Ga naar inhoud

Motiva waar


PinaColada

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

weer terug van weggeweest na lange tijd. In het kort: Eurosilicone 240 op de spier van een lege (zwangerschap/borstvoeding) B naar een volle D. 9 jaar geleden geplaatst.

Een tijdje over explantatie nagedacht. Vage klachten en alle media. Inmiddels duidelijk waar die klachten vandaan komen en met zeker 95% verminderd.

 

ik denk nu toch over een wissel. Motiva leek me wel wat, alleen....

Buiten Jan van Goyen en Park medisch centrum zijn er volgens mij weinig klinieken die hiermee werken.

De zoekfunctie helpt me ook niet veel verder.

 

Waar werken ze nog meer met deze protheses?
En omdat ik van een natuurlijke look houd liefst Ergonomix. Ik heb nu juist wat ‘hang’ en niet teveel vulling aan de bovenkant. Dat vind ik mooi.

Kan ergonomix ook op de spier geplaatst? Want dat lees ik bijna nooit...

Ook wil ik niet groter, sterker nog. Mijn rechter borst is iets groter en daar zou ik liever een iets kleinere prothese willen hebben.

 

Tenslotte , ik ben destijds in het Bronovo ziekenhuis geholpen. Mijn pc werkte toen ook in een kliniek maar ziekenhuis was €800 goedkoper. 
Ook ziekenhuizen waar ze met Motiva Ergonomix werken zijn dus welkom.

 

ik hoor graag jullie ervaringen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Hier nog een Motiva fan, haha?.

Zelf had ik consulten gepland bij Faceland, Diana Gabriels, Jan van Goyen en Belgian Breast Clinic omdat zij allemaal met Motiva werken. Gingen/gaan (waarschijnlijk) niet door i.v.m. coronavirus, dus kan weinig zeggen over mijn ervaring met de klinieken/PC's.

 

Ben zelf op google gaan zoeken naar 'borstvergroting motiva' en toen kwamen o.a. deze klinieken eruit. ?

 

Succes met je zoektocht nog, hopelijk kun je wat vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lindan zei:

@PinaColada ook ik heb motiva Ergonomix, maar wel dual plane.  
Maar ik had wel een beetje hang dus op de spier zou geen optie zijn. Maar goed vind ze best natuurlijk uit zien. 

inderdaad Nio bij Park Kliniek werkt met Motiva

 

Verder weet ik ook nog A-klinieken en Bauland. 

Ziekenhuizen even geen idee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@PinaColada ik heb Motiva 525 cc Demi voor de spier geplaatst gekregen. Ben zeer tevreden. Ik had last van kapselvorming dus ben na het maken van een echo in het OLVG Oost doorverwezen naar plastisch chirurg E. Hajder. Uiteindelijk heeft hij mij geholpen in het Jan van Goyen omdat ik niet op een lange wachtlijst wou. Maar hij werkt dus ook in het OLVG Oost en daar kan je dus ook worden geopereerd het zal vast wat schelen in kosten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.