Ga naar inhoud

Elise90 : 28 april 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

9 uur geleden, Veerveertje zei:

Ziet er goed uit hoor! Ben benieuwd hoe ze zich de komende weken gaan vormen.
En dat rugslapen is denk ik voor iedereen herkenbaar haha. Ik was een buikslaper op en top en die eerste nachten waren dus drama. Ik lag ook wel erg rechtop, (idd met zwangerschapskussen erbij) omdat te plat liggen pijn deed/druk gaf. En de grap is dat ik na een week ofzo helemaal geen problemen meer had en juist super snel zo half liggend/zittend op m’n rug gewoon in slaap kukelde 🤣

Dus het went, maar eerste nachtjes zijn inderdaad heftig, haha. 

Ik moet zeggen ik vannacht al een stuk meer heb geslapen gelukkig! Maar fijn om te horen dat het zo snel went, hopelijk is dat bij mij ook zo haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Sjaantje02 zei:

Hier ook een buikslaper hihi, en zelfs nu na ruim 3 maanden alleen nog op de zij. Heel soms snachts merk ik dat ik op mijn buik wil gaan liggen,  blijkbaar merk ik het en wordt ik er een beetje wakker van en dan draai ik ineens door. Zo'n vreemd gevoel.  

 

Wat mij ook hielp met het rechtop slapen was een kussentje in mn knieholte, dit verlichte bij mij de rugpijn. 

 

Mag ik ook in je album meekijken??

Oh wat apart! Dan ben je je er blijkbaar zo bewust van dat het niet kan ofzo. Dankje voor de tip! Ik ga het ook eens proberen. Echt fijn, dit forum met al deze dames met ervaring. Ik zal je ook even toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Hoe is het vannacht gegaan? Al weer een stukje beter? 

Deze nacht heb ik zelfs best wel lekker geslapen! Zoals jij zei een kussen, een voedingskussens en nog een kussen er boven op. Kussentje onder me knieën. Echt top! Ben nu weer thuis, maar voelt wel een beetje raar dat ik niks kan doen hoor. En de kindjes niet kan vasthouden. Maar goed, ik probeer er maar een soort van te genieten haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Elise90 zei:

Deze nacht heb ik zelfs best wel lekker geslapen! Zoals jij zei een kussen, een voedingskussens en nog een kussen er boven op. Kussentje onder me knieën. Echt top! Ben nu weer thuis, maar voelt wel een beetje raar dat ik niks kan doen hoor. En de kindjes niet kan vasthouden. Maar goed, ik probeer er maar een soort van te genieten haha.

Ja zeker doen hoor. En anders lekker op je knieën en rustig knuffelen. Maar idd tillen voorlopig even nog niet doen. Fijn dat de nacht beter was nu. Geniet lekker van het thuis zijn

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Alles gaat nog super goed gelukkig, slapen en gewoon overdags. Het is nu meer een soort spierpijn en nog steeds jeuk onder mijn borsten. Wel merk ik dat mijn tepel van mijn linkerborst steeds meer naar beneden lijkt te gaan. Hij was om te beginnen al een halve cm lager dan mijn rechter tepel, maar het lijkt steeds meer te worden. Is dit normaal en kan het weer bijtrekken? Ik heb weer foto's toegevoegd aan mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Elise90 said:

De foto van mijn voorsituatie heb ik in de spiegel gemaakt, dus daarom lijkt het omgedraaid. Maar je kunt zien dat het de borst is zonder moedervlek waarvan de tepel lager zit.

Ziet er goed uit hoor! Het hele herstelproces duurt nog maanden. In de tussentijd zullen je borsten enorm veranderen. Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken (dit zeg ik ook tegen mezelf :)). 5 dagen PO en je borsten staan al dichter bij elkaar dan bij 2 dagen PO! En het lijkt ook voller!

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, TinyAA zei:

Ziet er goed uit hoor! Het hele herstelproces duurt nog maanden. In de tussentijd zullen je borsten enorm veranderen. Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken (dit zeg ik ook tegen mezelf :)). 5 dagen PO en je borsten staan al dichter bij elkaar dan bij 2 dagen PO! En het lijkt ook voller!

Bedankt! Misschien maak ik me ook te veel zorgen haha. Ik ben nog zo kort PO natuurlijk. Ja de vorm vind ik ook al steeds mooier worden! Gaat echt snel voor mijn gevoel. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk wordt hihi 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Elise90, beide borsten zijn nooit 100% gelijk aan elkaar en bij beide tepels is ook bijna altijd wel een klein hoogteverschil waarneembaar. Bij iedereen. Is heel normaal en juist natuurlijk.

Bij jouw voorsituatie zie je dat de tepel van de borst zonder moedervlek ook al ietsjes lager zit dan de andere tepel. Bij vergroting wordt dat een beetje uitvergroot.

Jouw borsten zien er heeeel goed uit zo kort PO, en zullen de komende weken / maanden alleen maar mooier worden; no worries! 

Ik wens je nog een voorspoedig herstel toe 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Robijntje02 zei:

Hey @Elise90, beide borsten zijn nooit 100% gelijk aan elkaar en bij beide tepels is ook bijna altijd wel een klein hoogteverschil waarneembaar. Bij iedereen. Is heel normaal en juist natuurlijk.

Bij jouw voorsituatie zie je dat de tepel van de borst zonder moedervlek ook al ietsjes lager zit dan de andere tepel. Bij vergroting wordt dat een beetje uitvergroot.

Jouw borsten zien er heeeel goed uit zo kort PO, en zullen de komende weken / maanden alleen maar mooier worden; no worries! 

Ik wens je nog een voorspoedig herstel toe 😘

Bedankt voor je reactie!😘 Gelukkig niks om me zorgen over te maken dus! En het gekke is, voorheen was het me nooit opgevallen dat de ene tepel iets lager zat dan de ander, totdat de pc het zei. Misschien focus ik me daarom zo erop. Ben iig blij dat ze er al zo goed uitzien voor kort PO!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.