Ga naar inhoud

Tips voor BH na 6 weken PO


Aanbevolen berichten

@Robijntje02 mijn borsten waren naar mijn eerste bv ook niet meer veranderd hoor qua maat? had ook voor de spier.

Tijdens de eerste weken ook bh’s gekocht toen en die heb ik gewoon kunnen dragen. Heb toen ook niet nog heel lang mijn sportbh gedragen na die 6 weken.

En eerlijk vind een normale bh ook veel lekkerder zitten nu, al heb ik er ook pas een. Kan niet wachten nu nog 3 weken... en dan mag het eindelijk! 
Voor het hardlopen heb je die shock nog wat sportbh’s die zijn echt top!

 

@Lindan waar heb je deze sport bh gekocht? Is deze ook echt voor het sporten? En dan bedoel ik gewoon fitness hardlopen ga ik voorlopig niet doen, las van de week ergens op dit forum dat dat ook niet meer mag met een bepaald aantal cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, bent001 zei:

@Robijntje02 mijn borsten waren naar mijn eerste bv ook niet meer veranderd hoor qua maat? had ook voor de spier.

Tijdens de eerste weken ook bh’s gekocht toen en die heb ik gewoon kunnen dragen. Heb toen ook niet nog heel lang mijn sportbh gedragen na die 6 weken.

En eerlijk vind een normale bh ook veel lekkerder zitten nu, al heb ik er ook pas een. Kan niet wachten nu nog 3 weken... en dan mag het eindelijk! 
Voor het hardlopen heb je die shock nog wat sportbh’s die zijn echt top!

 

@Lindan waar heb je deze sport bh gekocht? Is deze ook echt voor het sporten? En dan bedoel ik gewoon fitness hardlopen ga ik voorlopig niet doen, las van de week ergens op dit forum dat dat ook niet meer mag met een bepaald aantal cc?

niet meer hardlopen met een bepaald aantal cc? Serieus? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lindan zei:

@bent001 nee nee ik ga niet hardlopen?

Maar ik heb de Triump triaction hybride sport BH gekocht tijdens mijn herstel maar draag hem nog steeds!!?❤️
Ik vind dat mijn borsten er mooi in zitten . 
geen plat gedrukte borsten zeg maar!!


ziet er inderdaad mooi uit, ik ga hem

opzoeken op Google ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Nina_a zei:

@Marlies1984 ik heb nog niets gekocht want vind ze nog niet fijn zitten + zullen idd nog wat veranderen, maar wil mezelf wel op een mooie bh trakteren?
 

Hoe zijn ze bij jou veranderd qua bh maat? 

@Nina_a en @Lindan

Ja ze zijn nog wel veranderd! Vermoedelijk is de spier nog wat verder gerekt.

Misschien heeft het ook te maken doordat ik weer aan het aankomen ben, maar ik pas de 70D nu niet meer. Ik ben opgemeten als 70D of E maar laatste was bij die ruim 2 maanden te groot

Wat ik nu in huis heb:

2 post-op sportbh’s (Anita Extreme Control) die echt te klein zijn: 75C
de padded T-shirt bra van de Hema: 75C. Te kleine cups

een soort balconette van C&A 70D, te klein

een normale zwarte bh van C&A 75C, zit fijn.

En een Wacoal 70D is ook echt te klein in zowel cup als omvang.. 

 

Conclusie; vooral alles rondom je geschatte cupmaat passen en bij ook maar 1 ongemak terughangen! En wachten tot minimaal 3 maanden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Robijntje02 zei:

Ik heb het  Park Medisch Centrum gebeld en de receptioniste heeft voor mij aan dr Nio gevraagd  wanneer ik weer beugelbh's mag gaan dragen. En zoals ik al verwachtte, mag dat na 6 weken PO. Voor mij volgende week dus.. Ik ga ze dan ook niet meteen 7 dagen per week aandoen hoor; maar wel 3 dagen per week, en de overige dagen nog mijn sportbh, de komende weken. En zo langzaam opbouwen..

 

 


Je mag dus BEUGEL-bh’ aan. GEEN Push up bh’s. Daar zit een groot verschil tussen!!

Nio raadt het dragen van push up nooit aan!!

Kom op zeg. Jij zou beter moeten weten ondertussen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lindan zei:

@bent001 @Robijntje02

 Ze hangen er lekker in , mooi om de borst heen, zonder dat ze gek plat gedrukt worden. Stof is dikker dus goed voor de tepels.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw, dat ziet er mooi uit, zelfs in een sportbh ?
 

Ik wil alleen wel echt voorgevormd ivm tepels en om beetje vorm te behouden.  Iemand daar nog goede sportbh tips voor? Ik zie zoveel online dat ik het niet meer weet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Nina_a zei:

Wauw, dat ziet er mooi uit, zelfs in een sportbh ?
 

Ik wil alleen wel echt voorgevormd ivm tepels en om beetje vorm te behouden.  Iemand daar nog goede sportbh tips voor? Ik zie zoveel online dat ik het niet meer weet ?


Robijntje veel sport bh’s hebben van die pads erin zitten zodat je je tepels bijna niet zichtbaar zijn. 
Maar je hebt geen mega grote tepels ook toch? 
Als ik een normale sport bh aan had, met shirtjes zag je nooit mijn tepels er door heen hoor. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Nina_a zei:

Wauw, dat ziet er mooi uit, zelfs in een sportbh ?
 

Ik wil alleen wel echt voorgevormd ivm tepels en om beetje vorm te behouden.  Iemand daar nog goede sportbh tips voor? Ik zie zoveel online dat ik het niet meer weet ?


heel mooi! Denk alleen dat deze niet geschikt is voor intensief sporten. 
Maar zeker een mooie bh! 
Maar qua maat heb ook het idee dat ze groter zijn geworden, mijn po bh is eigelijk nu net even te klein, maar voldoet nog ( Dr. Nio keurde hem goed) 

Maar die roze bh in een 75G zit echt perfect. Zal straks eens een foto maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, best_boobie zei:


Je mag dus BEUGEL-bh’ aan. GEEN Push up bh’s. Daar zit een groot verschil tussen!!

Nio raadt het dragen van push up nooit aan!!

Kom op zeg. Jij zou beter moeten weten ondertussen......

 

De tweede regel klopt ook niet.

@Vogeltje is geopereerd door Nio en zij moet nu een push up bh dragen, dat werd haar geadviseerd door Nio zelf.

Zij heeft haar implantaten anders (hoger en dichterbij elkaar) laten plaatsen en Nio heeft dus gezegd dat ze het beste een push up kan dragen. Dit heeft ze op de controle bij 1 week PO te horen gekregen.

 

Zelf ben ik dezelfde dag geopereerd door Nio en kreeg 1 week PO te horen dat ik een beugel bh moest dragen, zoals de meesten hier.

Maar is niet zo dat Nio het absoluut nooit aanraadt.

 

@Lindan blijf die van jou echt mooi vinden he.

Ook zo in de sportbh. En lijkt me heerlijk zitten. Maar ik moet het bij beugelbh's houden voorlopig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Parle zei:

 

De tweede regel klopt ook niet.

@Vogeltje is geopereerd door Nio en zij moet nu een push up bh dragen, dat werd haar geadviseerd door Nio zelf.

Zij heeft haar implantaten anders (hoger en dichterbij elkaar) laten plaatsen en Nio heeft dus gezegd dat ze het beste een push up kan dragen. Dit heeft ze op de controle bij 1 week PO te horen gekregen.

 

Zelf ben ik dezelfde dag geopereerd door Nio en kreeg 1 week PO te horen dat ik een beugel bh moest dragen, zoals de meesten hier.

Maar is niet zo dat Nio het absoluut nooit aanraadt.

 

@Lindan blijf die van jou echt mooi vinden he.

Ook zo in de sportbh. En lijkt me heerlijk zitten. Maar ik moet het bij beugelbh's houden voorlopig.

Ja! Voor mijn narcose raadde dr Nio al een push-up  aan. Dat vond ik idd heel raar en heb met hem afgesproken pas na 1 week te kijken hoe en wat. Wel moet ik 3 maanden deze bh aan die rond om de borst zit en dus GEEN sportbh/compressievest. Hij zei dat die de borsten omlaag duwt en uit ervaring van mn vorige operatie bij hem willen mijn borsten heel snel zakken en uit elkaar gaan staan. Vandaar het advies om deze bh van de foto (3 maanden lang) + een pushup bh (3 maanden lang) te dragen voor herstel & niet zoals iedereen 6 weken een sportbh, band of dergelijke. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 nee deze zijn inderdaad niet geschikt voor intensief sporten. 
maar goed ik sport niet , dat scheelt?

Het is goede sport bh om te dragen als je nog geen bh heb .
Ja ik heb die roze dan ? als zaterdag de winkels niet gesloten zijn dan hoop ik een mooie zwarte simpele bh te scoren ?

En benieuwd naar je mooie foto met die mooie roze BH ??hij is prachtig inderdaad?❤️

 

@Parle Thanks meid , ??
beugel bh zit nu ook heerlijk hoor.

Maar deze sport bh zit indd te heerlijk .
Vandaar dat ik hem al 7 weken draag. Jouw litteken zit niet onder de beugel toch?  Dan lijkt het mij ook fijn om te dragen, vooral met die volle volume ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten 75 f draag ik hier. 
maar ik had deze gekocht toen mijn (gebied rondom onder de borst) nog opgezet was met vocht ofzo .
Normaal draag ik geen 75 maar 70. 

Zit wel in laatste gaatje ,Dus heb voor de zekerheid vorige week 70H besteld , want ik ga deze Sport bh waarschijnlijk jaaaaaaaaaren dragen , voor het slapen sowieso ? ze zitten hemels ?

 

je kan de bandjes ook zo doen! Dat heb ik nog niet gedaan.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, best_boobie zei:


Je mag dus BEUGEL-bh’ aan. GEEN Push up bh’s. Daar zit een groot verschil tussen!!

Nio raadt het dragen van push up nooit aan!!

Kom op zeg. Jij zou beter moeten weten 

 

Heel erg bedankt voor je vriendelijke reactie @best_boobie

 

Ik heb Park Medisch Centrum gebeld en gevraagd of ze aan dr Nio willen vragen of het dragen van een push up bh nu wel of niet mag. 

De receptioniste, Anouk, zou het vragen aan hem en mij hier later over terugbellen.

Ben net teruggebeld door haar.

En na 3 maanden mag je dus WEL gewoon een push-up bh dragen!!!! ?

Gelukkig!!! Kan ik over een tijdje dus WEL de mooie push- up bh's dragen die ik eergisteren gekocht heb ?.

Had mijn vraag ook schriftelijk via de mail gesteld en gevraagd of ze die toch ook nog willen beantwoorden, zodat ik hier op het forum kan laten zien dat ik  zwart op wit bewijs heb dat het dragen van een push-up 3 maanden na een bv dus WEL mag van Nio!!!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.