Ga naar inhoud

Groeien borsten nog naar elkaar toe naar operatie?


Aanbevolen berichten

De voorsituatie heeft veel invloed op hoe het erna wordt.

Als je borsten voor de operatie al (ver) uit elkaar stonden, zullen ze normaal gezien niet bij elkaar komen.

Mogelijk als je borsten wat zachter worden en meer ingedaald dat je ze bij elkaar kunt houden door een strakke top of een bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onlangs is hier ook een post over geweest. Inderdaad je voorsituatie is heel bepalend voor de eindsituatie. Maar in de komende weken zullen je borsten wel gaan zakken en meer op hun plek komen en dan oogt het waarschijnlijk al een stuk meer bij elkaar. Geduld, geduld, geduld meid (helaas). Mag ik vragen waar en door wie je bent geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Nog even wachten zei:

Onlangs is hier ook een post over geweest. Inderdaad je voorsituatie is heel bepalend voor de eindsituatie. Maar in de komende weken zullen je borsten wel gaan zakken en meer op hun plek komen en dan oogt het waarschijnlijk al een stuk meer bij elkaar. Geduld, geduld, geduld meid (helaas). Mag ik vragen waar en door wie je bent geopereerd?


ik ben door dr janssen geopereerd in kliniek janssen Oisterwijk! Super lieve mensen daar!!!

 

maandag op controle. Ben benieuwd wat hij er van zegt ?? Hoop echt dat ze nog wat dichter bij elkaar komen en anders eruit komen te zien. 
 

het ziet er nu raar uit. Heb weer een nieuwe foto toegevoegd van vandaag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben maandag 2 maart geopereerd. Dus nu 3,5 week geleden. Ik heb 550cc voor de spier gekregen. En ivm de tubulaire voorsituatie is de borstplooi verlaagd en het klierweefsel herverdeeld. Maar je ziet dat er in een week veel kan verandere. En bij mij was het decolleté al wel redelijk dicht bij elkaar, maar je ziet wel dat het doordat alles zakt het voller en dichter op elkaar oogt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja wat is groter? Volgens mij worden ze voornamelijk voller aan de onderkant en daarom ogen ze groter. Maar de bovenkant zal.wat afzakken. Zeker omdat ik een full heb en geen corse. Ik kom van 85b en heb een behoorlijke borstbreedte van 14/14,5cm. De arts wilde eerst 625cc plaatsen, maar ik heb toch, ook mede vanwege wat nekklachten, toch voor 550cc gekozen. En ik heb de ergonomix. Ik draag nu een beugelbh in maat 85g (dit op advies van de arts om de onderpool mooi vorm te geven)

 

Ik vind bij mij ze in de spiegel voller ogen dan in het begin

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sannnieee

Hoe was je voor situatie. Heb je daar ook een foto van? Stonden ze bij elkaar of juist uit elkaar ? En welke bhmaat droeg je?

 

Betreft slinken is dat toch bij iedereen verschillend . Bij dual plane heb ik begrepen dat ze voller kunnen worden dan voor de spier? 

Bij mij waren ze de eerste week flink opgezwollen maar daarna zijn ze niet meer geslonken. Ze zijn gaan zakken en de vorm werd ronder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor situatie staat nu ook in mn album! Vreselijk!

 

maar ik had een a cup / lege b cup. Droeg gewoon c 75 maximizer omdat ik vroeger altijd die cup maat had. 
 

Na mn zwangerschappen is dit overgebleven. Nieuwe bhs kopen wilde ik niet, teveel schaamte. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Lindan zei:

@Sannnieee  oh maar dat valt toch best mee, althans dat lijkt zo op de foto . 
Ze gaan heel mooi worden!
wat was eigenlijk je wens qua zicht?


Bij iedereen ziet het aantal CC toch anders uit hè? De 1 heeft veel minder CC nodig dan een ander. 

Inderdaad geen 1 boobies met dezelfde cc of protheses zijn hetzelfde. Bizar ooit!

 

ik wil zeker een grote D

 

dit is echt mijn wens ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! Volgens mij is het sleutelwoord hier op het forum geduld :) dat heb ik al zo vaak gelezen! Het heeft echt tijd nodig voordat je op het eindresultaat zit! Volgens mij ziet het er nu al netjes uit hoor zo vlak na je operatie!!

 

Vraagje, jij dus geen afzegging gehad ivm alle corona omstandigheden? Is daar nog iets over gezegd bij jou in de kliniek? Mijn operatie is vooralsnog verplaatst van 1 april naar 21 april.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Es1234567 zei:

Hoi hoi! Volgens mij is het sleutelwoord hier op het forum geduld  dat heb ik al zo vaak gelezen! Het heeft echt tijd nodig voordat je op het eindresultaat zit! Volgens mij ziet het er nu al netjes uit hoor zo vlak na je operatie!!

 

Vraagje, jij dus geen afzegging gehad ivm alle corona omstandigheden? Is daar nog iets over gezegd bij jou in de kliniek? Mijn operatie is vooralsnog verplaatst van 1 april naar 21 april.


Ik zou eigenlijk later geopereerd worden maar mocht eerder komen omdat het zo onzeker is. 
 

de kliniek waar ik geopereerd ben is heel klein. Dat is echt van hem zelf. Tot nu toe mogen hun nog opereren. 
 

het is heel wisselend bij de priveklinieken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vergis je niet hoor... Je zit zo aan een cup D of groter. 

Het oogt allemaal "klein" maar ze zijn toch eigenlijk best groot. 

En die voorbeeld foto is idd mooi, maar wel in een sportbh/top. Wie weet als die borsten los hangen, dat ze ook wel uit elkaar staan. 

Tegen de tijd dat het bij jou allemaal geheeld is, is de kans groot dat het er ook zo uit ziet in een strakke top of bh hoor. 

Ik ben nu 3,5 week PO. 

Zoals bijna iedereen staan mijn borsten ook niet geheel aan elkaar. Maar in een bh worden ze wel wat naar elkaar gedrukt. En het is een gewone beugel bh, geen push up ofzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Parle zei:

Nou vergis je niet hoor... Je zit zo aan een cup D of groter. 

Het oogt allemaal "klein" maar ze zijn toch eigenlijk best groot. 

En die voorbeeld foto is idd mooi, maar wel in een sportbh/top. Wie weet als die borsten los hangen, dat ze ook wel uit elkaar staan. 

Tegen de tijd dat het bij jou allemaal geheeld is, is de kans groot dat het er ook zo uit ziet in een strakke top of bh hoor. 

Ik ben nu 3,5 week PO. 

Zoals bijna iedereen staan mijn borsten ook niet geheel aan elkaar. Maar in een bh worden ze wel wat naar elkaar gedrukt. En het is een gewone beugel bh, geen push up ofzo. 


ik ben heel benieuwd hoe het word. En snap dat het tijd kost. Maar ik was al heel onzeker en toen ik zag hoe ver ze uit elkaar stonden dacht ik ooh nee he wat heb ik gedaan. 
 

ze hoeven ook niet helemaal tegen elkaar aan maar niet zo een landingsbaan er tussen. 
 

ik ga het geduldig afwachten. Krijg vandaag nieuwe bh binnen carefix ava. Heb nu Anna maar vind deze niet fijn. Hopelijk bevalt die Ava beter. 
 

zou ik eens bij jou mee mogen kijken of heb je geen fotos in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sannnieee

zoals @Parle ook verteld , de foto is niet van een blote borst , misschien zien ze er bloot er anders uit!  En persoonlijk vind ik het natuurlijker uitzien als ze bloot zijn niet helemaal tegen elkaar aanstaan, maar mooi meewegen . Dan bedoel ik niet dat als je bh uit doet dat de boel gaat zakken enz.? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sannnieee Dat ziet er al heel mooi uit hoor zo kort PO!

Jij hebt dual plane, dus moet nog allemaal mooi indalen he; en het zal zeker zo worden zoals op de voorbeeldfoto die jij mooi vindt. En met Corsé heb je een flinke projectie.

In een OP-sportbh/vestje zien je borsten er op hun kleinst uit, worden ze min of meer een beetje platgedrukt.

Komt helemaal goed! Kwestie van geduld

Ik heb ook de Ava Carefix en vind deze heel comfortabel zitten. Is ook een dubbel gelaagde stof; dus je tepels zijn daardoor niet zichtbaar onder een strak truitje of t-shirt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat jullie gelijk hebben! Ik wacht het verder maar rustig af en hoop niet dat deze landingsbaan blijft zo!

 

dit is wat ik van bovenaf zie dus word daar beetje somber van 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.