Sign in to follow this  
Bridgett

Wachttijden klinieken

Recommended Posts

Wat was bij jullie de wachttijd tussen je consult en operatie ? Ik lees veel verschillende wachttijden.Ben benieuwd hoelang jullie moesten wachten. OF gaat het over het algemeen redelijk snel?

Bij mij ging het snel, er zat ongeveer een maand tussen het consult en de operatie. 

Normaal was het in februari consult en in juli mijn operatie (Nio, parkkliniek Rotterdam) maar ik kreeg telefoon dat ik op 24-3 mag gaan. (Voorlopig nog...) 

Bij Straten van kliniek Heyendael dacht ik circa 3 a 4 weken! Ik heb er alleen zelf voor gekozen om er langer tussen te laten ivm vakantie.

Al zullen de wachttijden nu allemaal op gaan lopen. Er gaan de komende tijd veel operaties die niet medisch noodzakelijk zijn, verplaatst worden naar nader te noemen data. Eerst moet de coronacrisis onder controle zijn, daarna kunnen er weer dit soort operaties ingepland gaan worden. 

Uiteindelijk zullen ze alle beschikbare plekken in klinieken, die beschikken over beademingsapparatuur (waar operatiekamers ook onder vallen) gaan gebruiken om patienten te beademen die het nodig hebben vanwege het Covid-19 virus. 

Op dit moment dus alles heel onzeker. Hoe sneller dit onder controle is, hoe sneller er weer consulten en operaties gepland kunnen gaan worden.

xx BB

• Like 3

Sign in to follow this