Ga naar inhoud

Meerdere vragen


Aanbevolen berichten

hoi hoi,

18 maart heb ik een borstvergroting gehad.

Zelf had ik een hele slappe kleine borst. Dr Straten gaf aan dat hij mijn borstplooi lager zou maken en dat ik dan met een anatomische borst dual plane 495cc weer een mooie natuurlijke borst zou krijgen. Nu is alles mij best zwaar gevallen. Ik had het flink onderschat en nu is het natuurlijk nog maar 10 dagen geleden maar als ik in de spiegel kijk ben ik bang dat het niet aan mijn verwachtingen voldoet. Mijn tepelhof is echt heel groot geworden en ik vind ze best laag zitten. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en ervaringen willen delen?  Ook word ik knettergek van het slapen.... ik lig vast gebonden op bed aangezien ik mijn armen achter mijn hoofd leg in mijn slaap en dan met heel veel pijn wakker word. Ik kreeg het advies op mijn zij te gaan slapen, maar vraag me af hoe? Het doet best veel pijn en ik voel een pijnlijke druk als ik op mijn zij ga liggen.

 

En als laatste ik heb de hele dag steken in mijn borsten valt dit onder genezing? 

 

Hopelijk zijn is er iemand die ervaringen wil delen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane heeft altijd even tijd nodig om op zijn plek te komen. Geduld hebben is het toverwoord hier op het forum. 

Bij mij is de borstplooi ook verlaagd. Zelf had ik al hele grote tepelhoven en is mij gezegd dat ze na de operatie flink konden gaan oprekken. Je huis is niet rekbaar en je tepelhoven wel. Dus met grotere protheses komt dat flink onder druk te staan. Ik ben 2 maart geopereerd en ze lijken nu weer een beetje normaal te worden. Ik zal je toevoegen aan mijn albuk, dan kun je meekijken.

Icm mijn tubulaire borsten had ik een te korte onderpool. Door verlaging van de borstplooi moet bij mij de onderpool gaan bollen, dat kan bij mij tot wel 3 maanden duren. 

Zelf slaap ik in een groot zwangerschapskussen op mijn rug. Dan heb je ook een plek om je armen op te leggen. Ik lig dan wel eens een beetje op mijn zij, maar dan zit er dus dat kussen onder. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Er reageren vast nog andere dames. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja @Miepje88 de tip die @Nog even wachten wacht is een goeie; met een zwangerschapskussen kun je wel op je zij slapen zonder dat er al te veel druk op je  borsten komt te staan.

Ik slaap er zelf ook nog steeds mee.

 

Ja en idd bij dual plane moet je veel geduld hebben. In het begin zitten de tepels best laag en boven de tepels juist heel veel volume, maar dat trekt wel bij de komende weken als je borsten gaan indalen.. 

Succes met je herstel! 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Dual plane heeft altijd even tijd nodig om op zijn plek te komen. Geduld hebben is het toverwoord hier op het forum. 

Bij mij is de borstplooi ook verlaagd. Zelf had ik al hele grote tepelhoven en is mij gezegd dat ze na de operatie flink konden gaan oprekken. Je huis is niet rekbaar en je tepelhoven wel. Dus met grotere protheses komt dat flink onder druk te staan. Ik ben 2 maart geopereerd en ze lijken nu weer een beetje normaal te worden. Ik zal je toevoegen aan mijn albuk, dan kun je meekijken.

Icm mijn tubulaire borsten had ik een te korte onderpool. Door verlaging van de borstplooi moet bij mij de onderpool gaan bollen, dat kan bij mij tot wel 3 maanden duren. 

Zelf slaap ik in een groot zwangerschapskussen op mijn rug. Dan heb je ook een plek om je armen op te leggen. Ik lig dan wel eens een beetje op mijn zij, maar dan zit er dus dat kussen onder. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Er reageren vast nog andere dames. 

Hoi hoi,

 

Bedankt voor je reactie.

Geduld is zeker een toverwoord maar tevens erg moeilijk ?. Het klinkt alsof we in een siort gelijke situatie zitten betreft de plooi? Ik ben idd heel erg benieuwd naar de foto's en fijn dat ik een kijkje mag nemen al ben ik er nog niet achter hoe ik dat doe haha.

Zo'n z wangerschapskussen  bedoel je daar die grote u vorm mee?

Ik ben benieuwd wat mijn tepelhoven uiteindelijk gaan doen?

 

Dank je wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Ja @Miepje88 de tip die @Nog even wachten wacht is een goeie; met een zwangerschapskussen kun je wel op je zij slapen zonder dat er al te veel druk op je  borsten komt te staan.

Ik slaap er zelf ook nog steeds mee.

 

Ja en idd bij dual plane moet je veel geduld hebben. In het begin zitten de tepels best laag en boven de tepels juist heel veel volume, maar dat trekt wel bij de komende weken als je borsten gaan indalen.. 

Succes met je herstel! 

Ik ben heel benieuwd!

Thnx 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag inmiddels op mijn zij slapen (7,5 wk PO) maar vind dat nog wat pijnlijk. Omdat ik toch graag wat op mij zij wil liggen ga ik nu op mijn zij liggen, leg vervolgens het Voedingskussen (of ander dun kussen) in mijn rug en kantel daar op. Daarmee leg ik geen druk op de borst. Werkt perfect voor mij. 
 

In mijn rechterborst heb ik vanaf het begin ook steken. De felle pijn is weg en het wordt minder maar ik voel het nog steeds. Links daarentegen helemaal niets, gek hè. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Miepje88,

 

Herkenbaar hoor! Ik ben 10 maart geopereerd, ook dual plane, en schrok ook dat m’n tepels lager zaten dan voorheen, haha. Maar heb me laten vertellen dat dat echt nog veranderd wanneer de protheses goed gaan zakken en je tepels dus optisch hoger komen te zitten. (Thanks @best_boobie

 

Je mag als je wil meekijken in mijn album, ik zal je zo even toevoegen daaraan. Ook bij mij zijn m’n tepelhoven groter dan voorheen. Nou had ik kleine tepels van mezelf gelukkig, maar ik hoop toch ook dat m’n hoven nog wat teruggaan naar de oudere stand hoor ??

 

Op mijn zij liggen vind ik ook niet niet prettig vanwege de druk die je dan voelt. Dat komt vast de komende weken wel! ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nina_a zei:

Ik mag inmiddels op mijn zij slapen (7,5 wk PO) maar vind dat nog wat pijnlijk. Omdat ik toch graag wat op mij zij wil liggen ga ik nu op mijn zij liggen, leg vervolgens het Voedingskussen (of ander dun kussen) in mijn rug en kantel daar op. Daarmee leg ik geen druk op de borst. Werkt perfect voor mij. 
 

In mijn rechterborst heb ik vanaf het begin ook steken. De felle pijn is weg en het wordt minder maar ik voel het nog steeds. Links daarentegen helemaal niets, gek hè. 

Heel herkenbaar  ik heb ook voornamelijk alleen rechts die rare steken. Maar links heb ik ook geen gevoel in de tepel dus zal daar misschien wel mee te maken hebben ?

 

Wij hebben het borstvoedingskussen uit de kast getoverd. Dus ik ben benieuwd of ik vannacht beter zal slapen. Ik word namelijk steeds sjagerijniger???

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.