hoelang ben je? Ik ben 1.75 en weeg 55 kg. Dit scheelt ook veel om te vergelijken. Mijn hoeveelheid oogt bij een kleiner persoon veel meer. 
 

ik vind het zelf voor mij heel erg meevallen. Vind ze echt niet groot. 
 

ik zal nieuwe foto’s in mijn album zetten. Kun je kijken hoe het eruit ziet 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.