Ga naar inhoud

Elise90 : 28 april 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, TinyAA zei:


oef dat lijkt mij ook het zwaar om niet op je zij of buik kan liggen...rugpijn 😞 moest je rechtop liggen of kon je gewoon op je rug liggen? 

Ja echt pfff 😢 Ik lag met 2 kussens in me rug, dus een beetje half rechtop zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, Elise90 said:

Ja echt pfff 😢 Ik lag met 2 kussens in me rug, dus een beetje half rechtop zeg maar.


😭 vreselijk!! Maar hopelijk wen je er snel aan en is het maar tijdelijk! Mag ik ook in jouw album kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Elise90 zei:

Nou ik moet zeggen dat ik vannacht niet geweldig heb geslapen. Niet zo zeer omdat ik hele erge pijn had, maar ik ben normaal gesproken een buikslaper en lag nu zeer ongemakkelijk. de druk op mijn borstbeen en ribben zijn toegenomen en als ik opsta doet mijn borstbeen ook echt even pijn. de steken onder mijn borsten zijn weg en dat is nu meer een soort jeuk geworden. Ik ben benieuwd hoe het morgen zal zijn. Ik heb gelezen dat dag 3 wel het ergst is meestal toch? Ik heb trouwens een album aangemaakt met een before foto en 2 foto's van gisteren!

Zou ik ook mee mogen kijken? Ja de pijn aan je rug is het ergst de eerste dagen (althans dat vond ik, ik heb voor de spier geplaatste protheses). Bij mij (en meer hier op het forum) werkte een kussen, daarop een zwangerschapskussen en daar weer een kussen op het allerbeste. Verder is het gewoon even doorzetten, je medicatie goed nemen en lekker rusten. Heel verstandig dat je eerst een paar daagjes bij je ouders bent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Julie88 zei:

Ah ja lastig is dat ja als je normaal op je buik slaapt. Dan is dat nu echt even wennen. De pijn is dus wel redelijk te doen op het moment? 
zou je mij ook willen toevoegen aan je album? Ik ben benieuwd!

De pijn valt me wel mee, behalve bij het opstaan denk ik even oei haha! Ik zal je even toevoegen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, TinyAA zei:

@Elise90 dankjewel voor het toevoegen! Je hebt een mooie maat gekozen en ze zien er goed uit (voor nieuwe boobies :)). Ben zo benieuwd hoe het gaat zijn na een aantal maanden. 

Ja ik ook! Ben ook echt blij met de grootte. Ik ga veel foto's maken zodat de vooruitgang goed te zien is!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Is echt even wennen, maar wordt al snel beter. Ik slaap inmiddels weer op mijn zij, heerlijk.

Het ziet er al prachtig uit hoor. Dat gaat nog veel mooier worden!

Oh wat fijn! Bijna 2 maanden geleden toch bij jou? Ik kan niet wachten op hoe het uiteindelijk gaat worden 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Elise90 zei:

Oh wat fijn! Bijna 2 maanden geleden toch bij jou? Ik kan niet wachten op hoe het uiteindelijk gaat worden 😊

8 weken na 1e operatie. 4 weken na 2e operatie na bacteriële infectie (zeer kleine kans op deze complicatie,  maar ik mocht hem hebben). Dus het zwangerschapskussen is al goed gebruikt en gaat na de 3e operatie zeker weer van pas komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Nog even wachten zei:

8 weken na 1e operatie. 4 weken na 2e operatie na bacteriële infectie (zeer kleine kans op deze complicatie,  maar ik mocht hem hebben). Dus het zwangerschapskussen is al goed gebruikt en gaat na de 3e operatie zeker weer van pas komen

Oh jeetje wat heftig! Super naar dat dat net jou moet overkomen.. Heel veel sterkte met je herstel en je volgende operatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit hoor! Ben benieuwd hoe ze zich de komende weken gaan vormen.
En dat rugslapen is denk ik voor iedereen herkenbaar haha. Ik was een buikslaper op en top en die eerste nachten waren dus drama. Ik lag ook wel erg rechtop, (idd met zwangerschapskussen erbij) omdat te plat liggen pijn deed/druk gaf. En de grap is dat ik na een week ofzo helemaal geen problemen meer had en juist super snel zo half liggend/zittend op m’n rug gewoon in slaap kukelde 🤣

Dus het went, maar eerste nachtjes zijn inderdaad heftig, haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een buikslaper hihi, en zelfs nu na ruim 3 maanden alleen nog op de zij. Heel soms snachts merk ik dat ik op mijn buik wil gaan liggen,  blijkbaar merk ik het en wordt ik er een beetje wakker van en dan draai ik ineens door. Zo'n vreemd gevoel.  

 

Wat mij ook hielp met het rechtop slapen was een kussentje in mn knieholte, dit verlichte bij mij de rugpijn. 

 

Mag ik ook in je album meekijken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.