Ga naar inhoud

Elise90 : 28 april 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen.

Mijn naam is Elise, ik ben 30 jaar, 1.64 m lang en 52 kilo. Ik heb nooit grote borsten gehad (kleine 70 C), maar omdat ik vrij petite ben paste het goed bij mijn lichaam en heb ik nooit echt een probleem gehad met mijn borsten. Ondanks dat heb ik wel altijd gedacht dat een extra cup erbij niet zou misstaan. Vooral omdat ik wél een flinke kont heb voor mijn lichaam. Nu heb ik in een korte tijd op elkaar 2 kinderen gekregen en is er van die kleine 70 C nog maar weinig over.. Ik gok dat ik nu een 70 A heb, maar ik weet het niet zeker omdat ik mijn oude bh's nog draag met extra vulling. Ik heb uiteindelijk de knoop doorgehakt en ben na veel research op consult gegaan bij dokter van der Weij van de Boerhaave kliniek. Ik heb aangegeven dat ik een volle C cup zou willen en er is uiteindelijk 235 cc anatomische implantaten vóór de borstspier uitgekomen. Voor nu is de operatie uitgesteld tot ná 6 april, ivm het coronavirus en wordt er contact met me opgenomen om een datum in te plannen. In de tussentijd lees en kijk ik mee en verheug me op mijn toekomstige nieuwe borsten! Zijn er dames met een soortgelijke situatie waarmee ik ervaringen kan delen?

 

Groetjes Elise

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

In mijn hoofd is een c cup al wel groot, helemaal met die omvang

Ze waren voorheen prima en had ook geen borstvergroting overwogen als ik die cupmaat had gehouden. Het is wel zo met cupmaten, als de omtrek naar beneden gaat, gaat de cupmaat omhoog. In mijn geval had ik aan borst dus een kleine b, voordat ik kinderen heb gehad. Nu eerder een aa/a

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, polemommy zei:

We schelen een jaar en 10 cm ??? En ik ben 2 kilo zwaarder. ? Ik had een 70a/b en zit nu op 70e/f met 265cc idd. 

Afgezien van de 10 cm verschil komen we dan aardig in de buurt haha! En ook het kleiner en slapper na de zwangerschap. Mag ik meekijken in je album? Ben erg benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elise90

Maar 6 april is bijna , hopelijk wordt het niet uitgesteld . ??Leuke spannende vooruitzicht.? het zijn even nu onzekere tijden met die rot virus. Maar voor je het weet heb je ze!!
 

Je wilt een Cup C als zicht bedoel je hè? Want dan kan je BH maat wel 2 maten groter zijn met implantaten. Dus schrik daar niet van?

 

Ik heb dan geen soortgelijke situatie , maar ik heb mooie resultaten gezien met 265cc!! Gaat vast heel mooi worden.?


 


 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Lindan zei:

@Elise90

Maar 6 april is bijna , hopelijk wordt het niet uitgesteld . ??Leuke spannende vooruitzicht.? het zijn even nu onzekere tijden met die rot virus. Maar voor je het weet heb je ze!!
 

Je wilt een Cup C als zicht bedoel je hè? Want dan kan je BH maat wel 2 maten groter zijn met implantaten. Dus schrik daar niet van?

 

Ik heb dan geen soortgelijke situatie , maar ik heb mooie resultaten gezien met 265cc!! Gaat vast heel mooi worden.?


 


 

 

Ik hoop dat ze snel een plekje vrij zullen hebben! Nog eventjes afwachten inderdaad. Ja, ik wil graag dat ze op het zicht een cup C zijn. Wel gek dat mijn bh maat dan een E kan worden ? Dat klinkt echt gigantisch. Maarja het gaat er natuurlijk om hoe ze ogen en of ze goed bij mijn lichaam passen. Ben zo benieuwd hoe ze gaan worden! Ik zal vandaag even een before foto maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
2 minuten geleden, TinyAA zei:

@Elise90 hey! Ik las dat je afspraak voor 6 april gepland stond ? gaat vrees ik niet door vanwege Corona. Hebben ze al een nieuwe afspraak gemaakt voor je? Ik zou 9e door Vd Weij geopereerd worden, maar geen idee of het nu door gaat.

Nou, 6 april zouden ze contact met me opnemen, vanwege corona. Er stond dus nog geen nieuwe afspraak gepland. Ik heb nog geen idee wanneer ik geopereerd ga worden.. Ik hoop dat de 9e wel door gaat voor jou! Maar in deze onzekere tijden weet je het niet inderdaad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Even een update!

Ik ben vanochtend gebeld door de kliniek. Ze gaan weer open en ik heb een nieuwe datum. Omdat ik als eerste ben afgezegd zeiden ze dat ik ook als een van eersten weer aan de beurt ben. Voor nu staat de operatie gepland op 28 april. Wel onder voorbehoud, want ze hadden het er over dat er een kleine kans was dat de protheses i.v.m corona niet optijd binnen zouden zijn. Wat ik niet helemaal begrijp aangezien ik de avond van te voren werd afgebeld. Dan zouden ze de protheses toch al binnen moeten hebben? Maar goed, ik was erg blij verrast en dacht er op dat moment niet aan om er over door te vragen. @best_boobie

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elise90 yay wat spannend dat je al zo snel mag! Ik had mijn BV voor 9 april staan, helaas ivm Corona was het geannuleerd. Vandaag telefoontje van Boerhaave ontvangen dat ik ook volgende week mag 🙌🏼 Ben zo blij! Ik ga 1 mei nieuwe 🍈🍈 krijgen! Heel veel succes alvast meid. Ik volg graag jouw herstel 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Lindan zei:

@Elise90

wat fijn dat je volgende week geopereerd wordt. Het is sowieso fijn nieuws voor allen want dat betekend dat het langzamerhand weer echt de goede kant op gaat! Spannend zeg , je kan echt uitkijken ipv onzekerheid 😉 

Ja super fijn! Ik kijk er echt heel erg naar uit. Had het ook echt niet verwacht, daarom moet het hopelijk wel allemaal de goede kant op gaan!🤞🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, TinyAA zei:

@Elise90 yay wat spannend dat je al zo snel mag! Ik had mijn BV voor 9 april staan, helaas ivm Corona was het geannuleerd. Vandaag telefoontje van Boerhaave ontvangen dat ik ook volgende week mag 🙌🏼 Ben zo blij! Ik ga 1 mei nieuwe 🍈🍈 krijgen! Heel veel succes alvast meid. Ik volg graag jouw herstel 🙂 

Oh yes, voor jou ook al zo snel! Ik ben ook zo blij haha! Dankjewel en jij ook heel veel succes volgende week. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet morgen om half 10 aanwezig zijn en om 10 uur word ik geholpen. Ik ben zo verheugd, maar tegelijkertijd ook zo zenuwachtig! Er mag niemand met me mee i.v.m dat ze alles zo leeg mogelijk moeten houden. Hopelijk gaat het een beetje vlot daar en verloopt alles goed. Ik plaats morgen even een update hoe alles is gegaan, mits ik me goed voel natuurlijk! Wish me luck!!🤞🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.