Ga naar inhoud

Nymeria1 : 20 juli 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Janssen Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Al een hele tijd wil ik een bv. Ik heb op dit moment een hele kleine 70B (eerder A, maar ik ben optimistisch in lingerie winkels).

Ik ben a op consult geweest bij Boerhaave (van der Weij) maar kon me niet vinden in het advies anatomisch. Daarna ben ik bij Diana Gabriels geweest en Diana zelf raadde me Motiva Silk Round aan. Ze raadde 350cc aan minstens wat mij veel te groot leek maar verder een fijn consult.

 

Bij Faceland werd me eigenlijk hetzelfde aangeraden (350 Motiva). Ik gaf aan dat ik het echt groot vond, ik ben namelijk heel petite met smalle schouders. Bij Diana en Faceland zeiden ze dat ik de maat kon hebben omdat het in verhouding is met mijn billen. UIteindelijk met de consulente gekeken naar 300cc demi. 

 

Ik neig nu naar Lydia Oostveen-Bol en ben van plan een tweede consult in te plannen bij haar zelf.

 

Zijn er hier meer mensen met mijn lichaamsbouw die me iets over hun ervaringen kunnen vertellen? Bij 2 van de 3 consulten werd me toch wel veel cc's aangeraden vond ik zelf.

 

Ik ga in ieder geval lekker rondneuzen hier ?

 

Groetjes uit Rotterdam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

Ik ben in november geopereerd bij Faceland (niet door Lydia maar door Gabriel Jansen) en ben hier best positief over!

Ik ben 1,63 en weeg 51 kg (redelijk petite), ook met smalle schouders maar wel met wat bil, dus denk dat wij wel redelijk overeen komen. Ik had voorheen ook een kleine B bij de meeste lingeriezaken, maar vond zelf dat dit meer aansloot bij A-cup borsten, met omvang verschillend tussen 65 en 70.

 

Ik had bij het eerste consult besloten om voor de motiva ergonomix protheses te gaan van 250 cc, echter werd bij het tweede consult opnieuw gemeten en vertelde de chirurg dat dit wel heel minimaal zou zijn voor mijn afmetingen. Ik wilde namelijk een maat die goed bij mijn lichaamsbouw zou passen. Hij zei dat 350 cc perfect zou passen, ik heb toen alleen toch nog de beslissing genomen om voor 315 cc te gaan i.p.v. 350 (ik vond het heel veel klinken en wilde absoluut niet te groot, maar het had achteraf waarschijnlijk wel gekund). De uiteindelijke implantaten zijn 315 cc full profile geworden (ergonomix).

 

Nu vijf maanden later ben ik zeer blij met hoe mijn borsten eruit zien. Ik vind ze wel aan de grote kant, maar het is niet overdreven en valt ook niet overduidelijk op. Ik ben nu ongeveer een 70E/65F, dit verschilt ook wel een beetje aan de winkel natuurlijk. Het past perfect bij mijn bouw en ik ben heel blij dat ik toch niet groter heb gekozen. 

 

Mijn advies is wel niet te veel kijken naar wat anderen qua maten hebben aangezien iedereen hier echt heel erg in verschilt.. Iemand die andere afmetingen heeft dan ik bv, die ook 315 cc heeft kan op iets heel anders uitkomen.. 350 cc klinkt inderdaad wel groot, maar dan zou die 300 cc demi een goed alternatief zijn toch? Ik hoor ook van velen die het hebben over ' boob-greed', dus dat ze eigenlijk toch nog wel groter zouden willen hebben. Houd dit ook in je achterhoofd. 

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :) 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-3-2020 om 17:49, eslixx zei:

Hi!

 

Ik ben in november geopereerd bij Faceland (niet door Lydia maar door Gabriel Jansen) en ben hier best positief over!

Ik ben 1,63 en weeg 51 kg (redelijk petite), ook met smalle schouders maar wel met wat bil, dus denk dat wij wel redelijk overeen komen. Ik had voorheen ook een kleine B bij de meeste lingeriezaken, maar vond zelf dat dit meer aansloot bij A-cup borsten, met omvang verschillend tussen 65 en 70.

 

Ik had bij het eerste consult besloten om voor de motiva ergonomix protheses te gaan van 250 cc, echter werd bij het tweede consult opnieuw gemeten en vertelde de chirurg dat dit wel heel minimaal zou zijn voor mijn afmetingen. Ik wilde namelijk een maat die goed bij mijn lichaamsbouw zou passen. Hij zei dat 350 cc perfect zou passen, ik heb toen alleen toch nog de beslissing genomen om voor 315 cc te gaan i.p.v. 350 (ik vond het heel veel klinken en wilde absoluut niet te groot, maar het had achteraf waarschijnlijk wel gekund). De uiteindelijke implantaten zijn 315 cc full profile geworden (ergonomix).

 

Nu vijf maanden later ben ik zeer blij met hoe mijn borsten eruit zien. Ik vind ze wel aan de grote kant, maar het is niet overdreven en valt ook niet overduidelijk op. Ik ben nu ongeveer een 70E/65F, dit verschilt ook wel een beetje aan de winkel natuurlijk. Het past perfect bij mijn bouw en ik ben heel blij dat ik toch niet groter heb gekozen. 

 

Mijn advies is wel niet te veel kijken naar wat anderen qua maten hebben aangezien iedereen hier echt heel erg in verschilt.. Iemand die andere afmetingen heeft dan ik bv, die ook 315 cc heeft kan op iets heel anders uitkomen.. 350 cc klinkt inderdaad wel groot, maar dan zou die 300 cc demi een goed alternatief zijn toch? Ik hoor ook van velen die het hebben over ' boob-greed', dus dat ze eigenlijk toch nog wel groter zouden willen hebben. Houd dit ook in je achterhoofd. 

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :) 

 

 

 

Super bedankt voor je uitgebreide reactie! Hier heb ik absoluut iets aan. Ik neem het mee in m’n beslissingen. Fijn dat je zo tevreden bent :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben inmiddels op tweede consult geweest bij Oostveen Bol. Zij vertelde dat 300 veel te groot zou zijn en ik voor maximaal 265 zou moeten gaan en eerder nog voor 245. Dit bevestigt wel mijn gevoel dat 300 te groot is maar vindt het alsnog zo moeilijk. Ik ben er een beetje moedeloos van geworden... hoe maak ik ooit deze keuze? Wel blijf ik bij motiva demi.  
 

zijn er hier meiden met ongeveer dezelfde maten waarbij ik mag spieken? Of gewoon ervaringen die me wellicht kunnen helpen in deze keuze... haha :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Nog even wachten zei:

@Nymeria1 ik kan je niet helpen (ben stukje breder en heb 550cc gekregen) qua voorbeeld. Heb je alle maten kunnen passen. Wat ik hier wel heb meegekregen dat veel dames achteraf wel groter hadden gewild, dus ik zou dan zeker niet voor de 245cc gaan. Welk merk is er geadviseerd? 

Dankje voor je reactie! Ik heb de maten gepast maar vond t zo lastig om voor te stellen. 245 en 265 is ook maar een klein verschil eigenlijk. Het gaat om motiva demi round. Ik denk dat je wel gelijk hebt met beter de grotere kiezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis!

 

Ik weet niet hoe lang jij bent, maar ik kom ook van een (kleine) 70B af. Ik ben 173 cm en mijn omtrek onder de borst is nu 73,5 cm. (Ik ben afgelopen 5kg aangekomen thank God) 

Ik heb 300cc ronde protheses gekregen van Dr Luijendijk bij Bergman Clinics en ben er echt afschuwelijk blij mee, en had ZEKER niet kleiner gewild 🤣

Nou paste er bij mij letterlijk niet meer in dan die 300cc, maar ik vind dat ik echt nog steeds een bescheiden boezem heb met 300cc. Het is lastig om voor jou te bepalen omdat je een eigen smaak hebt qua wat je mooi vindt natuurlijk, maar je mag als je wil in mijn album kijken zodat je kan zien wat met mijn lichaamsmaten 300 cc heeft gedaan. Ook in m’n profielfoto zie je hoe het eruit ziet in een (niet voorgevormde) bh. Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Ik heb dezelfde voorsituatie, misschien iets minder borst na zwangerschap (70A). Het maximale dat mij werd aangeraden was ook 265 cc. Ik ben pas 4 dagen po, maar ik vind ze tot nu toe perfect bij mijn lichaam passen! Het zijn wel anatomische implantaten, maar je mag een kijkje in mijn album nemen als je wilt 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-4-2020 om 23:02, Veerveertje zei:

Hi meis!

 

Ik weet niet hoe lang jij bent, maar ik kom ook van een (kleine) 70B af. Ik ben 173 cm en mijn omtrek onder de borst is nu 73,5 cm. (Ik ben afgelopen 5kg aangekomen thank God) 

Ik heb 300cc ronde protheses gekregen van Dr Luijendijk bij Bergman Clinics en ben er echt afschuwelijk blij mee, en had ZEKER niet kleiner gewild 🤣

Nou paste er bij mij letterlijk niet meer in dan die 300cc, maar ik vind dat ik echt nog steeds een bescheiden boezem heb met 300cc. Het is lastig om voor jou te bepalen omdat je een eigen smaak hebt qua wat je mooi vindt natuurlijk, maar je mag als je wil in mijn album kijken zodat je kan zien wat met mijn lichaamsmaten 300 cc heeft gedaan. Ook in m’n profielfoto zie je hoe het eruit ziet in een (niet voorgevormde) bh. Succes! 

Even een late reactie - kapotte laptop.. Klopt ik heb die van jou vaak bekeken (klinkt creepy) en het is echt prachtig! Ik ben wel een stuk kleiner, 1,64. Ik heb veel nagedacht en ik denk dat 265 mooi gaat zijn. Ik twijfel nog wel maar dat zal wel zo blijven tot de operatietafel haha! Dankjewel voor het meedenken <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-5-2020 om 13:11, Elise90 zei:

Hi!

Ik heb dezelfde voorsituatie, misschien iets minder borst na zwangerschap (70A). Het maximale dat mij werd aangeraden was ook 265 cc. Ik ben pas 4 dagen po, maar ik vind ze tot nu toe perfect bij mijn lichaam passen! Het zijn wel anatomische implantaten, maar je mag een kijkje in mijn album nemen als je wilt 😊

Ik kijk heeeel graag mee! Wat zijn jouw verdere maten als ik vragen mag? Lengte enzo? ❤️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Nymeria1 zei:

Even een late reactie - kapotte laptop.. Klopt ik heb die van jou vaak bekeken (klinkt creepy) en het is echt prachtig! Ik ben wel een stuk kleiner, 1,64. Ik heb veel nagedacht en ik denk dat 265 mooi gaat zijn. Ik twijfel nog wel maar dat zal wel zo blijven tot de operatietafel haha! Dankjewel voor het meedenken ❤️


Hahaha klinkt niet creepy hoor, vind ik alleen maar leuk om te horen 😂

En ja hoor, die twijfel had ik ook tot aan het einde aan toe. Dus dat is niet gek, heeft volgens mij iedereen. Lekker op je eigen gevoel afgaan, het gaat je vast prachtig staan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hi allemaal,

 

Weer terug van even weggeweest. Inmiddels sta ik gepland voor 20 juli bij Lydia Oostveen-Bol. (@best_boobie) Ze heeft nu Motiva Round 265 opgeschreven. Ik neig toch nog naar 245. Het is maar 20cc verschil maar ik ben gewoon best angstig dat mensen super obvious gaan zien dat ik een boob job heb gedaan. Natuurlijk doe ik het voor mezelf - maar ook voor mezelf wil ik een niet te grote verandering. 

 

Hier nog meer Petite meiden (ik ben 1,64 en ongeveer 53 kilo) die me kunnen helpen/geruststellen? 

 

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nymeria1 ik voeg je toe aan mijn album. Ik ben door Lydia geopereerd en heb Motiva Ergonomix 320 cc demi (qua breedte was 340cc de max wat erin kon in een demi).. Ben erg tevreden over hoe natuurlijk het eruit ziet, maar heb achteraf toch wel spijt dat ik niet een maatje groter heb genomen of voor 375cc/400cc full ben gegaan. Ik ben nu ruim 7 maanden verder en ze zijn toch wel flink ingedaald en kleiner dan ik had gehoopt, vooral in kleding zonder bh. Ik ben 1.68 en woog destijds 54 kg (nu 58kg).

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/4/2020 at 8:41 PM, Nymeria1 said:

Hi allemaal,

 

Weer terug van even weggeweest. Inmiddels sta ik gepland voor 20 juli bij Lydia Oostveen-Bol. (@best_boobie) Ze heeft nu Motiva Round 265 opgeschreven. Ik neig toch nog naar 245. Het is maar 20cc verschil maar ik ben gewoon best angstig dat mensen super obvious gaan zien dat ik een boob job heb gedaan. Natuurlijk doe ik het voor mezelf - maar ook voor mezelf wil ik een niet te grote verandering. 

 

Hier nog meer Petite meiden (ik ben 1,64 en ongeveer 53 kilo) die me kunnen helpen/geruststellen? 

 

Groetjes :)


Hey! Ik ben 1,53m en weeg 47kg. Ik heb 305cc anatomische protheses gekregen. Volgens mij heb je al toegang tot mijn album. Ik ben echt petite, super smalle schouders en draag maar xs of 34. Ik had echt niet kleiner dan 305cc Will hebben. 350cc had ook wel gepast, maar die was niet in de verhoudingen voor anatomische protheses, dan had ik ronde moeten nemen. Motiva vallen volgens mij anatomisch, dus het is vergelijkbaar. Ik was net als jij super bang dat mensen kunnen zien dat ik iets heb laten doen, maar niemand heeft het opgemerkt 🤣 je borsten vallen weg wanneer je kleding aan hebt. Het is wel iets meer zichtbaar in bikini’s, maar dan lijkt het alsof ik van mezelf borsten heb en niet dat het een boob job is. Ik hoor vaker van dames die achteraf spijt hebben dat ze te klein zijn gegaan dan te groot. En 350cc is niet veel.

Als je tevreden bent met 265cc, dan moet je het zeker doen. Maar houd er ook rekening mee dat je heel snel aan je nieuwe borsten gaat wennen en wellicht echt spijt gaat krijgen omdat ze niet groot genoeg zijn. Allemaal dingen om rekening mee te houden :) btw...20cc is 4 theelepeltjes, dat is echt niks 😅 bij twijfel altijd groter gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Boobly zei:

@Nymeria1 ik voeg je toe aan mijn album. Ik ben door Lydia geopereerd en heb Motiva Ergonomix 320 cc demi (qua breedte was 340cc de max wat erin kon in een demi).. Ben erg tevreden over hoe natuurlijk het eruit ziet, maar heb achteraf toch wel spijt dat ik niet een maatje groter heb genomen of voor 375cc/400cc full ben gegaan. Ik ben nu ruim 7 maanden verder en ze zijn toch wel flink ingedaald en kleiner dan ik had gehoopt, vooral in kleding zonder bh. Ik ben 1.68 en woog destijds 54 kg (nu 58kg).

 

Wauw supermooi! Doet me ook heel goed zo'n mooi resultaat te zien van een operatie door Lydia. We zijn redelijk gelijk wat betreft postuur dus. Mijn borstbreedte is 11cm en Lydia wil niet meer dan 275 plaatsen, grappig hoe dat dan toch weer zo verschilt. Nu ik jou zo hoor neig ik toch ook weer naar de grotere optie. Ik denk dat ik toch liever iets groter ga dan te klein.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, TinyAA zei:


Hey! Ik ben 1,53m en weeg 47kg. Ik heb 305cc anatomische protheses gekregen. Volgens mij heb je al toegang tot mijn album. Ik ben echt petite, super smalle schouders en draag maar xs of 34. Ik had echt niet kleiner dan 305cc Will hebben. 350cc had ook wel gepast, maar die was niet in de verhoudingen voor anatomische protheses, dan had ik ronde moeten nemen. Motiva vallen volgens mij anatomisch, dus het is vergelijkbaar. Ik was net als jij super bang dat mensen kunnen zien dat ik iets heb laten doen, maar niemand heeft het opgemerkt 🤣 je borsten vallen weg wanneer je kleding aan hebt. Het is wel iets meer zichtbaar in bikini’s, maar dan lijkt het alsof ik van mezelf borsten heb en niet dat het een boob job is. Ik hoor vaker van dames die achteraf spijt hebben dat ze te klein zijn gegaan dan te groot. En 350cc is niet veel.

Als je tevreden bent met 265cc, dan moet je het zeker doen. Maar houd er ook rekening mee dat je heel snel aan je nieuwe borsten gaat wennen en wellicht echt spijt gaat krijgen omdat ze niet groot genoeg zijn. Allemaal dingen om rekening mee te houden :) btw...20cc is 4 theelepeltjes, dat is echt niks 😅 bij twijfel altijd groter gaan. 

Hmm ik denk dat ik nog geen toegang heb, ik zie het kopje 'Albums'. niet staan. Kan dat kloppen? Fijn dat mensen het niet zo snel zien - natuurlijk gooi ik ook m'n push up bh's meteen weg (lees: weggeven) ;-). Je hebt ook gelijk dat het helemaal niet zoveel scheelt natuurlijk.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Nymeria1 said:

Hmm ik denk dat ik nog geen toegang heb, ik zie het kopje 'Albums'. niet staan. Kan dat kloppen? Fijn dat mensen het niet zo snel zien - natuurlijk gooi ik ook m'n push up bh's meteen weg (lees: weggeven) ;-). Je hebt ook gelijk dat het helemaal niet zoveel scheelt natuurlijk.. 

 

Ik heb je net toegang gegeven :) ze zij nog ‘vers’ en iets meer dan een maand oud. Zullen komende tijd alleen maar natuurlijker ogen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Vandaag ben ik op consult geweest bij Faceland in Eindhoven, de 24ste kan/Ga ik naar Lydia Bol voor een tweede consult in Amsterdam. Als ik wil kan ik dan ook 20 juli geopereerd worden. Hoe of wat precies werd me niet duidelijk bij de consulente in Eindhoven.

Eerst sprak ze over een borstlift want anders was de kans groot op een dubble bubble,  maar toen ik zei dat ik dat niet had verwacht en er eigenlijk niet op zat te wachten zei ze dat het ook voor de spier kon.... ze sprak over 600 cc ronde protheses  , ik ben 1.80m en rond de 85 kg. Mijn borsten zijn van boven leeg van onderen nog wel volume na 3 zwangerschappen en 2 rondes borstvoeding, ook is er een zichtbaar verschil in grote....maar consult gaf Weinig duidelijkheid dus, hopelijk kan Lydia mij meer vertellen....mocht t door gaan bij mij hebben we een boobs date.

 

Groetjes ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-4-2020 om 23:02, Veerveertje zei:

Hi meis!

 

Ik weet niet hoe lang jij bent, maar ik kom ook van een (kleine) 70B af. Ik ben 173 cm en mijn omtrek onder de borst is nu 73,5 cm. (Ik ben afgelopen 5kg aangekomen thank God) 

Ik heb 300cc ronde protheses gekregen van Dr Luijendijk bij Bergman Clinics en ben er echt afschuwelijk blij mee, en had ZEKER niet kleiner gewild 🤣

Nou paste er bij mij letterlijk niet meer in dan die 300cc, maar ik vind dat ik echt nog steeds een bescheiden boezem heb met 300cc. Het is lastig om voor jou te bepalen omdat je een eigen smaak hebt qua wat je mooi vindt natuurlijk, maar je mag als je wil in mijn album kijken zodat je kan zien wat met mijn lichaamsmaten 300 cc heeft gedaan. Ook in m’n profielfoto zie je hoe het eruit ziet in een (niet voorgevormde) bh. Succes! 

Zou ik ook in jouw album mee mogen kijken? Ik twijfel ontzettend tussen 300 en 350.

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Page zei:

Zou ik ook in jouw album mee mogen kijken? Ik twijfel ontzettend tussen 300 en 350.


Ik heb je toegang gegeven! Ik was zelf achteraf liever voor 350 cc gegaan als dat had gekund, maar je kan in mijn album iig 300cc resultaat zien. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Loisa29 zei:

@Veerveertje zou ik ook toegang mogen tot je album? ☺️ Ik heb nu ook een B70 (1.64 en weeg 53kg) en zit nog steeeeeds te twijfelen tussen 285 cc en 325 cc. 22 juli staat mijn operatie gepland. 


Zeker, je kan erin hoor! Spannend hè. Ik merk dat ik bijna iedereen hetzelfde zeg met twijfels over volume; ga voor de grootste 🤣 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.