Ga naar inhoud

Corona


bent001

Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

@best_boobie ik had dus klachten (hoge koorts, hoofdpijn, hoesten en verkouden) en werd gister onder corona protocol opgenomen op de spoed eisende hulp. Maar bleek dus toch al snel dat het om een bacteriële infectie ging van mijn linkerborst en de klachten daaraan gerelateerde waren en dus ben ik zonder corona protocol geopereerd en verpleegt.

Maar was wel een bijzondere gewaarwording hoor zo in het ziekenhuis. 

Ik las het idd. Baal echt ontzettend met je mee meid. Altijd sta je hier anderen te woord en nu zit je zelf met een ontsteking. Echt rot!!

Ik voeg trouwens morgen ff die twee topics samen, pak ik ff laptop erbij. 
heel veel beterschap!!

 

Hebben ze je nou nog getest op corona of niet? En ben je nu van je koorts af en zo?

 

Beterschap!! En hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten tot je prothese terug geplaagd kan worden!!

 

liefs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, bent001 zei:

@best_boobie Hi lief dat je het vraagt aan ons, alle klachten zijn weg hier. Blijft hier een beetje de vraag of het een longontsteking was of een of het virus. Maar iedereen weer fit. 
Hoe is het bij jou? Ook geen klachten?

Oh fijn!  Ben blij dat bij jou ook iedereen weer gezond is! Vond het zo akelig stil hier hihi.

Ben zelf niet veel online geweest vanwege drukte, maar wij zijn gezond. Gaan we proberen zo te houden ?

 

liefs BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, best_boobie said:

Oh fijn!  Ben blij dat bij jou ook iedereen weer gezond is! Vond het zo akelig stil hier hihi.

Ben zelf niet veel online geweest vanwege drukte, maar wij zijn gezond. Gaan we proberen zo te houden ?

 

liefs BB

Bij ons is ook iedereen weer fit, maar ben echt constant met mijn dochtertje bezig of aan het sporten, want ook aan deze tijd komt er weer een einde. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed te horen @best_boobie en @polemommy dat bij jullie iedereen gezond is.  

 

Ik heb uiteindelijk geen coronatest gehad. De koorts was al gezakt, de bloedwaarden wezen op een bacteriële infectie en verkouden ben ik vanwege huisstofmijt allergie eigenlijk altijd wel.  Alleen hoesten bleef over. Na overleg met meerdere artsen hebben ze me voor de operatie uit het corona protocol gehaald en ben ik op een ander operatiecomplex en schone afdeling verpleegd.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.