Ga naar inhoud

Elise90 : 28 april 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

37 minuten geleden, Elise90 zei:

Ik moet morgen om half 10 aanwezig zijn en om 10 uur word ik geholpen. Ik ben zo verheugd, maar tegelijkertijd ook zo zenuwachtig! Er mag niemand met me mee i.v.m dat ze alles zo leeg mogelijk moeten houden. Hopelijk gaat het een beetje vlot daar en verloopt alles goed. Ik plaats morgen even een update hoe alles is gegaan, mits ik me goed voel natuurlijk! Wish me luck!!🤞🏼


Aaaah wat heerlijk!!! Heel veel succes meis, ben heel benieuwd hoe morgen gaat zijn voor je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou even een update!

Alles is goed gegaan en ik moet zeggen, het valt me tot nu toe reuze mee!

Om half 10 kwam ik binnen in de kliniek. Ik moest gelijk me handen wassen, ze hadden een wasbakje geplaatst bij de ingang. Toen moest ik bij de balie wat papierwerk ophalen en invullen in de wachtruimte. 10 minuutjes later werd ik al opgehaald door de verpleegkundige. De anderhalve meter afstand regel gold nu ook, dus het voelde wel een beetje awkward, geen handen schudden etc. Aangekomen bij mijn bed stond een bekertje water en 2 paracetamol klaar, wat wel lekker was omdat ik erge dorst had. Ik moest me uitkleden, maar mocht mijn onderbroek en sokken aanhouden. Operatie schort aan, haarnetje op en lekker onder een warme deken in bed gaan liggen. Dokter van der Weij kwam al erg vlot om alles af te tekenen en al snel werd ik opgehaald en naar de operatie kamer gereden. Ik dacht zelf dat ik om 10 uur pas opgehaald zou worden uit de wachtkamer, maar stipt om 10 uur lag ik al op de operatietafel klaar om geopereerd te worden! Toen kreeg ik een masker over me mond en neus en kon opeens erg moeilijk ademen. Het leek alsof ik niet genoeg lucht kreeg, maar ik moest gewoon rustig door blijven ademen. Toen werd alles wazig. Ik werd wakker en keek direct naar beneden en zag 2 prachtige borsten, jeeeej! Het viel echt wel mee hoe versuft ik me voelde en alles is zo snel gegaan! Ik werd terug gereden naar de kamer om te rusten en kreeg lekker 2 beschuitjes met kaas en een kop thee. Om 1 uur mocht ik alweer opgehaald worden. Ik heb even een uurtje beneden op de bank gezeten, maar nu lig ik lekker op bed met wat kussens in mijn rug. Ik ben zo benieuwd hoe ze er nu uitzien! Ik ga morgen pas kijken met douchen denk ik, want vind het toch een beetje eng om die bh open te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al een before foto gemaakt, maar het lukte me niet om een map aan te maken, omdat ik een link moest plaatsen? Ik moet dat nog eventjes uitzoeken. Maar hier alvast een foto mét kleding net na de operatie. Je ziet nog niet veel, maar wel dat ze gelijk een stuk groter zijn haha!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn!! Je hebt ze! Ben benieuwd naar je resultaten. Herken me heel erg in je verhaal. Ik was bij wakker worden ook totaal niet versuft en ook vrijwel niks van pijn (ondanks hechten aan ribweefsel). Hoop dat je herstel spoedig verloopt en doe wel echt rustig aan ook al heb je niet veel pijn. Geen dingen overhaasten, want je herstelt maar 1 keer. 

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt iedereen! Ik zal me rust wel echt proberen te pakken. Ik slaap ook 2 nachtjes bij me ouders i.v.m 2 jonge drukke kindjes haha! En mijn man heeft 2 weken vrij genomen, dus super fijn! De pijn valt me nu nog mee, ik voel een druk overal en wat steken aan de onderkant van mijn borsten. Ik ga nu lekker naar bed, hopelijk kan ik wat slapen! Ik ga morgen even uitvogelen hoe ik een prive album aan kan maken via de laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Es1234567 zei:

Wat super fijn dat het zo goed is gegaan!  Gefeliciteerd!! Een heel goed herstel gewenst. 🙌🏻 Ik ga je zeker even volgen! ☺️

56 minuten geleden, Elise90 zei:

Bedankt iedereen! Ik zal me rust wel echt proberen te pakken. Ik slaap ook 2 nachtjes bij me ouders i.v.m 2 jonge drukke kindjes haha! En mijn man heeft 2 weken vrij genomen, dus super fijn! De pijn valt me nu nog mee, ik voel een druk overal en wat steken aan de onderkant van mijn borsten. Ik ga nu lekker naar bed, hopelijk kan ik wat slapen! Ik ga morgen even uitvogelen hoe ik een prive album aan kan maken via de laptop.

Fijn dat alles zo goed verlopen is! Hopelijk kan je lekker slapen en heb je weinig last. 
Ik blijf je ook even volgen😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik moet zeggen dat ik vannacht niet geweldig heb geslapen. Niet zo zeer omdat ik hele erge pijn had, maar ik ben normaal gesproken een buikslaper en lag nu zeer ongemakkelijk. de druk op mijn borstbeen en ribben zijn toegenomen en als ik opsta doet mijn borstbeen ook echt even pijn. de steken onder mijn borsten zijn weg en dat is nu meer een soort jeuk geworden. Ik ben benieuwd hoe het morgen zal zijn. Ik heb gelezen dat dag 3 wel het ergst is meestal toch? Ik heb trouwens een album aangemaakt met een before foto en 2 foto's van gisteren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Elise90 said:

Nou ik moet zeggen dat ik vannacht niet geweldig heb geslapen. Niet zo zeer omdat ik hele erge pijn had, maar ik ben normaal gesproken een buikslaper en lag nu zeer ongemakkelijk. de druk op mijn borstbeen en ribben zijn toegenomen en als ik opsta doet mijn borstbeen ook echt even pijn. de steken onder mijn borsten zijn weg en dat is nu meer een soort jeuk geworden. Ik ben benieuwd hoe het morgen zal zijn. Ik heb gelezen dat dag 3 wel het ergst is meestal toch? Ik heb trouwens een album aangemaakt met een before foto en 2 foto's van gisteren!


oef dat lijkt mij ook het zwaar om niet op je zij of buik kan liggen...rugpijn 😞 moest je rechtop liggen of kon je gewoon op je rug liggen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Lou! zei:

Gefeliciteerd Meis! Heel benieuwd hoe je eerste nachtje is verlopen...

Doe lekker rustig aan en geniet van je mooie nieuwe boobies! 
Ook ik wil je graag blijven volgen en meekijken in je album als het zover is. ☺️

Ik heb je toegevoegd!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.