Ga naar inhoud

123Annette : 10 maart 2020 : Dr. ? : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben Annette en heb verleden week een borstlift laten doen bij Cosmed, Bosch en Duin. Ik ben 56 en wilde dit al jaren laten doen, maar het is er nu pas van gekomen. Wat ben ik blij: van mt 75F naar 75? Ik hoop dat het nog een E is, maar ze lijken wel kleiner nu. Ik wacht het wel af. Komende dinsdag voor controle. Tot nu toe is alles me 100% meegevallen. 

 

Hartelijke groet, 

Annette

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@123Annette hoi welkom op het forum! 
wat goed dat het je 100% is meegevallen. 
Hebben ze veel weefsel/ huid weggehaald ?maar Dat ze kleiner zijn dat is een feit . 
Heel benieuwd waar je op uit komt .

Ik heb ooit een verkleining/ lift 75F

(grote lelijke hangborsten )gedaan en was toen nog maar een cup D. Maar geen hangende d , tot de kinderen kwamen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik denk dat ik dinsdag hoor hoeveel huid er weggehaald is. Als het goed is, is er alleen bij mijn linkerborst ook een beetje weefsel weggehaald, vanwege de symmetrie en bij beide uiteraard veel vel.  Maar met een D ben ook blij. Grote borsten zijn zo lastig, ook met lingerie. Ik heb nu al meer bewegingsvrijheid dan ooit. Er zit alleen op 1 tepel een zwart plekje. Ik hoop niet dat dat afsterving betekent. Echt zo weinig pijn gehad, fijn! Alleen slapen op de rug vind ik lastig.

 

Hartelijke groet,

Annette

Link naar reactie
Delen op andere sites

@123Annette

jij heb volgende week controle ? Ik had vandaag controle maar is afgezegd , het wordt een telefonische afspraak .

Grote borsten is lastig als het erbij hangt, waardoor je de boel omhoog moet halen?

En een cup D en niet hangend is een hele mooie maat!  
Echt fijn dat je geen pijn heb . Wat vindt je van de littekens ? Is de ankermethode toegepast? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.