Ga naar inhoud

Nymeria1 : 20 juli 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Janssen Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Al een hele tijd wil ik een bv. Ik heb op dit moment een hele kleine 70B (eerder A, maar ik ben optimistisch in lingerie winkels).

Ik ben a op consult geweest bij Boerhaave (van der Weij) maar kon me niet vinden in het advies anatomisch. Daarna ben ik bij Diana Gabriels geweest en Diana zelf raadde me Motiva Silk Round aan. Ze raadde 350cc aan minstens wat mij veel te groot leek maar verder een fijn consult.

 

Bij Faceland werd me eigenlijk hetzelfde aangeraden (350 Motiva). Ik gaf aan dat ik het echt groot vond, ik ben namelijk heel petite met smalle schouders. Bij Diana en Faceland zeiden ze dat ik de maat kon hebben omdat het in verhouding is met mijn billen. UIteindelijk met de consulente gekeken naar 300cc demi. 

 

Ik neig nu naar Lydia Oostveen-Bol en ben van plan een tweede consult in te plannen bij haar zelf.

 

Zijn er hier meer mensen met mijn lichaamsbouw die me iets over hun ervaringen kunnen vertellen? Bij 2 van de 3 consulten werd me toch wel veel cc's aangeraden vond ik zelf.

 

Ik ga in ieder geval lekker rondneuzen hier ?

 

Groetjes uit Rotterdam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

Ik ben in november geopereerd bij Faceland (niet door Lydia maar door Gabriel Jansen) en ben hier best positief over!

Ik ben 1,63 en weeg 51 kg (redelijk petite), ook met smalle schouders maar wel met wat bil, dus denk dat wij wel redelijk overeen komen. Ik had voorheen ook een kleine B bij de meeste lingeriezaken, maar vond zelf dat dit meer aansloot bij A-cup borsten, met omvang verschillend tussen 65 en 70.