Ga naar inhoud

Elise90 : 28 april 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Onthou dat iedere borst zijn eigen herstelproces doorgaat. Het gaat in stapjes en ook een verschil kan door een foto worden uitvergroot terwijl het in de spiegel al een stuk gelijker ie. En ja het herstel is geduld hebben, helaas. Maar je hebt medestanders hier, we helpen elkaar door die onzekere periode heen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-5-2020 om 19:21, Nog even wachten zei:

Onthou dat iedere borst zijn eigen herstelproces doorgaat. Het gaat in stapjes en ook een verschil kan door een foto worden uitvergroot terwijl het in de spiegel al een stuk gelijker ie. En ja het herstel is geduld hebben, helaas. Maar je hebt medestanders hier, we helpen elkaar door die onzekere periode heen

Ja dat is natuurlijk zo! Super fijn dat dit forum er is en ik al mijn vragen kwijt kan. Geeft zoveel meer zekerheid 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat eeuwige geduld hè. Maar echt, in het begin veranderd er super veel. Mijn PC had mij vooraf ook op een aantal eigenschappen gewezen (verschil hoogte en breed tussenstuk). Enerzijds fijn want daardoor verwachte ik niet een perfect resultaat, maar daardoor focuste ik mij er wel op. Buiten mijzelf bestudeerd niemand mij borsten zo intensief 🤣🤣! Mag ik meekijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Nina_a zei:

Dat eeuwige geduld hè. Maar echt, in het begin veranderd er super veel. Mijn PC had mij vooraf ook op een aantal eigenschappen gewezen (verschil hoogte en breed tussenstuk). Enerzijds fijn want daardoor verwachte ik niet een perfect resultaat, maar daardoor focuste ik mij er wel op. Buiten mijzelf bestudeerd niemand mij borsten zo intensief 🤣🤣! Mag ik meekijken in je album?

Ja dat is het exact bij mij ook gewoon! Ik moet wel zeggen dat het ook weer per foto verschilt de hoogte. Soms erger en soms minder erg dan in het echt. In het echt vind ik ze ook vrij groot en rond lijken, maar op foto's lijken ze kleiner en natuurlijker. Ik zal je even toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Aardbeitje zei:

Echt.......

 

Geloof mij na twee operaties, geduld is echt het gouden woord voor het herstel.

Ik was te ongeduldig en ging te snel toen voor een volgende operatie, resultaat.....

 

9jr later weer onder het mes voor een paar maten kleiner.. 🙄

Oei, nee dat begrijp ik! Dat is dan zonde geweest😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, TinyAA zei:

@Elise90 Echt bizar, maar wij hebben bijna dezelfde voorsituatie vind ik en zijn ook beiden door VD Weij geholpen. Denk dat we vergelijkbare borsten gaan krijgen 😉 heel leuk om te zien en te vergelijken (op een positieve manier!)

Haha ja echt he! Daarom wilde ik ook graag bij jou kijken. De jouwe zullen miss wel ietsjes groter worden, omdat je wat kleiner bent en wat meer projectie naar voren hebt gekozen met 305 cc, maar ze zullen wel vergelijkbaar zijn qua vorm en op een smal lichaam enzo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 19-5-2020 om 18:37, Nikki_Ikkin zei:

@Elise90 ik heb een eerste consult aanstaande zondag bij dr van der Weij. Zou ik in je album mogen kijken? 

Oh spannend! We hebben een beetje dezelfde voorgeschiedenis zo te zien. Ik had ook hele ronde borsten voor mijn zwangerschappen. Daarna niets meer van over.. Ik zal je even toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-5-2020 om 10:38, Spookbewoning12 zei:

absoluut. behalve dat ik wens ook zo'n lijf te hebben 🙂 maar het geeft me een mooie indruk van de projectie.  ook leuk om te zien is dat polemommy dezelfde heeft dus je kan ook goed zien wat de weken doen, maar ook het effect van de beginsituatie. nog 2 ruime weekjes en ik weet het ook 

Haha thanks, lief! Ja ik vond het ook erg fijn om die van polemommy te kunnen bekijken en hoe het vordert. Spannend! Nog eventjes en zult het zien idd 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elise90 heb net je foto’s bekeken. Wat zien je borsten er goed uit! Echt grappig, ik herken meteen dat het Vd Weij borsten zijn. Zelfs jouw littekens zien er zelfde uit als de mijne :) Zijn ze bij jou ook nog zo hard? Ik kan mijn borsten heeeeel kleinbeetje knijpen, maar zijn echt nog heel stevig. En heb je ook nog van die knopen van de hechting bij je littekens? Het lijkt net visdraad...super hard zijn ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Spookbewoning12 said:

ja viel mij ook al op, grappig he.

 

voelt wel een beetje designer-borsten dan he? net als die van wouter en Nio. gewoon een merk. 

Hahahha ja! Designer borsten idd 🤗 Denk door alle positieve verhalen hier dat hij ineens zo populair is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, TinyAA zei:

@Elise90 heb net je foto’s bekeken. Wat zien je borsten er goed uit! Echt grappig, ik herken meteen dat het Vd Weij borsten zijn. Zelfs jouw littekens zien er zelfde uit als de mijne :) Zijn ze bij jou ook nog zo hard? Ik kan mijn borsten heeeeel kleinbeetje knijpen, maar zijn echt nog heel stevig. En heb je ook nog van die knopen van de hechting bij je littekens? Het lijkt net visdraad...super hard zijn ze!

Dankjewel! Haha ja ik snap precies wat je bedoeld, je herkent ze gewoon 😊 Bij mij zijn ze best wel zacht, maar ik denk dat dat alles te maken heeft met het feit dat ik al 2 kinderen heb gehad en tijdens de borstvoeding een flinke D cup had. Gaf een half jaartje voor de operatie nog borstvoeding. Ondanks dat je het niet goed ziet op de voorfoto, omdat ze niet hingen, was er al erg veel ruimte. Bij jou zal alles wel een stukje strakker zijn geweest dan bij mij en logisch dat ze er nu dan nog wat strakker inzitten en harder aanvoelen. Ja aan allebei de zijkanten heb ik ook nog een soort korst dat net een knoop lijkt te zijn!? Ik wist ook niet of dat de hechting is die nog niet is opgelost of gewoon een dikke korst zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elise90 volgens mij is dat de hechting. Bij mij steekt er nog een behoorlijke stuk uit het litteken. Ben je al aan het smeren of wacht je nog even?

 

@polemommy wat vind jij van de crème die je van Boerhaave heb gekregen? Ik heb de ingrediënten doorgenomen en er zitten een paar ingrediënten in die ik eigenlijk wil vermijden. Er zit ook palm olie in de crème verwerkt. Dat is voor mij eigenlijk al not done 😅 ook raar dat de crème geen siliconen bevat, terwijl dit echt het beste werkt tegen littekens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, Spookbewoning12 said:

 oh oke 🙂 

 

oh ik kan bijna niet wachten!! 


Snap ik. Zo spannend! Tijd vliegt echt hoor, voor je weet word je wakker met borsten haha daarna is het wachten tot als ‘echte’ borsten aanvoelen ipv keiharde voetballen 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, TinyAA zei:

@Elise90 volgens mij is dat de hechting. Bij mij steekt er nog een behoorlijke stuk uit het litteken. Ben je al aan het smeren of wacht je nog even?

 

@polemommy wat vind jij van de crème die je van Boerhaave heb gekregen? Ik heb de ingrediënten doorgenomen en er zitten een paar ingrediënten in die ik eigenlijk wil vermijden. Er zit ook palm olie in de crème verwerkt. Dat is voor mij eigenlijk al not done 😅 ook raar dat de crème geen siliconen bevat, terwijl dit echt het beste werkt tegen littekens.

Nee ik heb nog wel gewacht, i.v.m. dat stukje. Ik zal anders even een foto maken, want als dat geen korstjes is mag ik dus gewoon al smeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of zal zit het laatste korstje zijn van het knoopje dat inmiddels wél opgelost is? Want eerst voelde het bij mij ook super hard idd, maar dat is nu weg nu ik weer even heb gevoeld.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.