Recommended Posts

@Nog even wachten ja het is allemaal niet niks, net even flink gehamsterd zodat ik deze week niet meer naar de supermarkt hoef. Mensen blijven tegen je aan lopen enzo heel irritant 🤨

Hoe gaat het hier dames? Is er iemand hier die toch klachten heeft die kijken op de klachten die horen bij het coronavirus?

xxx BB

@best_boobie ik had dus klachten (hoge koorts, hoofdpijn, hoesten en verkouden) en werd gister onder corona protocol opgenomen op de spoed eisende hulp. Maar bleek dus toch al snel dat het om een bacteriële infectie ging van mijn linkerborst en de klachten daaraan gerelateerde waren en dus ben ik zonder corona protocol geopereerd en verpleegt.

Maar was wel een bijzondere gewaarwording hoor zo in het ziekenhuis. 

jeetje, ook heftig! Alles goed gegaan? Beterschap voor nu 😘 

Ik heb zelf de normale griep (denk ik) gehad vorige week. Nu weer helemaal fit en gelukkig geen Corona.

Goed als in ja operatie geslaagd, holte gespoeld en nu aan de anti biotica

Minder goed omdat het zo vuil was dat toch de prothese er tijdelijk uit moest. Staat in dit topic: 

@best_boobie Hi lief dat je het vraagt aan ons, alle klachten zijn weg hier. Blijft hier een beetje de vraag of het een longontsteking was of een of het virus. Maar iedereen weer fit. 
Hoe is het bij jou? Ook geen klachten?

Ik las het idd. Baal echt ontzettend met je mee meid. Altijd sta je hier anderen te woord en nu zit je zelf met een ontsteking. Echt rot!!

Ik voeg trouwens morgen ff die twee topics samen, pak ik ff laptop erbij. 
heel veel beterschap!!

Hebben ze je nou nog getest op corona of niet? En ben je nu van je koorts af en zo?

Beterschap!! En hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten tot je prothese terug geplaagd kan worden!!

liefs BB

Oh fijn!  Ben blij dat bij jou ook iedereen weer gezond is! Vond het zo akelig stil hier hihi.

Ben zelf niet veel online geweest vanwege drukte, maar wij zijn gezond. Gaan we proberen zo te houden 😊

liefs BB