Ga naar inhoud

Nog steeds geen gevoel in tepels + onderkant borst


Aanbevolen berichten

Hee meiden,

 

Op 1 juli 2019 ben ik geopereerd. Mijn operatieverslag kunnen jullie hier lezen (ik zal daar zo foto's van nu plaatsen, 9 maanden PO): https://www.borstenforum.com/topic/26070-layna-2019-dr-keulers/#comments

Mijn album kunnen jullie hier zien: https://www.borstenforum.com/gallery/image/55998-3-maanden-po/  

 

In het kort: ik kwam van niets, heb het vergoed gekregen en ik heb 350 cc mentor implantaten, rond cohesive 1.

Het gevoel in mijn tepels ging van heeeel gevoelig de eerste maanden, naar dof. De huid van mijn borst was de eerste maanden ongevoelig. Gelukkig trok een groot deel snel bij.

Op dit moment heb ik geen gevoel in mijn tepels en ook niet in de huid aan de onderkant van mijn borst (ik denk 1/3 van de borst). Als ik er op druk voel ik dat wel, maar dan voel ik ook puur de druk, niet de sensatie op de huid.

 

Ik vroeg me af of dames dit herkennen. Komt het gevoel nog terug? Of zijn er manieren om de huid of doorbloeding te stimuleren? 

Ik hoop het! Op sommige momenten voelt het om deze redenen nog heel erg alsof de borst niet bij mij hoort, en dat is erg jammer.

 

(De littekens zijn overigens mooi genezen!)

Liefs, Layna

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Layna,

 

Ik heb zelf alleen een verminderd gevoel in 1 tepel overgehouden na mijn eerste bv. Dit is bij mij niet weggegaan. Ik lees soms wel verhalen dat het gevoel nog kan terugkomen dat je zenuwen nog moeten herstellen. Maar bij mij is het verminderde gevoel in tepel nooit weggegaan (mijn eerste bv was 11 jaar geleden). 

 

Misschien kan @best_boobie je hier antwoord op geven.

 

Liefs,

LD

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Layna

 

nou hier nog 1, een tandarts verdoofd gevoel onder de borsten , zeg maar de huid. Je zou bij mij zo een naald in kunnen steken zou ik niet voelen. En vind het ook een beetje een irritant gevoel om erin te kneden ofzo. 
Maar er is mij verteld dat het terug komt ooit , maar lang kan duren. 
In mijn tepels had ik al een ander gevoel omdat ik jaren geleden ze verkleind heb . En nu na kids vergroot en ben 10 wkn PO.

en gevoelloos onder mijn borsten .

 

Maar volgens mij zou ik het niet heel Heel erg vinden als het niet meer terug komt.

Liever wel maar als dit het is..

Heel gek , maar toch liever mooie volle borsten zonder gevoel dan verrimpelde slappe borst.? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hi @Layna

btw heb effe in je album gekeken maar wat mooi ? is echt prachtig !

 

ja Ik begrijp het wel hoor . Het zou jammer zijn als er mooie borsten zijn zonder een fijn gevoel wat er bij “hoort” als je ze aanraakt . Maar ik denk nog dat ik nog in de “blijdschap “ben van de borsten, en me NOG niet druk maakt over het gevoel?

maar het viel mij ook op dat het gevoelloos geworden is. Hopen dat het ooit terug komt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-4-2020 om 18:45, Layna zei:

Hee meiden,

 

Op 1 juli 2019 ben ik geopereerd. Mijn operatieverslag kunnen jullie hier lezen (ik zal daar zo foto's van nu plaatsen, 9 maanden PO): https://www.borstenforum.com/topic/26070-layna-2019-dr-keulers/#comments

Mijn album kunnen jullie hier zien: https://www.borstenforum.com/gallery/image/55998-3-maanden-po/  

 

In het kort: ik kwam van niets, heb het vergoed gekregen en ik heb 350 cc mentor implantaten, rond cohesive 1.

Het gevoel in mijn tepels ging van heeeel gevoelig de eerste maanden, naar dof. De huid van mijn borst was de eerste maanden ongevoelig. Gelukkig trok een groot deel snel bij.

Op dit moment heb ik geen gevoel in mijn tepels en ook niet in de huid aan de onderkant van mijn borst (ik denk 1/3 van de borst). Als ik er op druk voel ik dat wel, maar dan voel ik ook puur de druk, niet de sensatie op de huid.

 

Ik vroeg me af of dames dit herkennen. Komt het gevoel nog terug? Of zijn er manieren om de huid of doorbloeding te stimuleren? 

Ik hoop het! Op sommige momenten voelt het om deze redenen nog heel erg alsof de borst niet bij mij hoort, en dat is erg jammer.

 

(De littekens zijn overigens mooi genezen!)

Liefs, Layna

Hoi hoi

Lastig te voorspellen natuurlijk.. Ik kan je alleen even vanuit mijn eigen ervaring vertellen hoe het ging. Ik heb het eerste jaar ook haast geen gevoel aan mijn tepels gehad en onderkant borst. Voelde heel vies aan als ik aan onderkant borst zat.. brrrr.
Pas na meer dan een jaar po begon er wat gevoel terug te komen. Heeft een hele tijd geduurd eer het zo was als dat het nu nog is.. Weet niet meer precies wanneer het gevoel zo was als nu...
Maar ik heb nu aan de onderkant van mijn borsten wel gevoel, al zou ik zeggen dat het maar 70% is of zo. Gelukkig dus niet meer dat rare dove gevoel van het eerste jaar!
Mijn tepels zijn heel lang raar geweest. Dan weer geen gevoel, dan weer overgevoelig. Pas met een jaar of 2 po? zoiets, werd dat stabieler. Maar heb altijd een haat-liefde verhouding met mijn tepels gehad, dus is misschien niet heel representatief voor jou :P 

Ben bang dat je het zult moeten afwachten.. Met een jaar of 2-2,5 po, zoiets, is wel ongeveer te zeggen hoe het ongeveer zal worden.. Sorry voor het onduidelijke antwoord, maar elk lichaam reageert anders, en het is dus echt een kwestie van 'fingers crosses' helaas...

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.