Ga naar inhoud

Vocht uit operatie gebied


Miepje88

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds vorige week doet het litteken bij mijn rechter  borst pijn. Na meerdere foto's zei de pc dat er niks bijzonder te zien was.

Nu vanmorgen is mijn wondgaasje nat en loopt er vocht uit. Ik heb gebeld naar de kliniek ook daar zeggen ze kan wond vocht zijn maak je geen zorgen.... toch maak ik mij zorgen en ik heb wederom foto's gestuurd en ben in afwachting van reactie. Zijn er meer bekend met wond vocht wat blijkbaar normaal is? Ik ben 16 dagen po

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Miepje88 zei:

Hallo,

Sinds vorige week doet het litteken bij mijn rechter  borst pijn. Na meerdere foto's zei de pc dat er niks bijzonder te zien was.

Nu vanmorgen is mijn wondgaasje nat en loopt er vocht uit. Ik heb gebeld naar de kliniek ook daar zeggen ze kan wond vocht zijn maak je geen zorgen.... toch maak ik mij zorgen en ik heb wederom foto's gestuurd en ben in afwachting van reactie. Zijn er meer bekend met wond vocht wat blijkbaar normaal is? Ik ben 16 dagen po

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hey meid
Heb je deze foto's opgestuurd naar de kliniek? En wie heeft die beoordeeld?? 
Ik vind de huid rondom je wondje ook wat rood.. Vraag me af of je koorts hebt? Of verhoging...
Is dat ook iets dat diegene die je aan de lijn had bij de kliniek gevraagd heeft?

Eerlijk gezegd zou ik terug bellen en vragen of er iemand met verstand van zaken naar wil kijken. Het hoeft geen heftige infectie te zijn, maar je wond ziet er wel wat geirriteerd uit en dat wondvocht na 2 weken, vind ik niet iets waar ze zomaar luchtig over kunnen doen....

xx BB
ps: sorry, ben niet meer online geweest, dus heb niet naar je pb gekeken... :blush:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, best_boobie zei:

Hey meid
Heb je deze foto's opgestuurd naar de kliniek? En wie heeft die beoordeeld?? 
Ik vind de huid rondom je wondje ook wat rood.. Vraag me af of je koorts hebt? Of verhoging...
Is dat ook iets dat diegene die je aan de lijn had bij de kliniek gevraagd heeft?

Eerlijk gezegd zou ik terug bellen en vragen of er iemand met verstand van zaken naar wil kijken. Het hoeft geen heftige infectie te zijn, maar je wond ziet er wel wat geirriteerd uit en dat wondvocht na 2 weken, vind ik niet iets waar ze zomaar luchtig over kunnen doen....

xx BB
ps: sorry, ben niet meer online geweest, dus heb niet naar je pb gekeken...

Is helemaal niet erg kan gebeuren en ik heb nu antwoord ? ik heb de fotos naar de kliniek gestuurd met de vraag of dr Straten ze wil beoordelen. Hierop heb ik nog geen reactie.

Ik heb een minimale verhoging van 37,6 Dus voor nu niet zorgwekkend denk ik? Daarnaast slik ik elke dag nog paracetamol dus onderdruk je eventuele koorts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miepje88 vertrouw op je eigen gevoel ook. Wat zegt je onderbuik? Ben je voldoende gerustgesteld dan is het prima, bij twijfel toch terugbellen. Ik heb 2 weken rond de 37,4 gehad (zonder pcm). Ik wil je niet bang maken, absoluut niet. Maar mijn onderbuik had echt wel gelijk. Ik zie bij jou wel heldere vloeitstof wat eruit komt, dat is wel gunstig. Als je wilt mag je een pb sturen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Miepje88 zei:

Is helemaal niet erg kan gebeuren en ik heb nu antwoord ? ik heb de fotos naar de kliniek gestuurd met de vraag of dr Straten ze wil beoordelen. Hierop heb ik nog geen reactie.

Ik heb een minimale verhoging van 37,6 Dus voor nu niet zorgwekkend denk ik? Daarnaast slik ik elke dag nog paracetamol dus onderdruk je eventuele koorts.

De paracetamol onderdrukt idd een eventuele verhoging. Heb je dat erbij gezet in de mail aan Straten? Belangrijk om te vermelden namelijk, dus zowel de temperatuur, als dat je die zo gemeten hebt met paracetamol.

 

 

1 uur geleden, Miepje88 zei:

En nee er is mij niet gevraagd of ik verhoging of koorts had. Ze probeerde mij vooral gerust te stellen

Niet handig dat ze dat zo doen....

 

 

40 minuten geleden, Nog even wachten zei:

@Miepje88 vertrouw op je eigen gevoel ook. Wat zegt je onderbuik? Ben je voldoende gerustgesteld dan is het prima, bij twijfel toch terugbellen. Ik heb 2 weken rond de 37,4 gehad (zonder pcm). Ik wil je niet bang maken, absoluut niet. Maar mijn onderbuik had echt wel gelijk. Ik zie bij jou wel heldere vloeitstof wat eruit komt, dat is wel gunstig. Als je wilt mag je een pb sturen. X

Klopt, het vocht is helder, dat is inderdaad meestal wel een goed teken, maar de huid eromheen lijkt zo geirriteerd en het zou dus handig zijn als er iemand naar keek die arts is.

Jij liep er al 2 weken mee? Pffff shit zeg...

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, best_boobie zei:

 

 

Klopt, het vocht is helder, dat is inderdaad meestal wel een goed teken, maar de huid eromheen lijkt zo geirriteerd en het zou dus handig zijn als er iemand naar keek die arts is.

Jij liep er al 2 weken mee? Pffff shit zeg...

xxxx BB

Had wel al 2 weken iets hogere temperatuur, maar was gewoon ook niet heel fit. Maar behalve dat wondje niet dicht ging was het bij mij niet rood of warm juist. Ook kwam er geen vocht uit bij mij

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen is er telefonisch contact geweest met de pc hij heeft de fotos beoordeeld en het is inderdaad ontstoken. Zoals op de foto te zien is zet ik druk bij de wond om de troep er uit te drukken..... dit mag absoluut niet! Hier mee heb ik het misschien erger gemaakt. Buiten dat om heb ik een antibiotica en een wijze les gekregen. Ook was ik al weer iets te actief in het dagelijkse leven.... en dan heb ik het puur over een wasje draaien en op hangen en zorgen voor mijzelf.

Ik ga dus een stapje terug doen en hopen dat de antibiotica snel zijn werk gaat doen.

 

X

Miepje

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Nina_a zei:

Wat goed dat toch de PC heeft gekeken, dus toch AB nodig. Hopelijk doet de AB snel zijn werk!

 

En waarom mag je niet knijpen? Het pus moet eruit lijkt me?

Nee dat moet je lichaam zelf doen of met hulp van antibiotica. Door te drukken kan de infectie juist naar binnen slaan en aan je handen ook  als ze gewassen  zijn en met alcohol ingesmeerd, dan nog blijven er te veel bacteriën op je hand en rond je nagels zitten die dan ook kans maken om een infectie te veroorzaken. Dus de hele combinatie niet doen. Drukken was echt gevaarlijk als de ontsteking naar binnen slaat ben je verder van huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Nina_a zei:

Dank je voor het delen, ik had dit nog niet gehoord. Ik heb gelukkig geen infectie, maar mijzelf kennende zou ik meteen lopen plukken en duwen ?

Vooral niet doen dus ??

De pc vroeg of er in de nazorg folder stond dat je mocht drukken en knijpen bij wondvocht? Dus ik begon te lachen en zei er staat ook niet in dat het niet mag.... misschien juist een goede om in een folder te zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Miepje88 zei:

Vooral niet doen dus ??

De pc vroeg of er in de nazorg folder stond dat je mocht drukken en knijpen bij wondvocht? Dus ik begon te lachen en zei er staat ook niet in dat het niet mag.... misschien juist een goede om in een folder te zetten. 

Whaha want staat ook niet in dat je mag poepen 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Miepje88 zei:

Het gaat opzich prima?er loopt nog steeds veel troep uit de wond maar mijn temp is weer normaal. Ik zag op zou fotos dat alles er weer rustig uit ziet! Hoe voel jij je er ondertussen onder?

 

Liefs 

Oke nou hopelijk doet de ab verder zijn werk.

 

Ja bij mij redelijk rustig ja. Al komt er ook nog vocht uit. Hopelijk neemt dat snel af en kan de wond dicht gaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey dames. Ondertussen ben ik 5 week po en het gaat super! De wonden zijn eindelijk bijna dicht en de AB heeft zijn werk goed gedaan!. Vandaag ben ik aan het shoppen geweest en wel 30 BHS aan gehad😊 ik kwam op een 80F.

helemaal happy nog een weekje en dan kan ik mij eindelijk echt weer vrouw voelen😁 

Mijn implantaten zijn ook al mooi ingedaald en de borsten zijn heerlijk zacht.

Wel jammer dat de tepels een eigen wil hebben 🤣🤣🤣

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.