Ga naar inhoud

Elise90 : 28 april 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 hour ago, Spookbewoning12 said:

lijkt idd wel een knoopje, maar in een korstje. rustig laten zitten dus. denk dat je de rest van de streep tot bijna bij t knoopje wel kunt insmeren

 

@TinyAA zijn het de siliconen of het feit dat silicone warmte vasthoudt? ik heb namelijk gelezen dat warmte en massage (dus smeren) het collageen op een juiste manier bewerkt zodat je mooie(re) littekens krijgt. 

 


gaat om de vochtvasthoudende werking van siliconen: https://www.apotheekenhuid.nl/blogs/advies/siliconen-of-littekencreme-bij-littekens/

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, Page said:

@TinyAA Hallo, ik ben nieuw op dit forum en krijg 6 augustus anatomisch voor de spier. Echter ben ik bang dat je de rand zou kunnen zien. Mag ik toegevoegd worden aan jouw album? Groetjes!


mij heb je toegevoegd hoor :) bij welke arts ga je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TinyAA Ik bij dr. Smulders bij de Velthuis! Erg spannend... Wat was jouw voorsituatie? En heb jij het idee dat je soms de randen aan de bovenkant kunt zien en voelen? Hoe is dat bijvoorbeeld als je op je rug ligt? En dankjewel voor het toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Raven zei:

Supertof om je operatie verslag te lezen @Elise90 

Ik ben nog lang niet zo ver (morgen afspraak maken voor consulten) maar Dr. van der Weij staat wel als nummer 1 qua voorkeur tot nu toe.

 

Lijkt me tof om in je album te mogen kijken naar je resultaat!

Ik zal je even toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, Page said:

@TinyAA Ik bij dr. Smulders bij de Velthuis! Erg spannend... Wat was jouw voorsituatie? En heb jij het idee dat je soms de randen aan de bovenkant kunt zien en voelen? Hoe is dat bijvoorbeeld als je op je rug ligt? En dankjewel voor het toevoegen!

Heel spannend maar ook leuk!! Ik droeg 70A en had volgens Vd Weij een dikke huid. Ik was ook niet super plat, dus dat helpt om de randen te verbergen. Zie nu ook geen randen, maar ze zijn nog een beetje opgezwollen aan de bovenkant. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, TinyAA zei:

Heel spannend maar ook leuk!! Ik droeg 70A en had volgens Vd Weij een dikke huid. Ik was ook niet super plat, dus dat helpt om de randen te verbergen. Zie nu ook geen randen, maar ze zijn nog een beetje opgezwollen aan de bovenkant. 

Jazeker, erg leuk!! Ken jij nog meer mensen op dit forum die voor de spier hebben? Of bepaalde topics, anders zoek ik even verder.

En wat heb jij een ontzettend mooi resultaat, nu al! Ben benieuwd hoe het over een tijdje is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Page said:

Jazeker, erg leuk!! Ken jij nog meer mensen op dit forum die voor de spier hebben? Of bepaalde topics, anders zoek ik even verder.

En wat heb jij een ontzettend mooi resultaat, nu al! Ben benieuwd hoe het over een tijdje is.

@polemommy heeft voor de spier! En thanks :) ben erg blij met hoe ze zijn. Ga morgen een nieuwe foto plaatsten. Dan ben ik al 4 maanden post op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Page zei:

Jazeker, erg leuk!! Ken jij nog meer mensen op dit forum die voor de spier hebben? Of bepaalde topics, anders zoek ik even verder.

En wat heb jij een ontzettend mooi resultaat, nu al! Ben benieuwd hoe het over een tijdje is.

Ik heb ook voor de spier! Ik zal je even toevoegen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 3-5-2020 om 16:23, Elise90 zei:

Bedankt voor je reactie!😘 Gelukkig niks om me zorgen over te maken dus! En het gekke is, voorheen was het me nooit opgevallen dat de ene tepel iets lager zat dan de ander, totdat de pc het zei. Misschien focus ik me daarom zo erop. Ben iig blij dat ze er al zo goed uitzien voor kort PO!

Ik heb ook een verschil in hoogte.. zal bij mij nog wel wat veranderen maar niet heel veel ben ik bang. Mag ik eens kijken bij jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...
Op 1-5-2020 om 10:32, Elise90 zei:

Deze nacht heb ik zelfs best wel lekker geslapen! Zoals jij zei een kussen, een voedingskussens en nog een kussen er boven op. Kussentje onder me knieën. Echt top! Ben nu weer thuis, maar voelt wel een beetje raar dat ik niks kan doen hoor. En de kindjes niet kan vasthouden. Maar goed, ik probeer er maar een soort van te genieten haha.

Klinkt goed 😊 zou ik ook mee mogen kijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.