Ga naar inhoud

Tips voor BH na 6 weken PO


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Lindan zei:

@Nog even wachten 75 f draag ik hier. 
maar ik had deze gekocht toen mijn (gebied rondom onder de borst) nog opgezet was met vocht ofzo .
Normaal draag ik geen 75 maar 70. 

Zit wel in laatste gaatje ,Dus heb voor de zekerheid vorige week 70H besteld , want ik ga deze Sport bh waarschijnlijk jaaaaaaaaaren dragen , voor het slapen sowieso ? ze zitten hemels ?

 

je kan de bandjes ook zo doen! Dat heb ik nog niet gedaan.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

top, ik zag hem zo gauw niet in G, maar ga even op zoek

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Lindan zei:

helaas dan gaat dat hem niet worden, heb wel een 85 omvang nodig. 

22 minuten geleden, Lindan zei:

@Nog even wachten

ja ik draag hem nu 24 uur!

 

Maar ik ben voorbij de 6 weken en ik hoeft geen sport bh overdag maar ik doe het nu wel. En ik ben van plan om nooit zonder bh te slapen ?. Hang borsten zitten in mijn genen? 2 x totaal voor geopereerd . Dus als een lekkere sport bh helpt ?

Dat snap ik dan wel ja. Advies was bij mij ook om zoveel mogelijk met bh aan te slapen. Maar wil als ik bij mijn vriend slaap wil ik toch ook wel weer een keertje zonder hoor

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik was dit topic aan het doorlezen. Ik heb helemaal geen behoefte aan een push-up bh, maar ben nu wel benieuwd waarom dat in de meeste gevallen afgeraden wordt? Hoe is dat dan slecht voor je borsten of implantaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Bridt zei:

Ik was dit topic aan het doorlezen. Ik heb helemaal geen behoefte aan een push-up bh, maar ben nu wel benieuwd waarom dat in de meeste gevallen afgeraden wordt? Hoe is dat dan slecht voor je borsten of implantaten?

een push up duwt je implantaten iets omhoog . Deze bh kan de prothese verplaatsen, waardoor de vorm van de borst permanent veranderd. Is dus ivm het kapsel. Althans dat is wat ik heb begrepen. Echter verschilt het advies per pc en ik kan me voorstellen dat het weer anders is voor dames met dual plane dan voor dames met voor de spier plaatsing. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.