Ga naar inhoud

DRS. P. ROOSSINK ervaringen???? (Jan van Goyen kliniek)


Aanbevolen berichten

Goedenavond dames, 

 

Ik heb een borstvergroting ingepland staan aankomende zomer, ik wordt geopereerd door Paula Roossink. 

 

Mijn huisarts heeft mij doorverwezen naar olvg en uiteindelijk ben ik bij Jan van Goyen beland (via olvg). 

Ik had na me eerste consult bij Jan van Goyen (DRS. P. ROOSSINK) al direct een heel goed gevoel, toch ging ik nog op consult bij andere klinieken om te kijken of zij wat anders zeggen, die klinieken hebben mij niet over kunnen halen. 

Dus ik ben er zeker van dat ik bij Jan van Goyen geopereerd wil worden, alleen ik ben nog niet zo heel zeker door wie. Dit komt doordat ik niet veel info en ervaringen kan vinden van DRS. P. ROOSSINK. 

 

Dus mijn vraag voor jullie dames is: hebben jullie ervaring met DRS. P. ROOSSINK en/of met andere chirurgen van Jan van Goyen? en wie vinden jullie persoonlijk de beste chirurg van Jan van Goyen, en waarom? 

 

Groetjessss 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Welkom op het forum en leuk dat je voor de zomer ingepland staat.  Wat is het advies van de arts? Belangrijkste is dat je een goed gevoel hebt bij de arts en diens advies.  

Als je op roossink of goyen zoekt (via loepje bovenaan de pagina) dan ķom je ook wel wat verhalen geven.  @Iris2019 zou 21 maart geopereerd worden door dr Roossink, maar dat zal niet doorgegaan zijn. 

Wanneer ik kijk op de website van de arts dan vind ik dat een fijne website.  Op mobiel krijg ik weinig foto's te zien.  

De meest ervaren arts van van Goyen is volgens mij dr van Selms

 

Mijn advies is volg je gevoel. Ze werkt bij een goede kliniek die echt geen prutsers aannemen hoor. Succes met je zoektocht 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nog even wachten zei:

Hi,

 

Welkom op het forum en leuk dat je voor de zomer ingepland staat.  Wat is het advies van de arts? Belangrijkste is dat je een goed gevoel hebt bij de arts en diens advies.  

Als je op roossink of goyen zoekt (via loepje bovenaan de pagina) dan ķom je ook wel wat verhalen geven.  @Iris2019 zou 21 maart geopereerd worden door dr Roossink, maar dat zal niet doorgegaan zijn. 

Wanneer ik kijk op de website van de arts dan vind ik dat een fijne website.  Op mobiel krijg ik weinig foto's te zien.  

De meest ervaren arts van van Goyen is volgens mij dr van Selms

 

Mijn advies is volg je gevoel. Ze werkt bij een goede kliniek die echt geen prutsers aannemen hoor. Succes met je zoektocht 

verkeerd gekeken. dit was 21 maaart 2019 al ?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.